ongeveer 2 weken geleden heb ik schriftelijk mijn medische dossier opgevraagd.
omdat ik bezig ben met een letselschadezaak vanwege een ongeval, was aan het fietsen en iemand heeft voor mijn neus keihard zijn auto deur open gegooid.
in mijn dossier heb ik de verslag gelezen van een arts-assistente of verpleegkundige die ik had gesproken via de (spoed eisende hulp lijn) heeft subjectieve en beledigende conclussies getrokken in mijn medische dossier die nix te maken heeft met mijn medische situatie.
deze verslag kan betrekking hebben tot mijn letselschadezaak tevens slecht beinvloeden.
de telefonische gesprek met de arts-assistente,
ik werd ontzettend ziek omdat ik hersenschudding heb gehad vervolgens spoedlijn gebeld en wilde meer weten over mijn situatie omdat ik in het ziekenhuis niet voldoende werd geinformeerd en alleen te horen kreeg (u hersenen zijn gekneusd).hij zei dat ie hersentrauma ziet in mijn dossier en geen hersenkneuzing. ik was al hartstikke in paniek vanwege mijn akelige duizeligheid dus vroeg nogmaals aan en ik zei dat ik een duidelijke antwoord wil. hij sloeg een hele hoge en onbeschofte toon en vroeg aan mij van wie ik heb gehoord dat ik hersenkneuzing heb ik zei verpleegster en mijn advocaat. hij reageerde heel raar en zei (ow dus u bent bezig met advocaat nu snap ik het) vervolgens werd ik boos en de hoorn opgegooid.
en jha hoor!! 2 dagen later krijg ik mijn medische dossier van het ziekenhuis. zit ook de verslag in van mijn telefoon gesprek met die onbeschofte idioot hij schreef: is met advocaat bezig, is heel erg dwingend heeft de hoorn opgegooid omdat ZE VAN MIJ NIET HOORDE WAT ZE WILDE HOREN. ik ben benieuwd naar wat ik wilde horen maar niet heb kunnen horen
dus.. schending van patiëntenrechten heb totaal geen vertrouwen meer in die ziekenhuis ik ben van mening dat iedereen een x zijn medische dossier moet opvragen ben benieuwd wat er allemaal in staat