Nee man.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als sympathisant van de PKK weet hij echt wel hoe je onrusten in de kiem moet smoren.
En dan heb je ook weer ketens die samenwerken met een APR, volgens mij heeft V&D dat, of in ieder geval in het verleden. Zat dan weer een aMac oid in.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Aha. Dat is inderdaad ook weer anders dan de echte Apple Store. Gewoon even goed inlezen voordat je het koopt, want Apple Store, APR's (officiele resellers) en Media Markt/ Dixons/ Saturn zijn echt allemaal anders.
Je moet het campagne gedeelte aan mij laten, je weet niet hoe je stemmen wintquote:
Ja dat doe Dell ook met paar computer verkopers, maar dat is gewoon een contract dat zij hebben. Maar voor de rest zijn ze niet officieel aan elkaar gebonden.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb mijn laptop ingeleverd bij een APR ter reparatie, terwijl ik hem online heb gekocht. Werd probleemloos gerepareerd.
En nu maar wachten of er antwoord volgt.twitter:jvermeer3 twitterde op maandag 27-05-2013 om 01:52:32@NICKIMINAJ Hey Nicki, u support #STYLOFORMOD right? He's great. Don't reply if u agree. reageer retweet
klopt, maar weet jij dan de levensduur? En volgens de wet niet. Daarom zeg ik, die wet is vrij vreemd.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens de wet wel.
[..]
Dat zijn ook verschillende klasse. Ene is een netbook en een andere een premium laptop.
bij een APR nog wat duurder en krijg je vaak maar 6% korting.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij apple store zijn ze vaak net wat duurder toch? Je krijgt wel die 8% studentenlorting.
Dit soort topics zul je nooit meer zien:quote:Op maandag 27 mei 2013 01:49 schreef Cara het volgende:
Wat maakt stylo een goede mod? Ik wil wel weten waar mijn stem op uit draait. Straks krijgen we totale chaos.
Je kan Cara denk ik sneller inpalmen met een anti tong beleid.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit soort topics zul je nooit meer zien:
VBL / Het Besiktas JK-topic: Şampiyon
VBL / [Centraal] Fenerbahçe Topic #5
VBL / Galatasaray S.K. #5 - SARIIII!
VBL / Sivasspor #1 - Waar een vervolgtopic onzeker is
VBL / Turkse competitie 2009/2010.
Hmz...quote:Op maandag 27 mei 2013 01:53 schreef Adames het volgende:
[..]
bij een APR nog wat duurder en krijg je vaak maar 6% korting.
Het is best moeilijk ja, maar is wel te begrijpen.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:53 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar weet jij dan de levensduur? En volgens de wet niet. Daarom zeg ik, die wet is vrij vreemd.
Stylo, ben niet voor niets een promotietour begonnen.quote:
Trusten man.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alba en ik gana ook naar bed
[ afbeelding ]
Dan wil ik wel Kevin heten.quote:Op maandag 27 mei 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil trouwens wel 2 kop als je mod bent Stylo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |