ze zijn ontzettend zuur, er wordt ook tja hoe zeg je dat, saus van die dingen gemaakt.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Die groene heb ik volgens mij ook een keer gehad. Zijn beetje hard en beetje pruimachtig of niet?
Ja, zuur ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze zijn ontzettend zuur, er wordt ook tja hoe zeg je dat, saus van die dingen gemaakt.
Je hebt er 2 soorten van geloof ik. Die hele kleine zijn hard en zuur. Is lekker met zout.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef Chloroform het volgende:
Die groene heb ik volgens mij ook een keer gehad. Zijn beetje hard en beetje pruimachtig of niet?
Wij aten vroeger altijd groene appeltjes met zout.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt er 2 soorten van geloof ik. Die hele kleine zijn hard en zuur. Is lekker met zout.
Die grotere zijn minder hard er idd pruimachtig.
Haha ja, als het betaalbaar is dan. Als ik teveel heb betaald vermeld ik het niet, dat is verkapt kijk mij ditdatblablabla maar ik dacht voor het geval mensen het ook willen doen dan weten ze meteen wat ze neer moeten leggen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wat grappig. Ik noem ook altijd de prijzen als ik zulke vragen krijg. Oke, good to know.
kloptquote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hebt er 2 soorten van geloof ik. Die hele kleine zijn hard en zuur. Is lekker met zout.
Die grotere zijn minder hard er idd pruimachtig.
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind doogh ook echt lekker. Jullie noemen het ayran volgens mij, of het is een merk ervan. Maar damn, als het warm is, is dat zo lekker
zure kers? letterlijk..vsine is ook wat zachter.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Ambipur het volgende:
Montelly, wat is visne is het Nederlands?Niet kersen, dat is immers kiraz.
Ja klopt, en dat weet ik nog niet het is pas net een paar dagen maar het is ook niet heel erg ontkleurd, gewoon tot het bruin was. Ik verzorg het gewoon goed, tot nu voelt het nog gezond aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef Ambipur het volgende:
OLexie en jouw haar is wel pikzwart he? Vernaggelt het ontkleuren je haar niet?
Het lekkerste Turkse gerecht is gewoon Nederlands alleenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja, is echt lekker! Sws alles uit TR is lekker
Idd van die lichtrode kersen. Wij noemen dat ook zo, grappig.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
zure kers? letterlijk..vsine is ook wat zachter.
Kapsalon Turkse gerecht noemenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het lekkerste Turkse gerecht is gewoon Nederlands alleen. Kapsalon.
Jullie hebben veel dingen die 'wij' (quote:Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja, is echt lekker! Sws alles uit TR is lekker
wat is "wij" chloro, wat ben jij dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie hebben veel dingen die 'wij' () ook hebben, maar dan nét iets anders.
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kapsalon Turkse gerecht noemen![]()
Er zijn maar heel weinig speciaal zaken in NL waar je echt turks/armeens/georgisch kan eten btw.
Nederlands.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat is "wij" chloro, wat ben jij dan?
Wtf. Ben je moslim?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands.
Nee, ben geboren in Iran alleen ben hier opgegroeid dus ook gewoon hartstikke Nederlands verder. Vandaar de aanhalingstekens.
Inb4 'neus voor lekker eten hebben'.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands.
Nee, ben geboren in Iran alleen ben hier opgegroeid dus ook gewoon hartstikke Nederlands verder. Vandaar de aanhalingstekens.
Nee man. Mijn moeder is toen we naar NL kwamen meteen van de Islam afgestapt.quote:
Wist je dit niet?!quote:
wtf..quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nederlands.
Stel autisten hier die serieus op fa2's ingaanquote:Op maandag 27 mei 2013 20:28 schreef Ambipur het volgende:
Kapsalon is niet Turks man. Het is bijelkaar gemengd door een neger.
Nog nooit pep gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |