abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127074549
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En welke vooroordelen bevestigt Adames, met zijn trieste grap over genocide?
die kerel moet je negeren, met dat soort mensen wil je helemaal niet in discussie gaan.
pi_127074690
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Want? Het houdt een keer op. Beleefdheid en fatsoen moet van beide kanten komen. Je kunt niet verwachten dat een partij maar wat kan blijven roepen en dat de andere zich timide houdt. Het zegt meer over jou dat je heel nadrukkelijk op mijn post reageert en niet de andere op zijn woorden wijst. Waar heeft dat mee te maken? Marokkanen moeten hun mond houden, terwijl Nederlanders maar alles kunnen roepen wat hun op het hart ligt. Een boodschap: vlieg een eind op!

Mijn beeld van de gemiddelde Nederlander op FOK! is ook niet al te rooskleurig. Helemaal naar aanleiding van deze post. Adams heeft het over genocide, Marokkaan reageert gepikeerd op dat bericht en laat zijn afkeur blijken door niet misverstane woorden die heel persoonlijk zijn, maar jij kiest ervoor om op mijn post te reageren? Geen idee wat jij erger vindt, maar een bedreiging op de man of uiting tot genocide, dan is dat laatste toch beduidend triester te noemen. Knoop dat goed in je oortjes, kaasje!
AdamEs maakte een keiharde sarcastische opmerking. Dat je dat niet ziet maakt je nog dommer dan een varken. En als je dan met geweld gaat dreigen maakt je nog lager dan een varken.

Ik snap dat je boos wordt, maar geweld is nooit de oplossing.. Al weet ik dat jullie in de zandbak het wel als oplossing zien. Lekker dingen opblazen enzo :)

(Ja je gaat bij mij op de man spelen met je 'kaasje', dat kan ik bij jou net zo goed, berberaapje)
  maandag 27 mei 2013 @ 19:13:10 #103
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_127076020
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 18:37 schreef Funkel het volgende:

[..]

AdamEs maakte een keiharde sarcastische opmerking. Dat je dat niet ziet maakt je nog dommer dan een varken. En als je dan met geweld gaat dreigen maakt je nog lager dan een varken.

Ik snap dat je boos wordt, maar geweld is nooit de oplossing.. Al weet ik dat jullie in de zandbak het wel als oplossing zien. Lekker dingen opblazen enzo :)

(Ja je gaat bij mij op de man spelen met je 'kaasje', dat kan ik bij jou net zo goed, berberaapje)
Onze manier? Wat is/was jullie manier!? In de jaren 60 ten tijde van Nederlands-Indië honderden Indonesische mannen liquideren en dan pas 60 jaar later met een excuses komen!? De NSB'ers die Joden voor een tientje uitleverden aan de nazi's!? De 22.000 Nederlanders die bij de Waffen-SS zaten!? Stip het aan, hoopje ellende. Doe niet alsof NL hier de goede schoonzoon is. Jullie geschiedenis spreekt jullie tegen, met name de recente gebeurtenissen in Nederlands-Indië en WOII.

Verder maak je over genocide geen grappen. Dat doe ik ook niet. Niemand die enig fatsoen in zijn bol heeft maakt dat soort opmerkingen. De Turkse jongemannen in Arnhem die kortgeleden voor de 'grap' iets riepen over Joden, daar stonden de kranten en 8 uur journaal bol van! Moord en brand werd er toen geschreeuwd door een deel van de maatschappij, maar jullie kaasjes mogen gewoon roepen wat jullie op het hart ligt. Hypocrieter kan bijna niet, kutHollander. Is dat jullie manier van handelen in dit waterlandje?

Meneer Adams is ook nog als een tante gaan roddelen in VBL slowchat. Genieten, kerel. Niettemin toch dank voor deze meer dan prachtige bevestiging! Zwart op wit. Beter bewijsmateriaal bestaat er niet. Mooi dat we weten uit wat voor hout je bent gesneden.

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:06 schreef Adames het volgende:

[..]

ik wil Marokkanen stelselmatig uitmoorden en gelijk begint er een te miepen. Echt, waar komen ze ook vandaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jellereppe op 27-05-2013 20:12:11 ]
pi_127077972
Ja zeg, "leuk" de zoveelste (anti)Marokkanendiscussie, maar het gaat hier over VENEZUELA??!!

Donder lekker op naar Stormfront en Maroc.nl, ok?

Ontopic.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 27 mei 2013 @ 20:31:08 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_127080108
Ik zit nog te wachten op De_Guidance met de "Wilders-insteek"
pi_127097012
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 19:13 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Onze manier? Wat is/was jullie manier!? In de jaren 60 ten tijde van Nederlands-Indië honderden Indonesische mannen liquideren en dan pas 60 jaar later met een excuses komen!? De NSB'ers die Joden voor een tientje uitleverden aan de nazi's!? De 22.000 Nederlanders die bij de Waffen-SS zaten!? Stip het aan, hoopje ellende. Doe niet alsof NL hier de goede schoonzoon is. Jullie geschiedenis spreekt jullie tegen, met name de recente gebeurtenissen in Nederlands-Indië en WOII.

Verder maak je over genocide geen grappen. Dat doe ik ook niet. Niemand die enig fatsoen in zijn bol heeft maakt dat soort opmerkingen. De Turkse jongemannen in Arnhem die kortgeleden voor de 'grap' iets riepen over Joden, daar stonden de kranten en 8 uur journaal bol van! Moord en brand werd er toen geschreeuwd door een deel van de maatschappij, maar jullie kaasjes mogen gewoon roepen wat jullie op het hart ligt. Hypocrieter kan bijna niet, kutHollander. Is dat jullie manier van handelen in dit waterlandje?

Meneer Adams is ook nog als een tante gaan roddelen in VBL slowchat. Genieten, kerel. Niettemin toch dank voor deze meer dan prachtige bevestiging! Zwart op wit. Beter bewijsmateriaal bestaat er niet. Mooi dat we weten uit wat voor hout je bent gesneden.

[..]

Kaasje, kuthollander?

Ik dacht eindelijk met een beetje een normale marokkaan te maken te hebben. Maar nee, je bent zo'n zelfde wholla-figuur als die straatratten die je overal tegenkomt. Je staat bij mij vanaf nu op de negeerlijst, gefeliciteerd.

Van mij mag jij ook op de trein naar Polen stappen :P

Nu weer ontopic, groeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')