Mexicanobakker is vies dik.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Via mijn paranormale gaven krijg ik door dat Mexicanobakker het ook een topshow vindt en hij raadt iedereen aan naar Buren te kijken.
Als je een keeper in de goal had gezet ook nietquote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef Vatta het volgende:
2 man bij de palen en die goal van roda was nooit gevallen
Mooi zoquote:
Ze leren het ook nooit.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Eerst bord op schoot scouting en nu doen ze het weer fout
Haha veel te veel.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Vatta het volgende:
Ik ga ff lkrr football manager spelen. Net cavani gekocht voor 60 miljoen.
Uh, oké.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Vatta het volgende:
Ik ga ff lkrr football manager spelen. Net cavani gekocht voor 60 miljoen.
Lekker makkelijkquote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Vatta het volgende:
Ik ga ff lkrr football manager spelen met Man City. Net cavani gekocht voor 60 miljoen.
Zanka en Hiljemark komen ook voort uit deze zelfde soort scouting.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Jeugdspelers gescout met groene jasjes en oranje dasjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
K g ff lkkr ftbl mngr spln mt Mn Cy. Nt Cvni gkht vr 60 mljnquote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Vatta het volgende:
Ik ga ff lkrr football manager spelen met Man City. Net cavani gekocht voor 60 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |