SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
it didnt.quote:
(OF, jullie krijgen gewoon geen pics.)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wauw, ik ben nog van de oude garde die hier haast niet meer zijn (mstr, RacerDKB, Dionysiou, Kadooosh, etc) en zocht alleen op TaoBao voor die kleding enzo, maar Aliexpress is ook best mooi
http://www.aliexpress.com(...)Value/544749247.html
Polyester in plaats van zijde maar alsnog zo goedkoop met gratis shipping, wtf![]()
![]()
Zie ik dat nou goed, 9 stropdassen voor 8 dollar?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Wauw, ik ben nog van de oude garde die hier haast niet meer zijn (mstr, RacerDKB, Dionysiou, Kadooosh, etc) en zocht alleen op TaoBao voor die kleding enzo, maar Aliexpress is ook best mooi
Polyester in plaats van zijde maar alsnog zo goedkoop met gratis shipping, wtf
Nee dus
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
nee ;pquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed, 9 stropdassen voor 8 dollar?
Nee dus
once you buy one set, you will get one tie+one pair cufflink+ one tie pin+one hankie +one gift bag(without logo)+ one gift box (without logo)![]()
Dat is niet veel trouwens...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef lokpokken het volgende:
[..]
nee ;p
once you buy one set, you will get one tie+one pair cufflink+ one tie pin+one hankie +one gift bag(without logo)+ one gift box (without logo)YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Als in: niet veel geld voor zoveel?quote:
Dat dacht ik namelijk ook, zo'n complete set voor 6 euro met gratis verzending, mijn vorige das hier was 30 euro, al is die wel echt zijde.
Jammer dat die dasspeld niet meer 'in' is, vind dat zelf eigenlijk ook wel mooi staan.![]()
Niet veel geld idd, zit er zelf ook aan te denken 1 te bestellen nu...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als in: niet veel geld voor zoveel?
Dat dacht ik namelijk ook, zo'n complete set voor 6 euro met gratis verzending, mijn vorige das hier was 30 euro, al is die wel echt zijde.
Jammer dat die dasspeld niet meer 'in' is, vind dat zelf eigenlijk ook wel mooi staan.
(maar ja, moet ik wel weer een account aanmaken, de zoveelste)
Die dasspeld is wel ontzettend handig! Fuck fashion
Je weet alleen helaas de kwaliteit niet hea van zulke dassen.YouTube
Ja, de kwaliteit is het enige wat mij ook wat tegenhoudt, en daarnaast nog nooit op AliExpress besteld en zie dat het creditcard-only is, moet ik weer gaan kloten met mijn Neteller-kaart.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet veel geld idd, zit er zelf ook aan te denken 1 te bestellen nu...
(maar ja, moet ik wel weer een account aanmaken, de zoveelste)
Die dasspeld is wel ontzettend handig! Fuck fashion
Je weet alleen helaas de kwaliteit niet hea van zulke dassen.
Alsnog is 6 euro voor zo'n set echt weinig, als de kwaliteit kut is heb je in ieder geval een party-das
Of als je geluk hebt heb je hem net voor vaderdag en kan je hem met de giftbag weggeven![]()
![]()
Ik bestel de laatste tijd alles op AliExpress, de verkoper krijgt pas z'n geld als het pakketje aangekomen is. Je ontvangt vaak een tracking code, ook als je order maar 5 euro is.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, de kwaliteit is het enige wat mij ook wat tegenhoudt, en daarnaast nog nooit op AliExpress besteld en zie dat het creditcard-only is, moet ik weer gaan kloten met mijn Neteller-kaart.
Alsnog is 6 euro voor zo'n set echt weinig, als de kwaliteit kut is heb je in ieder geval een party-das
Of als je geluk hebt heb je hem net voor vaderdag en kan je hem met de giftbag weggeven![]()
Ik heb trouwens van de week ook een stropdas besteld (Of nou ja een skinny tie) bij BIC. Was eigenlijk ook een beetje omdat ik nieuwsgierig ben naar de kwaliteit aangezien ik ze toch niet elke dag draag maar zal vast wel een een keer goed uitkomen dat ik em dan heb liggen
.
![]()
Downstar was op TV (nouja zijn stem). Kan niet missen als ik het vergeleek met de reviews
't was wel op een niet nader te noemen kwaliteits zender
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Piet Paulusma deed het weer vanuit Deventah?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iets voor Piet, in HVNL zelf had hij zijn 3 seconden of fameals ik het goed heb.
Ik heb het blijkbaar fout
Zojuist deze even gekocht:
[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 26-05-2013 23:33:01 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Volgens mij zijn deze exact hetzelfde een stuk goedkoper te vinden onder het merk Muse op Ebay. T2021 chipset toch? Ik heb zelf een Topping TP22. Briljant ding.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef RobertNL het volgende:
Iets voor Piet, in HVNL zelf had hij zijn 3 seconden of fameals ik het goed heb.
Ik heb het blijkbaar fout
Zojuist deze even gekocht:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben er nog wel! (mstr)quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Polyester in plaats van zijde maar alsnog zo goedkoop met gratis shipping, wtf![]()
![]()
Kan hem zo even niet goedkoper vinden met T2021 chipset, of ik zoek niet goedquote:Op maandag 27 mei 2013 11:08 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze exact hetzelfde een stuk goedkoper te vinden onder het merk Muse op Ebay. T2021 chipset toch? Ik heb zelf een Topping TP22. Briljant ding.
[ afbeelding ]
Nouja ik had daar nog coins dus vandaar dat ik niet verder heb gezocht..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hahah ik op tv, is goed mogelijk..
ik sta wel ergens tussen die paar duizend mensen bij het promotie feestje van eagles
Maar ik als omroeper, nee
EAGLES!
of trap ik nu te veel swolsche fans in dit topic tegen 't zere been? en worden mijn reviews voortaan afgekraakt
?
zal deze week eindelijk tijd hebben om eens te kijken naar de review van die HD wansview ip camera
[ Bericht 25% gewijzigd door Downstar op 27-05-2013 13:08:03 ]![]()
DHL of China Post?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:42 schreef Syphixx het volgende:
Shipment on hold BRUSSELS - BELGIUM
klootzakken
'k Moet zeggen, ik laat altijd via China Post versturen en buiten m'n allereerste China-tablet (februari 2012) nog nooit problemen gehad; hout vasthouden...![]()
Ik ben toe aan m'n tweede Great White Shark.
2 jaar geleden gekocht voor 13 euro, nu voor 20 euro...
Blijft voor mij vooralsnog de fijnste/mooiste voor het geld.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ziet er wat smal uit voor jou pols, heb je van die dikke polsen of zijn die horloges zo klein?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef Dromer het volgende:
Ik ben toe aan m'n tweede Great White Shark.
2 jaar geleden gekocht voor 13 euro, nu voor 20 euro...
Blijft voor mij vooralsnog de fijnste/mooiste voor het geld.
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: