Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
Nog steeds twijfels? Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een eckte eckte nerd, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op shemales & treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en ben dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE, moet je wel van trekhaken houden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ex Leden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Hebben jullie ook wel eens dat je denkt van ''hey, van deze formule kan ik wel een program maken.'' Vervolgens doe je dat en dan staat hij al jaren in je rekenmachine?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Op maandag 27 mei 2013 16:07 schreef TJV het volgende: Hebben jullie ook wel eens dat je denkt van ''hey, van deze formule kan ik wel een program maken.'' Vervolgens doe je dat en dan staat hij al jaren in je rekenmachine?
wij mochten niet van die fancy rekenmachines gebruiken
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Ik, 2005 al. Ik heb geheel juni elke zaterdag een bruiloft, streep mij maar door dus AlDie. Al die mongols die willen trouwen, ik hoop dat het keihard gaat regenen.
SPOILER
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Het erge is dat er nog wel meer zijn die ik er wel voor aan zie om deze zomer nog te trouwen. Ze kunnen niet plannen, zijn al jaren bij elkaar en geld lenen ze wel. Top.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef d4v1d het volgende: Die supermarktmanager belde me net Ik had 2 uur geleden pas het solicitatieformulier ingeleverd,
Woensdag een gesprek
al een lease auto in gedachten?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Op maandag 27 mei 2013 17:38 schreef d4v1d het volgende: Die supermarktmanager belde me net Ik had 2 uur geleden pas het solicitatieformulier ingeleverd,
Op maandag 27 mei 2013 16:07 schreef TJV het volgende: Hebben jullie ook wel eens dat je denkt van ''hey, van deze formule kan ik wel een program maken.'' Vervolgens doe je dat en dan staat hij al jaren in je rekenmachine?
Nee, want ik heb mezelf pas ongeveer een maand geleden leren programmeren op die dingen
Trouwens, als ze je bellen dat je 't gehaald hebt moet je zeggen: "waarvoor?"
Als ik slaag gaat het gesprek waarschijnlijk ongeveer zo: "Hoi met Jaimy" "Hoi met Jan! Gefeliciteerd, je bent geslaagd!" "JAAAAAAAAAAAAAAAA DANKJEEEE TOT VANMIDDAG" *pieeep* *pieeeep*
Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Curlbrah het volgende: Oke maar het moet dus zijn: "Hoi met Jaimy" "Hoi met Jan! Gefeliciteerd, je bent geslaagd!" "Oh, waarvoor?" .....
ik ga m'n best doen, maar ik beloof niks
SPOILER
moet jij niet leren dan? if so, dan help ik je alleen maar
Ik moet eigenlijk wel leren maar zonder lukt het ook wel. Zit je in de echte examens of gewoon een school examen?
Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef TJV het volgende: Ik heb een arma 3 alpha lite key dinges over, liefhebber?
ja ja ja
Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef Curlbrah het volgende: Oke maar het moet dus zijn: "Hoi met Jaimy" "Hoi met Jan! Gefeliciteerd, je bent geslaagd!" "Oh, waarvoor?" .....
Mij lijken de gesprekken met de mensen die zijn gezakt eigenlijk leuker Vriend van me was destijds op 1 vak gezakt en moest dus eerder naar school voor die bespreking. Scheen nog al een tranenpartij te zijn geweest met al die gezakte mensen bij elkaar
Wij worden allemaal gebeld tussen 12 en 1, geslaagd of niet
Vet lullig als er zo veel zakkers zijn dat ze het niet binnen een uur halen, jij feesten om 6 uur, word je half 7 gebeld dat ze het druk hadden en je gezakt bent
Iemand die ik sinds de basisschool ken Is de laatste tijd irritant.
Gewoon verwijderen en niet meer aan denken. Als dat soort figuren zich te goed voor je voelen dan wil je ook niet echt iets met ze te maken hebben lijkt me.
Gewoon verwijderen en niet meer aan denken. Als dat soort figuren zich te goed voor je voelen dan wil je ook niet echt iets met ze te maken hebben lijkt me.
inb4 sociaal isolement
Ik zit op google streetview door Rotterdam te gaan, kan mij bijna niet voorstellen hoe het moet zijn om in zo'n fikse stad te wonen. Zou er knettergek worden denk ik
Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Ik zit op google streetview door Rotterdam te gaan, kan mij bijna niet voorstellen hoe het moet zijn om in zo'n fikse stad te wonen. Zou er knettergek worden denk ik
Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: Ik zit op google streetview door Rotterdam te gaan, kan mij bijna niet voorstellen hoe het moet zijn om in zo'n fikse stad te wonen. Zou er knettergek worden denk ik
als je er eenmaal woont wil je echt niks anders meer... maar hartje centrum is ook niet alles..
Ik zou er al niet gaan wonen omdat ik van groen hou. Als ik op de brug vlakbij mijn huis ga staan dan kan ik misschien 1 gebouw zien dat boven de boomtoppen uitsteekt.
ach ik woon in dorp en de supermarkt is 2 minuten lopen dus wat dat betreft heeft een stad niet heel veel voordelen.
ik heb allerlei mogelijke zaken op 2 minuten lopen zitten... en als die het niet hebben heb ik op 10 minuten lopen nog grotere zaken zitten
quote:
Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Timwonnacott het volgende: Ik zou er al niet gaan wonen omdat ik van groen hou. Als ik op de brug vlakbij mijn huis ga staan dan kan ik misschien 1 gebouw zien dat boven de boomtoppen uitsteekt.
Op maandag 27 mei 2013 23:42 schreef Timwonnacott het volgende: Ik zou er al niet gaan wonen omdat ik van groen hou. Als ik op de brug vlakbij mijn huis ga staan dan kan ik misschien 1 gebouw zien dat boven de boomtoppen uitsteekt.
Zijn dat die bruggen overal over die centrale wegen heen? Die zijn in de zomer wel lijp ja, in de winter wel bruinig grauwig maar nog steeds oké
Heb daar wel eens bij bij dat "parkje" halverwege de visarenddreef of weg in de zomer met vrienden gerookt, da's wel een lekker plekje. Overal groen inderdaad
Nou ja.. dorp? Moet zeggen, het zit echt direct op Rotterdam geplakt, loopt in principe gewoon door volgend maps
Wordt redelijk opgeslokt ja maar goed, voelt nog wel als een dorp. Hartje Rotterdam is nog wel 18 minuten met de trein of 45 minuten fietsen Gouda is 6 minuten met trein en 20 min fietsen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Heb daar wel eens bij bij dat "parkje" halverwege de visarenddreef of weg in de zomer met vrienden gerookt, da's wel een lekker plekje. Overal groen inderdaad
Ik woon aan de vsarenddreef, vlakbij die kerk. Rondom mijn huis was vroeger nog 'bos' totdat ze een groot deel weghaalde om huizen en bedrijven neer te zetten. Wel zonde, maar is echt nog steeds veel groen
Bohh wat heb ik nu toch een honger.. Tis dat t slecht voor je is om nu te eten..
Dat trouwens dat parkje dat vlak naast die brug zit, die helling was namelijk superbaas als er sneeuw lag en je wou sleeën, al moest je wel uitkijken dat je niet de sloot in ging
Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef vogelkooi het volgende: Wordt je best depri van, zie je je loonstrookje met vakantie geld..... gaat er bijna 1/2 belasting vanaf.
Dat trouwens dat parkje dat vlak naast die brug zit, die helling was namelijk superbaas als er sneeuw lag en je wou sleeën, al moest je wel uitkijken dat je niet de sloot in ging
Haha, klein wereldje. Dat parkje kom ik tegenwoordig nog regelmatig langs, op weg naar de Gondel
Zo ingewikkel is het niet, hier een tutorial 1 zet camera op statief 2 stel timer in op 15 seconden 3 druk op de ontspan knop 4 neem plaats voor camera en lach vriendelijk 5 *voor stap 5 heeft u een PayToWinCraftPremium account nodig, voor slechts 4,99 per maand ontvangt u de laatste hot tutorials in uw inbox*
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op dinsdag 28 mei 2013 00:25 schreef d4v1d het volgende: Ik heb een heel klein bultje net boven /op mijn lip.. hoe krijg ik dat weg heb al zo'n roller geprobeerd.
spuit erin
Op dinsdag 28 mei 2013 01:35 schreef d4v1d het volgende: En ik moet gvd dat solicitatiegesprek ff uit m'n kop zetten.. Met elke vraag die ik mezelf stel heb ik het gevoel meer te falen
Je kan het man. Je hebt ze iets te bieden. Je bent een professional. Die baas is waarschijnlijk zelf incompetent.
godskanonnen! uur vertraging met trein! half station twee keer overlopen, zitten op de trap in treinfuuuuuuuuuuuuuuuu. los ik niks mee op zo door dit te posten, maar ben wel pissig. wel lekker tegen meidje aangezeten omdat het druk was.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op dinsdag 28 mei 2013 08:07 schreef vogelkooi het volgende: godskanonnen! uur vertraging met trein! half station twee keer overlopen, zitten op de trap in treinfuuuuuuuuuuuuuuuu. los ik niks mee op zo door dit te posten, maar ben wel pissig. wel lekker tegen meidje aangezeten omdat het druk was.
Ja dat kan toch niet he gvd. Behalve dat laatste dan
Op dinsdag 28 mei 2013 08:07 schreef vogelkooi het volgende: godskanonnen! uur vertraging met trein! half station twee keer overlopen, zitten op de trap in treinfuuuuuuuuuuuuuuuu. los ik niks mee op zo door dit te posten, maar ben wel pissig. wel lekker tegen meidje aangezeten omdat het druk was.
Op dinsdag 28 mei 2013 09:10 schreef Curlbrah het volgende: Zat nog even snel een beetje te leren voor mijn toets zo, hoe meer ik van de stof snap des te meer fouten ik in het boek zie.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Was even zoeken, maar precies deze klomp draag ik ook nog wel eens thuis als in in de tuin werk ofzo. Strand ook wel eens, is dan ook wel lekker chill maar dan moet je met blote voeten fietsen
En extra sokken mee, anders krijg je er zand tussen je voet en de klomp en dan vraag je gewoon om blaren
Oh wij krijgen trouwens binnenkort (Deadline was eind juni dacht ik) een nieuwe gamemode, Vinden sommige misschien hier ook wel leuk.
Is iets zoals Expeditie Robinson Meets Minecraft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Map die al gedesigned is, Moet nog gemaakt worden in source dan.
Heeft mangroves, Caves, Dicht gegroeid oerwoud enzulks.
Je moet zien te surviven, Je begint in je eentje en naar maten je langer speelt kun je meer mensen tegenkomen of kun je bijv een "stam/clan/guild" oprichten en dan samen surviven.
Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef MineraalWater het volgende: Oh wij krijgen trouwens binnenkort (Deadline was eind juni dacht ik) een nieuwe gamemode, Vinden sommige misschien hier ook wel leuk.
Is iets zoals Expeditie Robinson Meets Minecraft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Map die al gedesigned is, Moet nog gemaakt worden in source dan.
Heeft mangroves, Caves, Dicht gegroeid oerwoud enzulks.
Je moet zien te surviven, Je begint in je eentje en naar maten je langer speelt kun je meer mensen tegenkomen of kun je bijv een "stam/clan/guild" oprichten en dan samen surviven.
klinkt leuk.
die mensen moeten echt behandeld worden. Laatst een hele documentaire over mannen in noedelland die met een pop samenwonen enzo.
goeie schoenen, daar gaat het om. Elke andere reden om wel/niet te dragen is gewoon treurig..
dus jij gaat naar een begravenis op werkschoenen?
Het gaat er om of je je zelf er prettig bij voelt.
die heb ik ook. Lopen echt lekker. En handig voor als je even snel naar buiten moet en het nat is.
Ja sowieso crocs zien er niet uit maar zijn uitstekende schoenen. Die hele anti-hype slaat nergens op.
deze man weet, ik had vroeger crocs om gewoon ff snel naar de tuin ofzo te gaan, anders werden mn voeten vies etc.. Zitten ook prima
Zulke ongein, Later zullen ze zeggen. Hij was zo leuk toen hij nog normaal deed, beetje rommelen met zijn pijpen en klompen maar die sjappie periode was nergens voor nodig.
Op dinsdag 28 mei 2013 11:22 schreef vogelkooi het volgende: Is het onstaan in utrech? toen bij die skate winkel, met die warme schoenen en boekenplanken van skateboards en petjes.
Nee, da's de vloek die ik bij mijn geboorte van de kwade fee meekreeg