Skatebaan. Viel me de scene uit Monster in.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled, maar ik zie niet wat dit te maken heeft met wat ik omschreef.
De film die ik kan vinden komt uit 2003.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Skatebaan. Viel me de scene uit Monster in.
Priest? Priest (2011) - IMDbquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:06 schreef zwartja het volgende:
Ik ben opzoek naar een film. Kan me er alleen weinig van herinneren dus heb niet veel info. Het ging over een monnik die op een soort tocht was. Volgens mij speelde het zich heel lang geleden af. Ook liep de monnik voor een groot deel over ijs geloof ik.
Nee. Alles behalve. Het was een hele rustige film, weinig dialoog geloof ik en veel mooie natuurbeelden.quote:
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:06 schreef zwartja het volgende:
Ik ben opzoek naar een film. Kan me er alleen weinig van herinneren dus heb niet veel info. Het ging over een monnik die op een soort tocht was. Volgens mij speelde het zich heel lang geleden af. Ook liep de monnik voor een groot deel over ijs geloof ik.
Nederlands?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:05 schreef Syntos het volgende:
Geen idee wie er in mee speelde of andere details, ik weet alleen nog dat het een avonturen serie was die na Flodder kwam zo'n 8/9 jaar geleden tussen 19:00 en 21:00.
Het enigste wat ik van een aflevering kan herinneren was dat het in een tropisch gebied afspeelde.
Dan ga ik even harder nadenkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef Syntos het volgende:
[..]
Engels. Ben er nog wat details die naar boven komen
Tropical Heat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:05 schreef Syntos het volgende:
Geen idee wie er in mee speelde of andere details, ik weet alleen nog dat het een Engelse avonturen serie was die na Flodder kwam zo'n 8/9 jaar geleden tussen 19:00 en 21:00.
Het enigste wat ik van een aflevering kan herinneren was dat het in een tropisch gebied afspeelde, en dat er in dezelfde aflevering een soort rivierboot in zat.
Het leek een beetje op de Librarian films qua verhalen/thema.
De serie zelf komt uit eind jaren 90, begin 2000 en speelt zich ook in die tijd af.
De afleveringen waren stand-alone verhalen zoals The A-Team, Star Trek ect.
Het klinkt lovend na er wat van te hebben gelezen op Wikipedia.quote:
Er Was Eens... Het Levenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:13 schreef xEvaa het volgende:
Hallo,
Ik zoek een kinderserie (animatie) dat ik vroeger altijd keek, volgensmij was hrt altijd 's ochtends op tv op nederland 3 denk ik ofzo.
Het enige wat ik nog weet (denk ik) is dat een oude man met een witte baard onder een boom zat.
En dan even later zag je 'mannetjes' in het lichaam aan het werk van die oude man ofzo. In die serie zag je hoe het menselijk lichaam er van binnen uitzag.
(Kan ook zijn dat dat van die man weer uit een andere serie komt maar volgenmij was het dezelfde ;p)
Alvast bedankt!
Jaa, dankjewel!!quote:
Doodeind?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef ibri het volgende:
Nederlands gesproken horror film. Het was een groep met veel jongeren die in het begin van de film in een bos leefden. Later kwamen ze in een huis en werd iedereen één voor één vermoord volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |