Coole opquote:
Niks mis meequote:
Die is rete coolquote:
Heeft ze weer wat te jankenquote:
Ja die zet Anouk opquote:
Ik krijg al jeuk van leuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Nou Jian, kom er maar in met een leuk onderwerp
Ik hoor niet bij wijquote:
Dooddoenerquote:
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling nietquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
voor Dees, las iets van tanden bleken halve prijs, kijk eerst ff naar Kassa ( dacht ik of Radar) over tanden bleken
okequote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling niet
Gisteren was er juist een topic over bij Kassa dacht ik en dat het helemaal niet duidelijk en veilig is... ... Ik heb ooit voor 9.95 een thuis doe setje aangeschaft... 3 x gedaan en ja OK ze lijken witter, maar nu ik niet meer rook, witter zelfs... ..quote:Op zondag 26 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil mijn tanden helemaal niet laten bleken hoor, ik ben Gerard Joling niet
Jij bent wereldberoemd bij fok!quote:
Nee jôh jij hebt een topic op je naam!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee jôh jij hebt een topic op je naam!
Ja dan was het bij Kassa dat itemquote:Op zondag 26 mei 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren was er juist een topic over bij Kassa dacht ik en dat het helemaal niet duidelijk en veilig is... ... Ik heb ooit voor 9.95 een thuis doe setje aangeschaft... 3 x gedaan en ja OK ze lijken witter, maar nu ik niet meer rook, witter zelfs... ..
Volgens mij heb je het ook niet echt nodig Dees ... Maar dat is mijn idee
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijkquote:
In die gel zit waterstof peroxide pas maar op.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijk
Gisteren gecheckt en het staat er niet op ...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
In die gel zit waterstof peroxide pas maar op.
Dan is het goed !quote:Op zondag 26 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren gecheckt en het staat er niet op ...
ja want dat bleken bij Kassa was gewoon pure oplichertijquote:Op zondag 26 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik heb nog wat gelei en ga het gewoon nog een paar keer doen , maar ik vind ze nu al witter dan ze ooit zijn geweest ... Behalve toen ik nog een 18 jarige Adonis was natuurlijk
Ik kom 4 x per jaar bij de tandarts .... En altijd ff gecleand ... En nu ik niet meer denk ik dat het per keer beter wordt...quote:Op zondag 26 mei 2013 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja want dat bleken bij Kassa was gewoon pure oplichertij
Drink wit iddquote:Op zondag 26 mei 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
Niet roken en geen rode wijn drinken scheelt ook een heleboel.
ik hou van wodkaquote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ja nat is het wel als je morst, maar ik hou van een echte droge witte wijn.
Giel .. je werd gemist .. dit topic is aan jou gewijd! en heks zou der niet blij om zijn.. das het laaste wat ik meekreegquote:
Ik heb zoiets gelezen maar heks kan wel tof zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Giel .. je werd gemist .. dit topic is aan jou gewijd! en heks zou der niet blij om zijn.. das het laaste wat ik meekreeg
ow en het is trouwens nas darovja oftewel наше здоров'яquote:
En ik voel me vereerd tegelijkertijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Giel .. je werd gemist .. dit topic is aan jou gewijd! en heks zou der niet blij om zijn.. das het laaste wat ik meekreeg
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
ow en het is trouwens nas darovja oftewel наше здоров'я
dat zou ik niet teveel doen .. tis fok! hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
En ik voel me vereerd tegelijkertijd.
Zag je mijn knipoog niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat zou ik niet teveel doen .. tis fok! hoor
het verschil tussen je ogen open of dicht is al moeilijk ...quote:
Wat wodka al niet met je doetquote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
het verschil tussen je ogen open of dicht is al moeilijk ...
Welnee als het niet mooi blond is let ik niet op gezichtsuitdrukkingenquote:
Het is allemaal waterstofperoxide wat ik je bromquote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee als het niet mooi blond is let ik niet op gezichtsuitdrukkingen
whatever .. jetsers op de 2e plaats..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het is allemaal waterstofperoxide wat ik je brom
Ik ga ook zoquote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
Michiel is toch Michel TT's?
En verder zien we witte tanden beter in het donker ... Ik denk dat ik zo maar eens ga slapen
als in hoe zwarter je bent hoe witter je tanden?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
Michiel is toch Michel TT's?
En verder zien we witte tanden beter in het donker ... Ik denk dat ik zo maar eens ga slapen
Tsunami gedoe. Ik ben niet zo'n rampen-fan, alhoewel dan wel weer in zo nummer als dit, daar vind ik het wel weer gaaf, "leer te zwemmen kutten"quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga kijken naar The Impossible in Khao Lak, Thailand. Welterusten !
Die heb ik innut russischs gezien ..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga kijken naar The Impossible in Khao Lak, Thailand. Welterusten !
je kan van alles verzinnen maar het liefst sukkel ik in bij mijn liefquote:Op maandag 27 mei 2013 00:34 schreef Jian het volgende:
okee, een lekker "slapertje" dan maar. Deze vind ik wel erg lekker om bij in slaap te sukkelen![]()
Ik wil best een keer proberen of mij dat ook beter bevalt, insukkelen bij jouw lief.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
je kan van alles verzinnen maar het liefst sukkel ik in bij mijn lief
ik kan net FB nog opbrengen met dat jaren 60-70 item...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
Ik zag trouwens dat er op spotnet vandaag een hoop hoorspellen waren aangemeld. Ik ga er een paar van slurpen, lijkt me wel leuk.
aan de andere kant dan toch wel .. ik laat me niet wegjagenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil best een keer proberen of mij dat ook beter bevalt, insukkelen bij jouw lief.
Geen punt en als jouw lief net zo goed kan fluitspelen als die Japanner dan weet ik zeker dat ik heerlijk weg droomquote:Op maandag 27 mei 2013 00:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
aan de andere kant dan toch wel .. ik laat me niet wegjagen
ze doet haar best .. mja de 1 zijn utopie is voor een ander gewoondaarom hou ik zo van der .. ze is zo gewoonquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen punt en als jouw lief net zo goed kan fluitspelen als die Japanner dan weet ik zeker dat ik heerlijk weg droom
Ja heel triestquote:Op maandag 27 mei 2013 09:57 schreef Jian het volgende:
Gevonden, triest![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)-dood-gevonden.dhtml
Ben er klaar voorquote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond laatste VI van dit seizoen, met Boskamp!
Dan ga ik ook kijken als Boskamp er isquote:Op maandag 27 mei 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond laatste VI van dit seizoen, met Boskamp!
Morgen in de herkansing.quote:
vind ik lief van je dat je dit zegtquote:Op zondag 26 mei 2013 23:57 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gelezen maar heks kan wel tof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |