H&M.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Yttrium het volgende:
alleen al om de kleding van berdych (foei lelijk) en die altijd tekorte broeken waardoor je die lelijke bovenbenen ziet mag hij gewoon ff lekker verliezen van Monfils!
Te enthousiast het spelersfeestje ingegaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marcella. Volgens verslaggever van de NOS bij de baan oogt ie geblesseerd aan de lies.
waar zie je dat?quote:
81equote:Op maandag 27 mei 2013 16:44 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is er met Monfils gebeurd dat ie in de eerste rond op Berdych stuit? Heeft hij helemaal geen ranking meer?
Nieminen heeft er wel echt het optimale uit gehaald ja, maar Mathieu is/was natuurlijk überchoker number 1..dat en latere blessures heeft hem echt opgebroken.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet zo ver ik weet, maar hij is 31, twijfelachtig of hij nog veel gaat doen.
Als ik hem vergelijk met Nieminen, waar hij nu tegen speelt, heeft hij toch meer potentie vind ik, maar Nieminen heeft de betere resultaten...
Was vorig jaar lang geblesseerd, speelt volgens mij sinds begin dit jaar weer en weer opgeklommen naar top 80.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:44 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is er met Monfils gebeurd dat ie in de eerste rond op Berdych stuit? Heeft hij helemaal geen ranking meer?
Klizan pakt net de derde set met 6-1quote:Op maandag 27 mei 2013 16:49 schreef franklop het volgende:
Staat livescore bij klizan russell ook bij jullie stil? Op mobiel wel namelijk
2 titels uit 13 finales is niet echt je van het, maar ik was echt verbaasd dat hij QF op alle slams behalve RG (4de ronde).quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nieminen heeft er wel echt het optimale uit gehaald ja, maar Mathieu is/was natuurlijk überchoker number 1..dat en latere blessures heeft hem echt opgebroken.
Niet echt een antwoord op je vraag maar ik kijk via flashscore en Klizan heeft daar net de 3e set met 6-1 gewonnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:49 schreef franklop het volgende:
Staat livescore bij klizan russell ook bij jullie stil? Op mobiel wel namelijk
Dank u loopt hier ook weerquote:
Ik schaam me nergens meer voor.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat als Federer fan zeggenje moet je schamen.
Klopt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij is fan van Federer en Nadal. Maar dat is zijn onderschrift niet meer.
O, sorry.quote:
Hij moet toch kunnen winnen? Al weet je het met Roowbin nooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |