Inderdaad zeg, TS komt behoor agressief en gefrustreerd over en heeft bovendien een beneden gemiddelde beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:38 schreef Jesse_ het volgende:
Gezien de OP verbaast een stukje miscommunicatie me niks
je moet ook niet met advocaten gaan dreigenquote:Op maandag 27 mei 2013 07:20 schreef sunshine__ het volgende:
onbeschofte idioot hij schreef: is met advocaat bezig, is heel erg dwingend heeft de hoorn opgegooid omdat ZE VAN MIJ NIET HOORDE WAT ZE WILDE HOREN. ik ben benieuwd naar wat ik wilde horen maar niet heb kunnen horen
niet? ook niet psychisch-medisch?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:20 schreef sunshine__ het volgende:
heeft subjectieve en beledigende conclussies getrokken in mijn medische dossier die nix te maken heeft met mijn medische situatie.
Aha, wel even gedreigd met een advocaat neem ik aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 07:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mijn cassiere vertelde mij onlangs ook dat ik een verwijde aorta heb.
Ik zie het ook nietquote:
Ik doe altijd boodschappen met mijn advocaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Aha, wel even gedreigd met een advocaat neem ik aan?
Dat inderdaad. TS lijkt me volledig overtuigd van zijn eigen gelijk en dat hij boos reageert helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:38 schreef Jesse_ het volgende:
Nou inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:38 schreef Jesse_ het volgende:
Of.... De situatie is blijkbaar een stuk ernstiger dan de arts had ingeschat; het lijkt erop dat TS last heeft van uitval van delen van de hersenenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:39 schreef EdRendum het volgende:
Een ding scheelt wel; zo te zien is TS niet bepaald snugger waardoor er niet al teveel hersentjes geschud kunnen zijn
Of juist wel, extra veel bewegingsruimtequote:Op maandag 27 mei 2013 08:39 schreef EdRendum het volgende:
Een ding scheelt wel; zo te zien is TS niet bepaald snugger waardoor er niet al teveel hersentjes geschud kunnen zijn
nee hoor, die van mij werd ook binnen een week na aanvraag opgestuurd.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef simmu het volgende:
binnen 2 weken je dossier inzien/opgestuurd gekregen![]()
thafuck! daar deed ik met hulp 2 jaar over. dan moet je haast wel een dram-en-dwang-figuur zijn
Of gewoon bij een ziekenhuis zitten die zijn zaken goed op orde heeft; maar het kan behoorlijk lastig zijn omdat, als je een compleet dossier van jaren terug hebt, dan moet je allerlei deelsystemen induiken en archieven. Maar wee jaar is wel lang ja :-)quote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef simmu het volgende:
thafuck! daar deed ik met hulp 2 jaar over. dan moet je haast wel een dram-en-dwang-figuur zijn
o ja, compleet dossier is idd natuurlijk ook nog anders dant stuk dat betrekking heeft op t ongeval...quote:Op maandag 27 mei 2013 08:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Of gewoon bij een ziekenhuis zitten die zijn zaken goed op orde heeft; maar het kan behoorlijk lastig zijn omdat, als je een compleet dossier van jaren terug hebt, dan moet je allerlei deelsystemen induiken en archieven. Maar wee jaar is wel lang ja :-)
Probeer dit deel dan eens te ontkennen? Je zegt net zelf dat je dit deed, vervolgens zet die vent het in je dossier. Eigen schuld.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:20 schreef sunshine__ het volgende:
ongeveer 2 weken geleden heb ik schriftelijk mijn medische dossier opgevraagd.
omdat ik bezig ben met een letselschadezaak vanwege een ongeval, was aan het fietsen en iemand heeft voor mijn neus keihard zijn auto deur open gegooid.
in mijn dossier heb ik de verslag gelezen van een arts-assistente of verpleegkundige die ik had gesproken via de (spoed eisende hulp lijn) heeft subjectieve en beledigende conclussies getrokken in mijn medische dossier die nix te maken heeft met mijn medische situatie.
deze verslag kan betrekking hebben tot mijn letselschadezaak tevens slecht beinvloeden.
de telefonische gesprek met de arts-assistente,
ik werd ontzettend ziek omdat ik hersenschudding heb gehad vervolgens spoedlijn gebeld en wilde meer weten over mijn situatie omdat ik in het ziekenhuis niet voldoende werd geinformeerd en alleen te horen kreeg (u hersenen zijn gekneusd).hij zei dat ie hersentrauma ziet in mijn dossier en geen hersenkneuzing. ik was al hartstikke in paniek vanwege mijn akelige duizeligheid dus vroeg nogmaals aan en ik zei dat ik een duidelijke antwoord wil. hij sloeg een hele hoge en onbeschofte toon en vroeg aan mij van wie ik heb gehoord dat ik hersenkneuzing heb ik zei verpleegster en mijn advocaat. hij reageerde heel raar en zei (ow dus u bent bezig met advocaat nu snap ik het) vervolgens werd ik boos en de hoorn opgegooid.
en jha hoor!! 2 dagen later krijg ik mijn medische dossier van het ziekenhuis. zit ook de verslag in van mijn telefoon gesprek met die onbeschofte idioot hij schreef: is met advocaat bezig, is heel erg dwingend heeft de hoorn opgegooid omdat ZE VAN MIJ NIET HOORDE WAT ZE WILDE HOREN. ik ben benieuwd naar wat ik wilde horen maar niet heb kunnen horen![]()
dus.. schending van patiëntenrechten heb totaal geen vertrouwen meer in die ziekenhuis ik ben van mening dat iedereen een x zijn medische dossier moet opvragen ben benieuwd wat er allemaal in staat
Dat heeft geen meerwaarde als je al met een advocaat bezig bent.quote:
Dat ligt dan aan de instantie waar je de papieren op hebt gevraagd, want dat is echt niet normaal hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:42 schreef simmu het volgende:
vraag het hun... Bel nog een keer.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef sunshine__ het volgende:
tuurlijk ga ik een advocaat insaschakelen als een nalatige idioot voor mijn neus zijn deur open gooit!! ik ben boos op de co-assistente vanwege zijn onbeschofte manier aan de telefoon. zelf ben ik dom geweest om een zin te maken tegen hem met de woord (advocaat) hij als deskundige moet weten hoe hij patienten moet benaderen met paniek en pijn want op dat moment zijn de patienten niet stabiel ik was ook niet stabiel, en maakte en domme fout om te zeggen dat ik van mijn huisarts en advocaat de info kreeg dat ik hoogwaarschijnlijk kneuzig heb. maar WAROM pikt hij allees de woord advocaat eruit en maakt geen volledige verslag ik had ook pijn klachten warom zie ik dat niet terug mensen??
Wil jij uberhaupt de dialoog wel aan? Of wil je gewoon je gelijk halen? Want dat gaat met die instelling nooit lukken natuurlijk...quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef sunshine__ het volgende:
tuurlijk ga ik een advocaat insaschakelen als een nalatige idioot voor mijn neus zijn deur open gooit!! ik ben boos op de co-assistente vanwege zijn onbeschofte manier aan de telefoon. zelf ben ik dom geweest om een zin te maken tegen hem met de woord (advocaat) hij als deskundige moet weten hoe hij patienten moet benaderen met paniek en pijn want op dat moment zijn de patienten niet stabiel ik was ook niet stabiel, en maakte en domme fout om te zeggen dat ik van mijn huisarts en advocaat de info kreeg dat ik hoogwaarschijnlijk kneuzig heb. maar WAROM pikt hij allees de woord advocaat eruit en maakt geen volledige verslag ik had ook pijn klachten warom zie ik dat niet terug mensen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |