Gaat ie waarschijnlijk nooit worden inderdaad. Maar hij verdiende er wel $75.000 (exclusief sponsorgeld) mee, dat maakt het wel weer goed toch? Of is de liefde nu helemaal over?quote:
Dat geld gaat waarschijnlijk naar de verzorging van al zijn wonden door al dat vechten toe enzo. Geen kampioen en een Amerikaan. Dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gaat ie waarschijnlijk nooit worden inderdaad. Maar hij verdiende er wel $75.000 (exclusief sponsorgeld) mee, dat maakt het wel weer goed toch? Of is de liefde nu helemaal over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geld gaat waarschijnlijk naar de verzorging van al zijn wonden door al dat vechten toe enzo. Geen kampioen en een Amerikaan. Dat gaat hem niet worden.En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is ie anders?quote:
Ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En nu?FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Purmeriaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is ie anders?
[..]
Ik niet.
[..]
Foei
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat [ afbeelding ]
en die spoiler
wat [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flippaquote:
quote:
En ik mocht weer niet meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach we hadden om 14:14 afgesproken op utreg waar ben je lul
Heb Sleeping Dogs zo goed als uitgespeeld, heb even niks te zoeken op Steamquote:
neequote:
14:14 utrecht centraalquote:
Oh zit het zo, dan maak ik me wel uit de voeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij wil toch nooit als we je uitnodigenstof tot nadenken dit dat
denken dat ik nu in utrecht ben bitchplsquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Oh zit het zo, dan maak ik me wel uit de voeten.
oja vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach we hadden om 14:14 afgesproken op utreg waar ben je lul
SMOESJES POTJANDIKKEquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denken dat ik nu in utrecht ben bitchplsheb niet eens tijd om mezelf te douchen met die deadlines en tentamens
quote:
Haar van de trap gegooid om eventuele zwangerschap af te breken?quote:
Nee, ik heb haar geslagen in mijn slaap.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Haar van de trap gegooid om eventuele zwangerschap af te breken?
Je kan haar beter slaan tijdens de seks. Die onderdanige bitches vinden dat wel geil.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar geslagen in mijn slaap.
ja ik weet verder niet hoe hun relatie is ik geef gewoon handige tipsquote:
ai! hoe lang sta je al droog ?quote:
Alsof ik zulke dingen jou aan je neus ga hangenquote:
quote:
oh maakt niet uit, iets van 28 jaar onderhand toch ?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik zulke dingen jou aan je neus ga hangen
[..]maar het is net uit met je vorige vriendje, nu is het al te snel om wereldkundig te maken
Nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:52 schreef leeell het volgende:
[..]
oh maakt niet uit, iets van 28 jaar onderhand toch ?
quote:
quote:
Onze relatie is uitermate liefdevol.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik weet verder niet hoe hun relatie is ik geef gewoon handige tips
Wat weet jij er nou van, je sliepquote:
Dan ga je stiekem vieze dingetjes met 'm doen zeker?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Cosmo. het volgende:
Furdi mag wel bij mij slapen hoor, dan ben jij veilig appeltje.
Wat nee johquote:Op zondag 2 juni 2013 20:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dan ga je stiekem vieze dingetjes met 'm doen zeker?
Wat?quote:
Ahh. Swa. Sahbi, fa2 tok.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Straattaal bestaat voornamelijk uit klinkers!
Ik denk het wel jaquote:
Doen we een andere keer party tochquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja![]()
Patty brard komt dus ik wil er eigenlijk zo ver mogelijk vandaag zijn.
Maar de benga boys komen ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |