en opgave russell!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Dank u loopt hier ook weer
Blessurebehandeling ofzo
heb je nog peentjes gezweet met je xl game?quote:
dat doe ik bij elk duelquote:Op maandag 27 mei 2013 16:58 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
heb je nog peentjes gezweet met je xl game?
'I must break you' hoofd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef alors het volgende:
Berdych heeft echt zo'n badass communistenkop, hij zou de zoon van Ivan Drago kunnen zijn.
Toch betwijfel ik of je zijn lolly af zou durven pakken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Vind je? Ik vind het juist een zaadje, dat er ongeveer net zo imponerend uitziet als een kind van zeven.
Bij een lach of neutrale blik is het wel meteen weg jaquote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Vind je? Ik vind het juist een zaadje, dat er ongeveer net zo imponerend uitziet als een kind van zeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Roelfsquote:Op maandag 27 mei 2013 17:05 schreef Szura het volgende:
Ze hebben bij de NOS ook geen fatsoenlijke commentator hè? Roelfs is een flapdrol en Marcella is de José Been van het tennis.
Lok het nou niet uit.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
Fransen he. Die worden opgewonden van succesvolle Fransen. Stelletje chauvinistenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef stefan92 het volgende:
Die voorzitter van de Franse tennisbond is er ook altijd bij he, ook steeds in beeld gebracht, waarom eigenlijk? We zien toch ook niet steeds die van de andere landen in beeld, zou niet eens weten wie dat zijn.
Vanachter mijn computer durf ik alles jongeman.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Toch betwijfel ik of je zijn lolly af zou durven pakken.
Ik heb vernomen dat Monfils - Berdych stil wordt gelegd en ze op de hoofdbaan de tiebreak gaan spelen. Historie kunnen ze wel waarderen in het Fransenland.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:41 schreef Mykonos het volgende:
Nog een servicebeurt binnenhalen en Haase kan zijn record uitbreiden op Roland Garros. Lijkt me een mooie entourage voor het verstevigen van zo'n indrukwekkend record
Ik denk dat je hier de oerkreet kan horen mocht hij hem winnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef Crocmaz het volgende:
Hoppa! Zonder beeld misschien nog wel mooier om te volgen.
Dat doet hij om de spanning hoog te houden.quote:
Inderdaad, de minibreak is weer weg.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat doet hij om de spanning hoog te houden.
Zo, want dan snoert hij iedereen even de mond. Na 683 tiebreaks achter elkaar verliezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Mykonos het volgende:
Marcella Mesker hoopt dat Haase ons de mond snoert door de tiebreak te winnen![]()
Extra druk voor Haase
Van niemand minder dan De Schepper.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Zo, want dan snoert hij iedereen even de mond. Na 683 tiebreaks achter elkaar verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |