Coole opquote:
Niks mis meequote:
Die is rete coolquote:
Heeft ze weer wat te jankenquote:
Ja die zet Anouk opquote:
Ik krijg al jeuk van leuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Nou Jian, kom er maar in met een leuk onderwerp
Ik hoor niet bij wijquote:
Dooddoenerquote:
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling nietquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
voor Dees, las iets van tanden bleken halve prijs, kijk eerst ff naar Kassa ( dacht ik of Radar) over tanden bleken
okequote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling niet
Gisteren was er juist een topic over bij Kassa dacht ik en dat het helemaal niet duidelijk en veilig is... ... Ik heb ooit voor 9.95 een thuis doe setje aangeschaft... 3 x gedaan en ja OK ze lijken witter, maar nu ik niet meer rook, witter zelfs... ..quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling niet
Jij bent wereldberoemd bij fok!quote:
Nee jôh jij hebt een topic op je naam!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee jôh jij hebt een topic op je naam!
Ja dan was het bij Kassa dat itemquote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was er juist een topic over bij Kassa dacht ik en dat het helemaal niet duidelijk en veilig is... ... Ik heb ooit voor 9.95 een thuis doe setje aangeschaft... 3 x gedaan en ja OK ze lijken witter, maar nu ik niet meer rook, witter zelfs... ..
Volgens mij heb je het ook niet echt nodig Dees ... Maar dat is mijn idee
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijkquote:
In die gel zit waterstof peroxide pas maar op.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijk
Gisteren gecheckt en het staat er niet op ...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
In die gel zit waterstof peroxide pas maar op.
Dan is het goed !quote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren gecheckt en het staat er niet op ...
ja want dat bleken bij Kassa was gewoon pure oplichertijquote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijk
Ik kom 4 x per jaar bij de tandarts .... En altijd ff gecleand ... En nu ik niet meer denk ik dat het per keer beter wordt...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja want dat bleken bij Kassa was gewoon pure oplichertij
Drink wit iddquote:Op zondag 26 mei 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
Niet roken en geen rode wijn drinken scheelt ook een heleboel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |