Einde carrière.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Crocmaz het volgende:
Ik neem aan dat de Schepper nu ook de baan afstapt. Dit heeft geen zin meer.
Ik denk dat De Schepper nog liever gebageld was door Haase dan dat hij een tiebreak van hem verloor: dat is nog veel vernederender.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:marcellamesker twitterde op maandag 27-05-2013 om 17:51:47JAAAAAA, hij pakt de tiebreak en leidt nu met 2-0 in sets tegen De Schepper (#91) 6-4 en 7-6 #rolandgarros reageer retweet
Hij heeft wel een leuke achter naam zo. De Schepper.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Crocmaz het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit gaat nergens over, wat wil Haase nou.
Verdwijnen in de anonimiteit dus.
Nice jinx, nu wachten op de rebreak.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:05 schreef IbanMayo het volgende:
Gael zometeen 2-0 voor in sets, baas
Alleen die kut schreeuwers de hele tijd ALLEZ GAEL![]()
...en de choke.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:08 schreef DrRapper het volgende:
Haase gebroken, waarschijnlijk van slag na zijn gewonnen tiebreak.
Denk dat hij nog wel een set met 7-5 gaat verliezen of zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:24 schreef Gorzalka het volgende:
Het voelt gewoon natuurlijk dat Haase in een wedstrijd waarin hij een tie-break wint tevens een 2-0 voorsprong weggeeft.
Past prima bij zijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zal wel eerder gezegd zijn, maar wat moet Berdych met de H&M als kledingsponsor
C&A contract liep af.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zal wel eerder gezegd zijn, maar wat moet Berdych met de H&M als kledingsponsor
Haase heeft ook een mooie streak van 7x achter elkaar eerste ronde dubbelspel verliezen op GS'squote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef Gorzalka het volgende:
Als Berdych dit verliest heeft hij volgens mij een zieke streak van ieder jaar een keer eerste ronde verliezen in een GS, en dat als top 10 speler.
Ik ben meer benieuwd naar het vuistje. En naar welke chick hij nu weer regelt via twitter.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef IbanMayo het volgende:
Kijk nu al uit naar de Haase-schreeuw vanavond in Sportjournaal
Zou hij zijn eigen vriendin wel eens regelen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar het vuistje. En naar welke chick hij nu weer regelt via twitter.
Die Twitter van Haase is eigenlijk maar triest. Hij denkt bv. dat er geen doping wordt gebruikt, omdat balgevoel belangrijk isquote:Op maandag 27 mei 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou hij zijn eigen vriendin wel eens regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |