Ik gluurde hier sporadisch zodat ik op tijd kon feliciteren, maar ik ben te laat zie ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond om 18:50 is onze prachtige dochter Noor geboren. Ze weegt 3830 gram en doet het fantastisch. Het drinken bij mamma snapt ze alleen nog niet. Voluit heet ze Noor Eva Sofie.
Ze is zoo mooi. Het ging allemaal ineens heel snel. Heb een mooie knip met hechtingen, maar wat kan het schelen. Ze is er en ik ben stapelverliefd!
Duvel en XM van harte gefeliciteerd met jullie kleine meidquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanavond om 18:50 is onze prachtige dochter Noor geboren. Ze weegt 3830 gram en doet het fantastisch. Het drinken bij mamma snapt ze alleen nog niet. Voluit heet ze Noor Eva Sofie.
Ze is zoo mooi. Het ging allemaal ineens heel snel. Heb een mooie knip met hechtingen, maar wat kan het schelen. Ze is er en ik ben stapelverliefd!
Ooh dat is ook wel heel erg spannend zeg!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Kursor het volgende:
Excuses vast voor de ego-post die volgt.
Vanmiddag dan eindelijk (weer) een echo...ben er best nerveus over. Durf nog niet te hopen dat het ook goed kan zijn. Tot die tijd alle klussen op m'n werk proberen af te ronden voor de vakantie. Hopelijk geeft dat afleiding en geen extra stress.
Succes voor vanmiddag, ik hoop dat jullie en fantastische echo hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Kursor het volgende:
Vanmiddag dan eindelijk (weer) een echo...ben er best nerveus over. Durf nog niet te hopen dat het ook goed kan zijn. Tot die tijd alle klussen op m'n werk proberen af te ronden voor de vakantie. Hopelijk geeft dat afleiding en geen extra stress.
Succes en veel plezier bij de echo!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:44 schreef Kursor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |