Eens gelezen dat ze dat doen om de Arabieren buiten de deur te houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Murdoch koopt gewoon alles op in Europa, straks kun je niet anders meer.
Ik vermoed commentaar van Johnny de Mol en Rob Kamphuesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:54 schreef Beach het volgende:
Maar wat gaat Veronica dan uitzenden vh weekend? Gewoon alles van sport1 de race?
Bij sport 1 idemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef LWD-Godius het volgende:
Krijg je bij Sport1 voor dat geld ook echt alles in HD? Als dat niet zo is dan vind ik dat best wel veel geld per maand qua abonnementskosten. SKY zendt volgens mij alles in HD uit +aparte kanalen voor onboard en andere camerastanden, tenminste bij alle recaps die ik van de nieuwsgroepen haal tenminste.
Één klein voordeeltje van al dit slechte nieuws. Een vol weekend bingo spelen met Van Damquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Veronica gaat wsl ook RvD uitzenden, kan iedereen die niet in Sport1 getrapt is ook eens luisteren naar dat verschrikkelijke commentaar
vdg?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Sinister-D- het volgende:
oké oké, 't is pas VT1. Maar 't is weer vochtiger op de baan, en kijk eens wie er 6de staat o.d.m.
idd, maar 't is nog bezigquote:
Heb geen bbc2 hier, moet het even met analoog doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, maar 't is nog bezigbbc2
7de ondertussen.
zelfs wij hebben die hier in België op de kabelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb geen bbc2 hier, moet het even met analoog doen.
Die rijden met de testbanden van Pirelli als ik 't goed begrepen heb. Alonso's banden waren ook niet gemarkeerd dmv kleuren......quote:
twitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 10:16:04Ik ben op mn best op de circuits, ik had t zooo graag gedaan om de fans te geven waar ze recht op hebben; inside info en liefde voor F1 reageer retweet
En gelijk heeft-ietwitter:Olav_Mol twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:54:18@MartinevdWaals commentaar doe is het leukste wat er is, hard werken ook. maar wel daar en niet in een bezemkast reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |