quote:Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
De nieuwe Stockholmcollectiequote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
Qua acties weet ik het niet, maar in ieder geval een uur langer open. Tot 22:00 op 22 juni.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:31 schreef Che_ het volgende:
Wat zijn die Midsommar dagen precies en wat voor acties, normaal gesproken?
Volgens mij nog wel. Meestal overigens veel te veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef Erasmo het volgende:
Zeg doen ze tegenwoordig niet meer van die rode bende bij de balletjes in het restaurant?
Zelf tappenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef Erasmo het volgende:
Zeg doen ze tegenwoordig niet meer van die rode bende bij de balletjes in het restaurant?
Het is elke keer afwachten wat je krijgt en hoeveel je krijgt (alleen het aantal balletjes ligt vast).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:15 schreef Erasmo het volgende:
De Samsta hoes is wel zelf te wassen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb een vraagje over de Soderhamn bank,
Op ikea.nl staat dat de hoezen niet wasbaar zijn maar alleen chemisch reinigen, klopt dit?!
Als ik ga googlen kom ik namelijk dit in een nieuwsbericht tegen
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ersbericht_soderhamn
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:
Bij Arnhem en Amersfoort krijg je altijd het zelfde, patat+ballen+rode en bruine saus. Bij Eindhoven twee keer besteld en beide keren geen rode sausquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:10 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is elke keer afwachten wat je krijgt en hoeveel je krijgt (alleen het aantal balletjes ligt vast).
Zelf tappen zal op de limonade slaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
[..]
Bij Arnhem en Amersfoort krijg je altijd het zelfde, patat+ballen+rode en bruine saus. Bij Eindhoven twee keer besteld en beide keren geen rode saus![]()
Nee, daar slaat het niet op. In Eindhoven of Breda (kom bij allebei en weet niet uit m'n hoofd welke) staat een zelftapapparaat voor de rode saus, bij het buffet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:44 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zelf tappen zal op de limonade slaan.
Utrecht: er wordt gevraagd of je die bruine saus wil. Dat wil ik niet en dat wordt blijkbaar als een algehele nee gezien, meestal. Soms krijg ik wel bessensaus en nog somser is dat een portie die de bruine saus lijkt te moeten vervangen ;-)
De hoeveelheid friet is zo variabel dat de kleinste gekregen portie de helft is van de grootste gekregen portie. Toen ik een keer zei dat het wel erg weinig was, brak er grote verontwaardiging uit. Naja...
Dan komt het misschien in november in Utrecht - als de uitbreidingsverbouwing klaar is. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, daar slaat het niet op. In Eindhoven of Breda (kom bij allebei en weet niet uit m'n hoofd welke) staat een zelftapapparaat voor de rode saus, bij het buffet.
Momenteel heb ik ook een bank met grove structuur hoezen (niet van ikea), deze was ik ook gewoon op koud water en laag centrifugeren. Dat er op het label staat dat het niet "mag" wil niet zeggen dat het niet kanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Samsta hoes is wel zelf te wassen.
De rest zou ik dan ook echt niet in de wasmachine gooien...
Welnee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef Teslynd het volgende:
Het wordt om de beurt drinken. Eerst de een en dan bijschenken voor de ander. Dus niet twee tegelijk halen waarbij de tweede dan gratis is.
Vaak genoeg bij IKEA gezien dat mensen wel zelf de spullen in de wasmachine gooiden en dan terug kwamen om een nieuwe hoes te kopen omdat die gekrompen was. Ook al was er op 30 graden gewassenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Momenteel heb ik ook een bank met grove structuur hoezen (niet van ikea), deze was ik ook gewoon op koud water en laag centrifugeren. Dat er op het label staat dat het niet "mag" wil niet zeggen dat het niet kan
Ik ben niet van plan om elke maand die hoezen te wassen ofzo, maar ik vind het wel fijn dat als er eens koffie overheen valt om maar iets te noemen.. dat ik dat zelf kan fixen.
Misschien dat iemand het al eens heeft geprobeerd hier, het hangt daar van af of deze bank kopen of niet namelijk
Jeses en dat voor een kopje koffie van 75ctquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef Teslynd het volgende:
Het wordt om de beurt drinken. Eerst de een en dan bijschenken voor de ander. Dus niet twee tegelijk halen waarbij de tweede dan gratis is.
Whut?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef Teslynd het volgende:
Was het wel een gelijkvloerse vestiging dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef JohnB52 het volgende:
Bijna goed.
Wel opmerkelijk rustig in het restaurant toch? Bartjebart?
Je verzint het gewoon, dit is echt de grootste nonsens die ik in deze reeks gelezen heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:07 schreef Teslynd het volgende:
In de buurt van Trollhättan misschien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:42 schreef JohnB52 het volgende:
Bijna goed.
Wel opmerkelijk rustig in het restaurant toch? Bartjebart?
Euhm, heel rustig! Denk dat we in heel de vestiging ongeveer 50 mensen hebben gezien?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was het wel een gelijkvloerse vestiging dan?
Eh tja. Hoe was het voor de rest in de vestiging dan?
Tja, 30 graden is ook niet htzelfdenals koud wassenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vaak genoeg bij IKEA gezien dat mensen wel zelf de spullen in de wasmachine gooiden en dan terug kwamen om een nieuwe hoes te kopen omdat die gekrompen was. Ook al was er op 30 graden gewassen
Huh nog een daar in de buurt? Deze lag op 15 km van Göteborgquote:Op zaterdag 1 juni 2013 07:37 schreef Leandra het volgende:
Nee, dan had ik het fout, dan is het Ikea Bäckebol.
Maar mocht je nou naar Trollhättan gaan, daar is er dus ook nog een min of meer in de buurt
Nee, niet nog een bij Göteborg, maar in de regio van Trollhättan ligt er ook nog een.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Huh nog een daar in de buurt? Deze lag op 15 km van Göteborg
Ik weet niet of je nog in de buurt van Gothenburg komt maar het Volvomuseum is ook erg leuk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:04 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb t net opgezocht :-)
Het klopt wat je zei!
Maar nee, we gaan naar t saabmuseum, rallytocht, en diner!
Ja dan is het niet zo heel gek dat het restaurant zo rustig wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 02:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Euhm, heel rustig! Denk dat we in heel de vestiging ongeveer 50 mensen hebben gezien?
En Leandra had t goed volgens mij? De vestiging bij Göteborg!
Geen idee... eindelijk het weer een beetje mooi?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Oh waarom dat dan? Bepaalde reden?
Dat het zo rustig is in de ikea bedoel ik he.
Hebben ze die kapstok ook in NL?
Dus als ik op een lekker tempo door de IKEA wil racen om even snel wat te halen moet ik wachten op zomers weer? Zal weinig aan mij verdient worden dan dit jaarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen idee... eindelijk het weer een beetje mooi?
Dat zijn in Nederland altijd funeste dagen voor IKEA...
Nou en dan eigenlijk de eerste mooie dagen zijn telkens het rustigst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dus als ik op een lekker tempo door de IKEA wil racen om even snel wat te halen moet ik wachten op zomers weer? Zal weinig aan mij verdient worden dan dit jaar![]()
Tja, als je het per se gratis wil, dan moet je het zo doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeses en dat voor een kopje koffie van 75ct![]()
Dat zag ik jaren geleden ergens op een forum. Iemand zat met stijgende verontwaardiging te kijken hoe sommige mensen "brutaalweg" nog eens inschonken. Iemand anders zag hoe partners om de beurt dronken.quote:
Kapstok is hier ook te kop. Ik heb hem vorige week voor de jassencollectie van mijn dochtertje gehaald. Kapstok is te laag voor volwassenen want maar 128 cm hoog uit mijn hoofd gezegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Oh waarom dat dan? Bepaalde reden?
Dat het zo rustig is in de ikea bedoel ik he.
Hebben ze die kapstok ook in NL?
Bedankt voor het antwoord, leuk dat er zoveel discussie is om twee kopjes koffiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
Er staat in koeienletters boven dat je nog een kopje mag nemen.
Echt, je loopt complete nonsens te verkondigen hier.
Ja, met je familycard krijg je gewoon probleemloos 2 koffiekopjes mee, en ja, je mag dan gewoon nog een keer bijschenken.
Conclusie: met 1 familycard kun je dus zonder problemen 2 koppen koffie drinken, want twee keer twee kopjes voltanken is geen probleem.
quote:We love paper!
Een unieke IKEA collectie met bijzondere, opvallende, functionele en duurzame papierproducten die voorlopig
alleen verkrijgbaar is bij IKEA Delft. Het assortiment bestaat uit kantoorartikelen, notitieboekjes, decoratieve accessoires, cadeaupapier en geschenkaccessoires.
Ideaal voor het nieuwe schooljaar dat voor de deur staat of om eens lekker creatief een cadeautje weg te geven.
Hieronder zie je alvast een voorproefje.
Kom voor het volledige assortiment naar IKEA Delft.
Bedankt, hij was ook niet voor mezelf bedoeld :-)quote:Op zondag 2 juni 2013 11:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Kapstok is hier ook te kop. Ik heb hem vorige week voor de jassencollectie van mijn dochtertje gehaald. Kapstok is te laag voor volwassenen want maar 128 cm hoog uit mijn hoofd gezegd.
Hoeveel kosten die? Heb namelijk ook nieuwe kussens nodig.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:33 schreef krullebol81 het volgende:
Vandaag de hele winkel doorgelopen om uiteindelijk bij de klantenservice nieuwe kussens (rug en zit) te bestellen voor mijn ektorp bank!
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef Leandra het volgende:
Jij gaat tijdens de vakantie gewoon bij Ikea eten
Slim![]()
Klopt. T was combi met goedkoop tanken. 1.54 voor euro98 meen ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef Leandra het volgende:
Jij gaat tijdens de vakantie gewoon bij Ikea eten
Slim![]()
7,50 per stuk. Ik ben nu 30 euro kwijt voor de 2 zitsbank. Ze moeten wel besteld worden dus binnenkort verwacht ik een telefoontje. Ikea zit bij mij om de hoek dus niet erg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:28 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die? Heb namelijk ook nieuwe kussens nodig.
Ook goedkoop!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
7,50 per stuk. Ik ben nu 30 euro kwijt voor de 2 zitsbank. Ze moeten wel besteld worden dus binnenkort verwacht ik een telefoontje. Ikea zit bij mij om de hoek dus niet erg.
Dat kan ik me voorstellen! Je zou dus als je in principe een "nieuwe" bank wilt de bank op marktplaats kunnen kopen en dan nieuwe kussens+bekleding bij ikea.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
ik was ook verbaasd. Hoefde ook niet na te denken of ik ze zou bestellen.
jep!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Je zou dus als je in principe een "nieuwe" bank wilt de bank op marktplaats kunnen kopen en dan nieuwe kussens+bekleding bij ikea.
Welke vestiging ben je geweest?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:14 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
7,50 per stuk. Ik ben nu 30 euro kwijt voor de 2 zitsbank. Ze moeten wel besteld worden dus binnenkort verwacht ik een telefoontje. Ikea zit bij mij om de hoek dus niet erg.
Nou ja, voor wat ik begreep is (of was) dit niet 'standaard'. Normaal gesproken zijn de kussens alleen voor garantiegevallen te bestellen.quote:
oke... nja wel netjes van ze dan!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja, voor wat ik begreep is (of was) dit niet 'standaard'. Normaal gesproken zijn de kussens alleen voor garantiegevallen te bestellen.
Soms wil een winkel als Delft of een franchiser dit soort dingen nog wel eens doen, maar Duiven is geen franchiser.
Meestal is dat alleen in de omgeving van Delft zelf.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Kartmans het volgende:
Als je a.s. zondag spullen bij Ikea Delft koopt, kunnen deze dan de volgende dag al worden afgeleverd door de transportservice, of gaan hier meerdere dagen over?
Dit omdat ik dit naar mijn kamer in Rotterdam laat brengen, en dan wat afspraken moet maken met een vriend die mij dan kan helpen om de spullen in elkaar te zetten.
Ikea Delft ligt 9,2 km van mijn kamer vandaan. Zit in het noord-westen van Rotterdam, de Overschie. Valt dat nog onder de omgeving Delft?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Meestal is dat alleen in de omgeving van Delft zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |