abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127055511
ongeveer 2 weken geleden heb ik schriftelijk mijn medische dossier opgevraagd.
omdat ik bezig ben met een letselschadezaak vanwege een ongeval, was aan het fietsen en iemand heeft voor mijn neus keihard zijn auto deur open gegooid.
in mijn dossier heb ik de verslag gelezen van een arts-assistente of verpleegkundige die ik had gesproken via de (spoed eisende hulp lijn) heeft subjectieve en beledigende conclussies getrokken in mijn medische dossier die nix te maken heeft met mijn medische situatie.
deze verslag kan betrekking hebben tot mijn letselschadezaak tevens slecht beinvloeden.

de telefonische gesprek met de arts-assistente,
ik werd ontzettend ziek omdat ik hersenschudding heb gehad vervolgens spoedlijn gebeld en wilde meer weten over mijn situatie omdat ik in het ziekenhuis niet voldoende werd geinformeerd en alleen te horen kreeg (u hersenen zijn gekneusd).hij zei dat ie hersentrauma ziet in mijn dossier en geen hersenkneuzing. ik was al hartstikke in paniek vanwege mijn akelige duizeligheid dus vroeg nogmaals aan en ik zei dat ik een duidelijke antwoord wil. hij sloeg een hele hoge en onbeschofte toon en vroeg aan mij van wie ik heb gehoord dat ik hersenkneuzing heb ik zei verpleegster en mijn advocaat. hij reageerde heel raar en zei (ow dus u bent bezig met advocaat nu snap ik het) vervolgens werd ik boos en de hoorn opgegooid.

en jha hoor!! 2 dagen later krijg ik mijn medische dossier van het ziekenhuis. zit ook de verslag in van mijn telefoon gesprek met die onbeschofte idioot hij schreef: is met advocaat bezig, is heel erg dwingend heeft de hoorn opgegooid omdat ZE VAN MIJ NIET HOORDE WAT ZE WILDE HOREN. ik ben benieuwd naar wat ik wilde horen maar niet heb kunnen horen :(

dus.. schending van patiëntenrechten heb totaal geen vertrouwen meer in die ziekenhuis ik ben van mening dat iedereen een x zijn medische dossier moet opvragen ben benieuwd wat er allemaal in staat :?
pi_127055557
Stap naar het juridisch loket?
  maandag 27 mei 2013 @ 07:36:59 #3
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_127055588
Goedemorgen zonnetje,

Alhoewel je verhaal bijzonder slecht te lezen is, begrijp ik eruit dat er in jouw dossier staat dat je een hersentrauma hebt, maar jij denkt zelf dat het een kneuzing is en dat zegt jouw advocaat ook. Maar dan klopt de lezing van de aa toch?

Ik kan mij voorstellen dat als jij inderdaad de hoorn erop gaat gooien en boos wordt dat dat dan wordt meegenomen in jouw dossier.

Maar hoe gaat het nu? Heb je nog klachten over je gezondheid icm met het ongeluk? Dat is natuurlijk veel belangrijker dan dat gedoe met die letselschadeadvocaat.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_127055597
Gezien de OP verbaast een stukje miscommunicatie me niks :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_127055621
Dus omdat je nu ook al niet leest wat je wilt lezen wordt je opnieuw boos?

Tip: tel tot 10 en reageer niet zo primitief
hardcoholic
  maandag 27 mei 2013 @ 07:43:16 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_127055624
Dat die automobilist zijn deur "keihard" open gooide is ook wel erg subjectief trouwens..
pi_127055637
Ts wilt gewoon geld zien door de verzekering op te lichten en dit helpt hier niet bij :')
hardcoholic
pi_127055683
Wat is nu het probleem precies?

Jij hebt volgens de ARTS een hersenschudding en geen hersenkneuzing. Wat de verpleegkundige roept of advocaat doet er niet toe. Zij zijn immers niet bevoegd en bekwaam om diagnoses te stellen.

Dus punt 1: hersenschudding en géén -kneuzing.

Daarnaast heb je inzage gekregen in je dossier. Dus punt 2: je verzoek tot inzage is gehonoreerd.

Dan gooi JIJ boos de haak erop tijdens telefonisch overleg met een arts. Of hij niet beter zijn tijd kan besteden dan met welles-nietesspelletjes...En als dank dat hij je te woord wil staan, hang je op.
Punt 3: hij noteert in detail hoe het gesprek is gegaan in het geval je een klacht in gaat dienen. Dat voelde hij natuurlijk al aan z'n water tijdens het gesprek (advocaat dit, advocaat dat).

Punt 4: artsen mogen een mening geven. Dat is hun goed recht. Hij dacht (terecht of onterecht) dat je boos werd, omdat je hersenkneuzing wilde horen en geen hersenschudding. Ik was niet bij het gesprek, maar obv de OP zou ik hetzelfde denken. De arts heeft de facto niets verkeerd gedaan, nog sterker, het is alleen maar goed dat hij het gesprek interpreteert aangezien dit iets zegt over de patient en andere artsen kan inlichten over hoe patient omgaat met medisch personeel. Je hebt nu eenmaal notoire lastige patienten. Niet dat jij er per se één bent of wordt, maar het staat iig gedocumenteerd.

Punt 5: het is je goed recht om een klacht in te dienen tegen deze arts als je dat noodzakelijk acht. Dit gaat via de klachtenfunctionaris van het ziekenhuis.

Veel succes met de afwikkeling hiervan.
I feel kinda Locrian today
pi_127055712
Tja in medische dossiers staat altijd de interpretatie van de zorgverlener.... Als je het daar niet mee eens bent kun je dat aankaarten.
pi_127055721
Opschrijven dat een patiënt (in jouw ogen) erg dwingend is, is geen schending van een patientenrecht. Daarnaast vermoed ik dat je een verpleegkundige hebt gesproken, als je direct met de SEH hebt gebeld. Maar wellicht bedoel je met spoedeisende hulp-lijn de huisartsenpost? Dan gaat het om doktersassistenten (en dat zijn hele andere mensen datn arts-assistenten). Een hersenkneuzing is natuurlijk een andere naam voor traumatisch hoofd-/hersenletsel (maar met iets beter gespecificeerde ernst) dus daar zit niet zo'n probleem in.

[ Bericht 3% gewijzigd door dotKoen op 27-05-2013 08:02:39 ]
  maandag 27 mei 2013 @ 07:53:58 #11
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_127055724
quote:
7s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:38 schreef Jesse_ het volgende:
Inderdaad zeg, TS komt behoor agressief en gefrustreerd over en heeft bovendien een beneden gemiddelde beheersing van de Nederlandse taal.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 27 mei 2013 @ 07:55:02 #12
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127055728
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:20 schreef sunshine__ het volgende:
onbeschofte idioot hij schreef: is met advocaat bezig, is heel erg dwingend heeft de hoorn opgegooid omdat ZE VAN MIJ NIET HOORDE WAT ZE WILDE HOREN. ik ben benieuwd naar wat ik wilde horen maar niet heb kunnen horen
je moet ook niet met advocaten gaan dreigen :')
Allleen mensen van adel doen dat
quote:
heeft subjectieve en beledigende conclussies getrokken in mijn medische dossier die nix te maken heeft met mijn medische situatie.
niet? ook niet psychisch-medisch?
  PR/Manusje van alles maandag 27 mei 2013 @ 07:57:22 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127055747
Mijn cassiere vertelde mij onlangs ook dat ik een verwijde aorta heb. :Y
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_127055758
Jammer dat de reactie van ts nu ontbreekt :')
hardcoholic
pi_127055761
Jij werd boos omdat je wist dat wat hij suggereerde klopte.
Veel plezier met je advocaat, jammer dat je niet in de VS woont
pi_127055764
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn cassiere vertelde mij onlangs ook dat ik een verwijde aorta heb. :Y
Aha, wel even gedreigd met een advocaat neem ik aan?
hardcoholic
pi_127055774
Dus....schending patientenrechten _O-
pi_127055797
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:01 schreef opgebaarde het volgende:
Dus....schending patientenrechten _O-
Ik zie het ook niet :D Tenzij je het recht hebt om helemaal zelf te mogen bepalen wat er precies in je dossier staat, maar zo werkt dat dus niet :7 TS lijkt me ook inderdaad een vervelende patiënt (zeggen dat je een advocaat hebt ingeschakeld |:( ), dus arts is nog mild geweest in de omschrijving.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127055826
Is het niet de advocaat die sunshine begeleid met het ongeluk?
  PR/Manusje van alles maandag 27 mei 2013 @ 08:09:03 #20
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_127055851
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:59 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Aha, wel even gedreigd met een advocaat neem ik aan?
Ik doe altijd boodschappen met mijn advocaat.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 27 mei 2013 @ 08:13:16 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127055899
Recht van overpad!!!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127055942
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:13 schreef Catch22- het volgende:
Recht van overpad!!!
:D
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 08:17:53 #23
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127055950
quote:
Dat inderdaad. TS lijkt me volledig overtuigd van zijn eigen gelijk en dat hij boos reageert helpt natuurlijk ook niet mee.
  maandag 27 mei 2013 @ 08:18:42 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_127055955
quote:
Nou inderdaad.

En waarom TS boos werd na die bewuste uitspraak is me ook een raadsel..
pi_127056029
Omdat een hersenkneuzing (contusio cerebri) ernstiger is dan een hersenschudding (commotio cerebri). Tegenwoordig gebruiken we de termen licht, matig en ernstig traumatisch hoofd-/hersenletsel. Die indeling is voornamelijk gebaseerd op het risico op complicaties en wordt gemaakt door de ernst van bewustzijnvermindering tijdens presentatie aan arts, de duur van het bewustzijnsverlies na de klap en de duur van de vergeetachtigheid (inprentingsstoornis) na de klap.
pi_127056168
Onterechte klacht, typische nlse tokkie is de ts
  maandag 27 mei 2013 @ 08:39:25 #27
337645 EdRendum
willekeurig persoon
pi_127056191
Een ding scheelt wel; zo te zien is TS niet bepaald snugger waardoor er niet al teveel hersentjes geschud kunnen zijn :P
pi_127056230
binnen 2 weken je dossier inzien/opgestuurd gekregen :o

thafuck! daar deed ik met hulp 2 jaar over. dan moet je haast wel een dram-en-dwang-figuur zijn :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127056260
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:39 schreef EdRendum het volgende:
Een ding scheelt wel; zo te zien is TS niet bepaald snugger waardoor er niet al teveel hersentjes geschud kunnen zijn :P
Of.... De situatie is blijkbaar een stuk ernstiger dan de arts had ingeschat; het lijkt erop dat TS last heeft van uitval van delen van de hersenen :P
  maandag 27 mei 2013 @ 08:44:48 #30
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_127056270
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:39 schreef EdRendum het volgende:
Of juist wel, extra veel bewegingsruimte ;)
Ik denk trouwens dat TS de hoorn van de modem er op heeft gegooid :')
an urge to help mankind overcomes me
pi_127056335
Je was dwingend, onvriendeleijk omdat je niet te horen kreeg wat je wilde horen. En nu loop je als een klein kind om je heen te bleren dat je je zin niet krijgt.

De verpleegster heeft groot gelijk. Je bent een aanstellerige schreeuwlelijk. Met een grote bek.
pi_127056362
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef simmu het volgende:

thafuck! daar deed ik met hulp 2 jaar over. dan moet je haast wel een dram-en-dwang-figuur zijn :D
nee hoor, die van mij werd ook binnen een week na aanvraag opgestuurd.

Overigens wel opgevraagd door die vent van t letselschadebureau en niet door mij zelf, misschien scheelt dat.
compact en kleverig.
pi_127056420
quote:

Of gewoon bij een ziekenhuis zitten die zijn zaken goed op orde heeft; maar het kan behoorlijk lastig zijn omdat, als je een compleet dossier van jaren terug hebt, dan moet je allerlei deelsystemen induiken en archieven. Maar wee jaar is wel lang ja :-)
pi_127056460
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Of gewoon bij een ziekenhuis zitten die zijn zaken goed op orde heeft; maar het kan behoorlijk lastig zijn omdat, als je een compleet dossier van jaren terug hebt, dan moet je allerlei deelsystemen induiken en archieven. Maar wee jaar is wel lang ja :-)
o ja, compleet dossier is idd natuurlijk ook nog anders dant stuk dat betrekking heeft op t ongeval...

Ok, ik heb niets gezegd :+
compact en kleverig.
  maandag 27 mei 2013 @ 09:34:47 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127057124
Valt TS niet vooral over de zinsnede die in hoofdletters staat? Die is mogelijk wel subjectief te noemen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_127059924
quote:
ongeveer 2 weken geleden heb ik schriftelijk mijn medische dossier opgevraagd.
omdat ik bezig ben met een letselschadezaak vanwege een ongeval, was aan het fietsen en iemand heeft voor mijn neus keihard zijn auto deur open gegooid.
in mijn dossier heb ik de verslag gelezen van een arts-assistente of verpleegkundige die ik had gesproken via de (spoed eisende hulp lijn) heeft subjectieve en beledigende conclussies getrokken in mijn medische dossier die nix te maken heeft met mijn medische situatie.
deze verslag kan betrekking hebben tot mijn letselschadezaak tevens slecht beinvloeden.

de telefonische gesprek met de arts-assistente,
ik werd ontzettend ziek omdat ik hersenschudding heb gehad vervolgens spoedlijn gebeld en wilde meer weten over mijn situatie omdat ik in het ziekenhuis niet voldoende werd geinformeerd en alleen te horen kreeg (u hersenen zijn gekneusd).hij zei dat ie hersentrauma ziet in mijn dossier en geen hersenkneuzing. ik was al hartstikke in paniek vanwege mijn akelige duizeligheid dus vroeg nogmaals aan en ik zei dat ik een duidelijke antwoord wil. hij sloeg een hele hoge en onbeschofte toon en vroeg aan mij van wie ik heb gehoord dat ik hersenkneuzing heb ik zei verpleegster en mijn advocaat. hij reageerde heel raar en zei (ow dus u bent bezig met advocaat nu snap ik het) vervolgens werd ik boos en de hoorn opgegooid.

en jha hoor!! 2 dagen later krijg ik mijn medische dossier van het ziekenhuis. zit ook de verslag in van mijn telefoon gesprek met die onbeschofte idioot hij schreef: is met advocaat bezig, is heel erg dwingend heeft de hoorn opgegooid omdat ZE VAN MIJ NIET HOORDE WAT ZE WILDE HOREN. ik ben benieuwd naar wat ik wilde horen maar niet heb kunnen horen :(

dus.. schending van patiëntenrechten heb totaal geen vertrouwen meer in die ziekenhuis ik ben van mening dat iedereen een x zijn medische dossier moet opvragen ben benieuwd wat er allemaal in staat :?
Probeer dit deel dan eens te ontkennen? Je zegt net zelf dat je dit deed, vervolgens zet die vent het in je dossier. Eigen schuld.
  maandag 27 mei 2013 @ 11:42:29 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_127060303
Misschien een gebeurtenis om lering uit te trekken TS.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 27 mei 2013 @ 11:51:35 #38
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_127060573
Ik zou de rijdende rechter bellen, misschien maakt hij er nog wat leuks van ook!
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  maandag 27 mei 2013 @ 13:36:36 #39
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_127063660
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 07:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Stap naar het juridisch loket?
Dat heeft geen meerwaarde als je al met een advocaat bezig bent.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_127063749
gewoon volgende keer niet reageren als een kampbewoner en wie weet krijg je dan wel iets voor elkaar.

blijft apart, graag een hersenkneuzing willen ipv een hersenschudding omdat je dan beter voor de dag komt bij je letselzaak :') Wees blij dat je er goed vanaf gekomen bent :')
hardcoholic
pi_127065960
quote:

Dat ligt dan aan de instantie waar je de papieren op hebt gevraagd, want dat is echt niet normaal hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 27 mei 2013 @ 17:52:27 #42
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127073091
TS is met de noorderzon vertrokken. Er werd anders gereageerd dan ze wilde.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 27 mei 2013 @ 18:17:56 #43
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_127073940
Hersencontusie ~ kneuzing, trauma, een verwonding ten gevolge van stomp geweld, waarbij de huid intact blijft.

Daarbij ben je een fucking onbeschoft figuur om voor zulke vragen op de spoedlijn te bellen. Je denkt dus dat jouw vragen voorrang hebben op een levensbedreigende situatie?
Als je je aan de telefoon ook zo hebt gedragen als dat je je topic schrijft was ik heel wat minder netjes gebleven dan die arts assistent.
pi_127079511
ik heb een advocaat ingeschakeld tegen de dader NIET TEGEN de co-assistente of wat dan ook hij mag zijn.
sommige mensen begrijpen mij verhaal niet of ze denken dat ik geld van de verzekering wil HEEFT NIETS MEE TE MAKEN!!
pi_127079865
tuurlijk ga ik een advocaat insaschakelen als een nalatige idioot voor mijn neus zijn deur open gooit!! ik ben boos op de co-assistente vanwege zijn onbeschofte manier aan de telefoon. zelf ben ik dom geweest om een zin te maken tegen hem met de woord (advocaat) hij als deskundige moet weten hoe hij patienten moet benaderen met paniek en pijn want op dat moment zijn de patienten niet stabiel ik was ook niet stabiel, en maakte en domme fout om te zeggen dat ik van mijn huisarts en advocaat de info kreeg dat ik hoogwaarschijnlijk kneuzig heb. maar WAROM pikt hij allees de woord advocaat eruit en maakt geen volledige verslag ik had ook pijn klachten warom zie ik dat niet terug mensen??
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 20:29:41 #46
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_127080052
Er zit een verschil tussen een doktersassistent, co-assistent, arts-assistent en verpleegkundige. Ik acht het onwaarschijnlijk dat een co-assistent telefoontjes van patiënten beantwoordt.

Daarnaast: een verslag van een consult is niet bedoeld als letselbeschrijving. Als de behandelend arts er niet van overtuigd is dat het om een hersenkneuzing gaat, gaat hij dat natuurlijk ook niet opschrijven.
pi_127080056
De dader nog wel :') Joh, emand heeft onoplettend zijn deur opengegooit. That's all.
  Moderator maandag 27 mei 2013 @ 20:34:40 #49
236264 crew  capricia
pi_127080340
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef sunshine__ het volgende:
tuurlijk ga ik een advocaat insaschakelen als een nalatige idioot voor mijn neus zijn deur open gooit!! ik ben boos op de co-assistente vanwege zijn onbeschofte manier aan de telefoon. zelf ben ik dom geweest om een zin te maken tegen hem met de woord (advocaat) hij als deskundige moet weten hoe hij patienten moet benaderen met paniek en pijn want op dat moment zijn de patienten niet stabiel ik was ook niet stabiel, en maakte en domme fout om te zeggen dat ik van mijn huisarts en advocaat de info kreeg dat ik hoogwaarschijnlijk kneuzig heb. maar WAROM pikt hij allees de woord advocaat eruit en maakt geen volledige verslag ik had ook pijn klachten warom zie ik dat niet terug mensen??
vraag het hun... Bel nog een keer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127080729
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef sunshine__ het volgende:
Wil jij uberhaupt de dialoog wel aan? Of wil je gewoon je gelijk halen? Want dat gaat met die instelling nooit lukken natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')