Mijn redacteuren willen niet langer bij Littlerabbit International aanschuiven.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Druppel, emmer.
Ik ga naar bed, Mijn achterban wil helemaal niks meer met je te maken hebben.
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:11 schreef Adames het volgende:
jullie zijn druk bezig zo te zien, maar ik wil jullie deze boze Marokkaan echt niet onthouden
NWS / "Venezolaanse overvaller wordt neergeschoten door slachtoffer"
Ik ben het met je eens, maar dat ben ik eigenlijk altijd al #TEAMJOHANNESquote:Op maandag 27 mei 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar de VI Hooligans willen de Superbeelden en je moet je niks aantrekken van de aangeklede apen in dit topic die je toelachen.
Mooie meisjes poepen nietquote:Op maandag 27 mei 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
zie je die billen
daar tussen komt poep uit
Ja lekker tochquote:Op maandag 27 mei 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
zie je die billen
Nee joh.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
zie je die billen
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes wil dat deze mevrouw de nieuwe mod wordt.
Open een kanaal met kleinschalige provinciale sketches, die zijn veel te veel onderbelicht in deze tijd van de Guido Weijers en Jochem Meijers.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:10 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik kan binnen nu en 1 maand zo een succesvol nieuw YT account starten.
Volgens mij zag ik dat.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Open een kanaal met kleinschalige provinciale sketches, die zijn veel te veel onderbelicht in deze tijd van de Guido Weijers en Jochem Meijers.
Ik kan het weten, ik heb er ook al een hitje mee.
was ik inderdaad van plan jaquote:Op maandag 27 mei 2013 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het zielig, serieus...laat hem..
he?quote:Op maandag 27 mei 2013 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik dat.
Maar kan het niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |