Coole opquote:
Niks mis meequote:
Die is rete coolquote:
Heeft ze weer wat te jankenquote:
Ja die zet Anouk opquote:
Ik krijg al jeuk van leuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Nou Jian, kom er maar in met een leuk onderwerp
Ik hoor niet bij wijquote:
Dooddoenerquote:
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling nietquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
voor Dees, las iets van tanden bleken halve prijs, kijk eerst ff naar Kassa ( dacht ik of Radar) over tanden bleken
okequote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling niet
Gisteren was er juist een topic over bij Kassa dacht ik en dat het helemaal niet duidelijk en veilig is... ... Ik heb ooit voor 9.95 een thuis doe setje aangeschaft... 3 x gedaan en ja OK ze lijken witter, maar nu ik niet meer rook, witter zelfs... ..quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling niet
Jij bent wereldberoemd bij fok!quote:
Nee jôh jij hebt een topic op je naam!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee jôh jij hebt een topic op je naam!
Ja dan was het bij Kassa dat itemquote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was er juist een topic over bij Kassa dacht ik en dat het helemaal niet duidelijk en veilig is... ... Ik heb ooit voor 9.95 een thuis doe setje aangeschaft... 3 x gedaan en ja OK ze lijken witter, maar nu ik niet meer rook, witter zelfs... ..
Volgens mij heb je het ook niet echt nodig Dees ... Maar dat is mijn idee
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijkquote:
In die gel zit waterstof peroxide pas maar op.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijk
Gisteren gecheckt en het staat er niet op ...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
In die gel zit waterstof peroxide pas maar op.
Dan is het goed !quote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren gecheckt en het staat er niet op ...
ja want dat bleken bij Kassa was gewoon pure oplichertijquote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijk
Ik kom 4 x per jaar bij de tandarts .... En altijd ff gecleand ... En nu ik niet meer denk ik dat het per keer beter wordt...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja want dat bleken bij Kassa was gewoon pure oplichertij
Drink wit iddquote:Op zondag 26 mei 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
Niet roken en geen rode wijn drinken scheelt ook een heleboel.
ik hou van wodkaquote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ja nat is het wel als je morst, maar ik hou van een echte droge witte wijn.
Giel .. je werd gemist .. dit topic is aan jou gewijd! en heks zou der niet blij om zijn.. das het laaste wat ik meekreegquote:
Ik heb zoiets gelezen maar heks kan wel tof zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Giel .. je werd gemist .. dit topic is aan jou gewijd! en heks zou der niet blij om zijn.. das het laaste wat ik meekreeg
ow en het is trouwens nas darovja oftewel наше здоров'яquote:
En ik voel me vereerd tegelijkertijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Giel .. je werd gemist .. dit topic is aan jou gewijd! en heks zou der niet blij om zijn.. das het laaste wat ik meekreeg
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
ow en het is trouwens nas darovja oftewel наше здоров'я
dat zou ik niet teveel doen .. tis fok! hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
En ik voel me vereerd tegelijkertijd.
Zag je mijn knipoog niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat zou ik niet teveel doen .. tis fok! hoor
het verschil tussen je ogen open of dicht is al moeilijk ...quote:
Wat wodka al niet met je doetquote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
het verschil tussen je ogen open of dicht is al moeilijk ...
Welnee als het niet mooi blond is let ik niet op gezichtsuitdrukkingenquote:
Het is allemaal waterstofperoxide wat ik je bromquote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee als het niet mooi blond is let ik niet op gezichtsuitdrukkingen
whatever .. jetsers op de 2e plaats..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het is allemaal waterstofperoxide wat ik je brom
Ik ga ook zoquote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
Michiel is toch Michel TT's?
En verder zien we witte tanden beter in het donker ... Ik denk dat ik zo maar eens ga slapen
als in hoe zwarter je bent hoe witter je tanden?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
Michiel is toch Michel TT's?
En verder zien we witte tanden beter in het donker ... Ik denk dat ik zo maar eens ga slapen
Tsunami gedoe. Ik ben niet zo'n rampen-fan, alhoewel dan wel weer in zo nummer als dit, daar vind ik het wel weer gaaf, "leer te zwemmen kutten"quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga kijken naar The Impossible in Khao Lak, Thailand. Welterusten !
Die heb ik innut russischs gezien ..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga kijken naar The Impossible in Khao Lak, Thailand. Welterusten !
je kan van alles verzinnen maar het liefst sukkel ik in bij mijn liefquote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef Jian het volgende:
okee, een lekker "slapertje" dan maar. Deze vind ik wel erg lekker om bij in slaap te sukkelen![]()
Ik wil best een keer proberen of mij dat ook beter bevalt, insukkelen bij jouw lief.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
je kan van alles verzinnen maar het liefst sukkel ik in bij mijn lief
ik kan net FB nog opbrengen met dat jaren 60-70 item...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
Ik zag trouwens dat er op spotnet vandaag een hoop hoorspellen waren aangemeld. Ik ga er een paar van slurpen, lijkt me wel leuk.
aan de andere kant dan toch wel .. ik laat me niet wegjagenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil best een keer proberen of mij dat ook beter bevalt, insukkelen bij jouw lief.
Geen punt en als jouw lief net zo goed kan fluitspelen als die Japanner dan weet ik zeker dat ik heerlijk weg droomquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
aan de andere kant dan toch wel .. ik laat me niet wegjagen
ze doet haar best .. mja de 1 zijn utopie is voor een ander gewoondaarom hou ik zo van der .. ze is zo gewoonquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen punt en als jouw lief net zo goed kan fluitspelen als die Japanner dan weet ik zeker dat ik heerlijk weg droom
Ja heel triestquote:Op maandag 27 mei 2013 09:57 schreef Jian het volgende:
Gevonden, triest![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)-dood-gevonden.dhtml
Ben er klaar voorquote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond laatste VI van dit seizoen, met Boskamp!
Dan ga ik ook kijken als Boskamp er isquote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond laatste VI van dit seizoen, met Boskamp!
Morgen in de herkansing.quote:
vind ik lief van je dat je dit zegtquote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen maar heks kan wel tof zijn.
Ahhquote:
Doe normaalquote:
quote:
Daar gaat de buurtquote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:
wat een heerlijk weer was het vandaag, hele middag ergens gezeten in Pullup zijn buurtje
Wiens buurtje?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:
hele middag ergens gezeten in Pullup zijn buurtje
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
Heks en Michiel, sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G ........![]()
buurtje is goedquote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
buurtje is toch goed, want beurtje is weer wat anders
Dan moet je bij mij uit het buurtje komenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
buurtje is toch goed, want beurtje is weer wat anders
Vertel!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Bij mij in het buurtje gaat wat exploderen binnenkort, hangt me een sfeertje lol
Kijk maar uit. straks staat de ME op je stoepquote:Op maandag 27 mei 2013 20:37 schreef BendeBielzen het volgende:
Bij mij in het buurtje gaat wat exploderen binnenkort, hangt me een sfeertje lol
Weet niet wat dat is... Altijd als er mooi weer aankomt staat iedereen te steigeren hier... Moest er vandaag ook al 1 een mep verkopenquote:
Dat mag, ik heb geen stoepquote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk maar uit. straks staat de ME op je stoep
Nou dat staat je netjesquote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is... Altijd als er mooi weer aankomt staat iedereen te steigeren hier... Moest er vandaag ook al 1 een mep verkopen
Heftig, net zo lang meppen tot ie het lekker gaat vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is... Altijd als er mooi weer aankomt staat iedereen te steigeren hier... Moest er vandaag ook al 1 een mep verkopen
Ik zou er geen aandacht aan gevenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Moet ik me laten bedreigen door een 18 jarig snotapie dan?
Nee, natuurlijk niet, meteen die Dessert Eagle uit je binnenzak en neerblaffen!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Moet ik me laten bedreigen door een 18 jarig snotapie dan?
Hey gozer!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, meteen die Dessert Eagle uit je binnenzak en neerblaffen!
Je hoeft ook niet meteen te schieten, je kan 'm toch gewoon met die loop meppen, da's net een loden pijpquote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hey gozer!
Welnee mn vuist is groot zat
Hoe is het met Whiskey?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hey gozer!
Welnee mn vuist is groot zat
quote:Op maandag 27 mei 2013 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen te schieten, je kan 'm toch gewoon met die loop meppen, da's net een loden pijp
Ja dat kan ik toch niet ruiken. Relax manquote:Op maandag 27 mei 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Z'n hond had mn gallerij volgezeken, ik ben gaan vragen of ie het wilde opruimen
Heej nokken nou hč met dat gejen!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet ruiken. Relax man
Waarom denken mensen toch altijd dat ik opgefokt ben...quote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet ruiken. Relax man
Ik las dat ergensquote:Op maandag 27 mei 2013 20:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch altijd dat ik opgefokt ben...
Nee jôh, zet ff foto'tje neer van Whiskey!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Er wordt dus nog plenty gelult
Ik ben weer pleitos!
mzzl
Nou nee ik heb dat vanuit hier (forum)quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Er wordt dus nog plenty gelult
Ik ben weer pleitos!
mzzl
Hebben wij geen last van hč, puur eelt erop ....quote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
Maar goed tere zieltjes op fok zijn niet echt cool
Nou ik vind het overspannen en niet zo eigenlijk. Maar para zijn is hip blijkbaarquote:Op maandag 27 mei 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben wij geen last van hč, puur eelt erop ....
Ik meende het hoor .....quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind het overspannen en niet zo eigenlijk. Maar para zijn is hip blijkbaar
Steek je tere zieltje in je reetquote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
Maar goed tere zieltjes op fok zijn niet echt cool
Ik ookquote:
Prima, maar ook jammer. Ik mag je welquote:
Okee, ik heb het begrepen, je zit me gewoon dwars, ik ga wel weg en dan moeten jullie het voortaan lekker zonder mijn gevatte posts doenquote:
Doe is niet , hier blijven hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ik heb het begrepen, je zit me gewoon dwars, ik ga wel weg en dan moeten jullie het voortaan lekker zonder mijn gevatte posts doen![]()
Nee dat weet ik niet idd. Ik ga af wat ik hier lees. Dat je jezelf te niet doet is niet mijn probleemquote:
LULquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ik heb het begrepen, je zit me gewoon dwars, ik ga wel weg en dan moeten jullie het voortaan lekker zonder mijn gevatte posts doen![]()
goedzo Poezewoest nu voel ik me gewaardeerd, maar ik geef niet zo makkelijk toe hoor, ik ben gekwetst en dat zal ik uitspelen hoor.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Poezewoes het volgende:
Die is mooi geworden die Whiskey, en die kat erbij leuk hoor!
Dat was wel ff spannend momentje lolquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef Poezewoes het volgende:
Die is mooi geworden die Whiskey, en die kat erbij leuk hoor!
Oh wel voor poezenworst. Nou fijnquote:
Misschien heb je hier gelezen dat ik week geleden hondje heb in laten slapen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel ff spannend momentje lol
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien heb je hier gelezen dat ik week geleden hondje heb in laten slapen?
Nou ik wij!
Ik zet mijn bril even af als ik een post van jou ziequote:
Ja ging niet meer, best wel stil hier.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Nee, ben er weinig tot niet meer anders had ik wel even wat gezegd... Alsnog gecondoleerd!
Dat zou ik ook doen als ik een bril had, wazig ben ik echt een lekker ding lolquote:Op maandag 27 mei 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zet mijn bril even af als ik een post van jou zie
Dat begrijp ik... Sterkte johquote:Op maandag 27 mei 2013 21:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ging niet meer, best wel stil hier.
Dank je, maar het leven ga door heb nog twee katten, we nemen geen nieuwe hond meer!quote:
Het geeft je wel meer vrijheid ja, ik heb die ouwe van 24 nog(kat) en Whiskey natuurlijk nuquote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dank je, maar het leven ga door heb nog twee katten, we nemen geen nieuwe hond meer!
Best oud je kat, mijn lapjespoes is 20 geworden,en dat vond ik al oud.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het geeft je wel meer vrijheid ja, ik heb die ouwe van 24 nog(kat) en Whiskey natuurlijk nu
Ze gaat Roestbak of Draquepitt, de nu oudst nog levende kat in Nederland, lachend voorbij natuurlijk, die is nu 25, Gabber 21 juniquote:Op maandag 27 mei 2013 21:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Best oud je kat, mijn lapjespoes is 20 geworden,en dat vond ik al oud.
Jôh, wel leuk misschien komt hij/zij in de krant dan!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze gaat Roestbak of Draquepitt, de nu oudst nog levende kat in Nederland, lachend voorbij natuurlijk, die is nu 25, Gabber 21 juni
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jôh, wel leuk misschien komt hij/zij in de krant dan!
Heb die twee poezen van mij, via de webcam geboren zien worden, 6 April 2007quote:
Ze zijn zo leuk als ze klein zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb die twee poezen van mij, via de webcam geboren zien worden, 6 April 2007
Een kennis is ze na poosje komen brengen, wilde graag een cyperse, en heb die zwarte er ook maar bij genomen.
Ik wilde graag een witte, die paste zo leuk bij het bankstel. En het kloptequote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb die twee poezen van mij, via de webcam geboren zien worden, 6 April 2007
Een kennis is ze na poosje komen brengen, wilde graag een cyperse, en heb die zwarte er ook maar bij genomen.
Ik krijg hier hele rare ideeen bijquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde graag een witte, die paste zo leuk bij het bankstel. En het klopte
Zijn ook mooi die witte kattenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde graag een witte, die paste zo leuk bij het bankstel. En het klopte
Mij serieus nemenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele rare ideeen bij
Zo serieus was ik niet.quote:
Oh was het een happertje. Beetje beter je best doenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heb ook weinig zin om gebukt te gaan staan voor een pc/laptop... Dat je er nog op in gaat :p
Je ging er best in mee mutsquote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh was het een happertje. Beetje beter je best doen
Ik kom hier nooit meerquote:
Heks en Michel?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:09 schreef Jian het volgende:
Heks en Michiel en Ben en Soury sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G
Man, heb jij wat gemist zeg, die 2, avonden achtereen met elkaar bezig, zo leuk om te zien en lezen, ik gun het zequote:Op maandag 27 mei 2013 22:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heks en Michel?Ik heb wat gemist
gelukkig dan komen er vast wat van die vertrokken leuke en lieve mensen die je hebt weggejaagd terug, misschien Fann welquote:
Dat heb ik dan weer gemist ja.. Jamper Jannesquote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, heb jij wat gemist zeg, die 2, avonden achtereen met elkaar bezig, zo leuk om te zien en lezen, ik gun het ze![]()
Die haat en nijd in NWS de hele tijd en dan dat jonge geluk hier, ik vind het zo'n verademing
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, heb jij wat gemist zeg, die 2, avonden achtereen met elkaar bezig, zo leuk om te zien en lezen, ik gun het ze![]()
Die haat en nijd in NWS de hele tijd en dan dat jonge geluk hier, ik vind het zo'n verademing
Ja even shownieuws kijken,quote:
Ja zat er net naar te kijken, jasje uitgedaan die meidquote:Op maandag 27 mei 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
Birgit ziet er toch nog slecht uit Poes moet je haar gezicht zien, ze heeft in zhuis gelegen met darmbacterie ;las ik
en teveel foundation en zonnebank, vind wel sinds zij sjownieuws doet ze heeft altijd mooie jurken aanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zat er net naar te kijken, jasje uitgedaan die meid
je kan ook onder de tram komen dus ach als je daar wakker van moet leggenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef ZOA het volgende:
en na sjownieuws de meest schokkende vliegtuigrampen ... zondag ga ik vliegen
De kans dat ik onder een tram kom is kleiner ..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan ook onder de tram komen dus ach als je daar wakker van moet leggen
Met de start ff meelopen, net als Flinstone, dan is er niks aan de hand jôhquote:Op maandag 27 mei 2013 23:24 schreef ZOA het volgende:
en na sjownieuws de meest schokkende vliegtuigrampen ... zondag ga ik vliegen
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
De kans dat ik onder een tram kom is kleiner ..
Owja .. dat was ik ff vergeten :pquote:Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]en als je je bezoekjes aan Amsterdam doet moet je toch uitkijken met oversteken, of de bus natuurlijk die raast ook over de weg
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]en als je je bezoekjes aan Amsterdam doet moet je toch uitkijken met oversteken, of de bus natuurlijk die raast ook over de weg
Zelfs gierwagens zijn gevaarlijk en ze stinken ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Met alles blijft het hier uitkijken .... Pas maar op
Zelfs in ut scheepvaartmuseum ben je niet veiligquote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Die zijn der niet zo veel in Amsterdamquote:Op maandag 27 mei 2013 23:31 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zelfs gierwagens zijn gevaarlijk en ze stinken ook.
Als jij er mee aan komt zetten bedoel je?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:33 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee maar je moet er toch voor oppassen.
Ik heb wel een trekkerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij er mee aan komt zetten bedoel je?
Al decennia lang met grote regelmaatquote:Op maandag 27 mei 2013 23:34 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij in Amsterdam?
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar dat doe ik ff nie hequote:
Ik begrijp je welquote:Op maandag 27 mei 2013 23:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar kan ik wel wat op zeggen, maar dat doe ik ff nie he
ik wacht zelf bij rood en zie iedereen oversteken, doe ik niet aan meequote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef MichieldeR het volgende:
Zit die Jian nu goffer iedereen te koppelen
Hangt er vanaf waar en hoeveel haast...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik wacht zelf bij rood en zie iedereen oversteken, doe ik niet aan mee
zo 4 kogels door zijn hoofd en hij had een kogelwerendvest aanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zelfs in ut scheepvaartmuseum ben je niet veilig
Daar zijn hosseltopics voor ...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef MichieldeR het volgende:
Zit die Jian nu goffer iedereen te koppelen
dan maar te laat, al ben ik iemand van liever vroeger dan te laat aan komen schijten, ik pas op toch in verkeer, ook op de fietsquote:
Ja ik ook ... Maar toch ooit gewoon onderuit gegaan ... en 3 gebroken ribben... en een vrachtwagen die gelukkig op voldoende afstand reed toen ik viel...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan maar te laat, al ben ik iemand van liever vroeger dan te laat aan komen schijten, ik pas op toch in verkeer, ook op de fiets
buiten de porno mag ik mijn belang graag verstrengelen met blondquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
buiten de porno mag ik mijn belang graag verstrengelen met blond
zo heftigquote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ... Maar toch ooit gewoon onderuit gegaan ... en 3 gebroken ribben... en een vrachtwagen die gelukkig op voldoende afstand reed toen ik viel...
yep al bijna 10 jaar terug, maar voel het nog steeds... Niet pijnlijk, maar soms ongemalle;ijl of zoquote:
Ik ook!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef Poezewoes het volgende:
Nou luitjes hossel maar een eind weg, ik ga slapen
slaap lekker Poesquote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef Poezewoes het volgende:
Hosselen is in principe een soort belangen verstrengeling... Dat is waar ik op doelde ...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:51 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wil je zelf hosselen, of er een onderdeel van uit maken?
Zo dan erg hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ... Maar toch ooit gewoon onderuit gegaan ... en 3 gebroken ribben... en een vrachtwagen die gelukkig op voldoende afstand reed toen ik viel...
quote:
ik ga nog wat hosselen en verstrengelen ..quote:Op maandag 27 mei 2013 23:52 schreef Poezewoes het volgende:
Okquote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]alleen vanavond zwaai ik ff he Michiel, anders krijgen we praatjes
Ik ook!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik ga nog wat hosselen en verstrengelen ..
niet met mij ...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik ga nog wat hosselen en verstrengelen ..
hosselen is in principe gewoon drugs dealen ...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hosselen is in principe een soort belangen verstrengeling... Dat is waar ik op doelde ...
Das een andere betekenis ...quote:Op maandag 27 mei 2013 23:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
hosselen is in principe gewoon drugs dealen ...
ja je hebt gelijk hosselen is onderhands je drugs verkopen, ppsssstttttt hasj hasj kopenquote:Op maandag 27 mei 2013 23:57 schreef tonja het volgende:
Hosselen is volgens mij handelen op straat. Maar ben te lui om te googelen.
Om dat te doen moet je wel onderling afspraken maken .........quote:Op maandag 27 mei 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk hosselen is onderhands je drugs verkopen, ppsssstttttt hasj hasj kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de wallen werden er geen onderlingen afspraken gemaakt hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Om dat te doen moet je wel onderling afspraken maken .........
Ik heb nooit lopen dealen Heks ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op de wallen werden er geen onderlingen afspraken gemaakt hoor
ohhh dat bedoel ik niet chufi, nee maar ik bedoelde op de wallen werden er nooit afspraken gemaakt was het echt ppssstt hasj kopenquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand die hem op Wiki.nl dood heeft gemeld ...
nog steeds toch, maar dan van alles ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh dat bedoel ik niet chufi, nee maar ik bedoelde op de wallen werden er nooit afspraken gemaakt was het echt ppssstt hasj kopen
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest ....
Wat dat pezen dan inhield vertel je me dan maar eens apart...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook nietmaar denk dat je nu denkt wat moet die op de wallen, heb er heel wat jaartjes 7 dagen in de week gewerkt, en echt *pezen*
he
Ah OKquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor chufi niet pezen ik had 3 pandjes 11 kamers ik maakte schoon
die meiden moesten pezen voor hun geld is amsterdamse uitdrukkingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat dat pezen dan inhield vertel je me dan maar eens apart...
Ja weet ik ook wel...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die meiden moesten pezen voor hun geld is amsterdamse uitdrukking
Dan zou je "pezen" vrij kunnen vertalen als "piemelen"? En daar dan uiteraard je eigen invulling (hihihi ze zei invulling) aan gevenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die meiden moesten pezen voor hun geld is amsterdamse uitdrukking
Ik heb een invullende pees iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan zou je "pezen" vrij kunnen vertalen als "piemelen"? En daar dan uiteraard je eigen invulling (hihihi ze zei invulling) aan geven
Pessimistquote:
Ja, tot 10.00 uur 's ochtends, ..... daarna gaat het stortenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pessimist![]()
'Morgen beginnen we droog en zonnig met T rond 20 graden.'
Je bent aardig van de klokquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, tot 10.00 uur 's ochtends, ..... daarna gaat het storten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |