Engelandquote:Op maandag 10 juni 2013 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
leuk, heb ook zoiets. Ook uit amerika?
ja, avantiquote:Op maandag 10 juni 2013 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
leuk, heb ook zoiets. Ook uit amerika?
Als het goed is begint de verkoop in de zomer, heb nu 100 kaarten van hen gekregen, die groene zijn enveloppen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat is het precies? ik zie kaarten, maar ook iets van servetten ofzo? Heel verrassings pakket?
Ook al?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Adobe en HP nodigen u uit voor een exclusief VIP evenement
Adobe & HP LUNCH & LEARN
Zozo, sjieke boel.
verkoop van wat?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, avanti
[..]
Als het goed is begint de verkoop in de zomer, heb nu 100 kaarten van hen gekregen, die groene zijn enveloppen.
'k heb m'n geld al vorig jaar gehad, dus is niet zo heel veel meer van overquote:
Wat...? Jij mod?!?!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Adobe en HP nodigen u uit voor een exclusief VIP evenement
Adobe & HP LUNCH & LEARN
Zozo, sjieke boel.
Wiewatwaar?!?!!quote:
Staat je goedquote:
Ik zal jouw kwaliteitstopics altijd objectief beoordelen.quote:
Prime aquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal jouw kwaliteitstopics altijd objectief beoordelen.
Niet echt verbaasd erom toch?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal jouw kwaliteitstopics altijd objectief beoordelen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k heb m'n geld al vorig jaar gehad, dus is niet zo heel veel meer van overresterend was deze box met 100 gratis kaarten + enveloppen
Ik was / ben er ook altijd fan van geweest. Gewoon heerlijk klein, scherp, een lichtsterk.quote:
Fijner lensje ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was / ben er ook altijd fan van geweest. Gewoon heerlijk klein, scherp, een lichtsterk.
totdat ik de 40mm f2.8 kreeg
De Plastic Fantastic?quote:
quote:
Ja, was vorige week in de aanbieding bij Media Markt (en de week dáárvoor bij Saturn) en nauwelijks duurder dan 2e-hands. Ik zat er soms al even naar te kijken, maar nu die zó goedkoop was heb ik 'm toch maar gehaald.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:58 schreef MrManuel het volgende:
De Plastic Fantastic?
Hijs cheap maar doet wat er beloofd wordt..
Mijn favo lens op dit moment in mijn bezit.
Het is inderdaad een heerlijke lens om mee rond te lopen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, was vorige week in de aanbieding bij Media Markt (en de week dáárvoor bij Saturn) en nauwelijks duurder dan 2e-hands. Ik zat er soms al even naar te kijken, maar nu die zó goedkoop was heb ik 'm toch maar gehaald.
Geen moment spijt. Heb al een lichtsterke prime (Takumar 50mm 1.4, dus ook nog nét wat lichtsterker) maar daar moet je wel altijd zelf focussen. Is te doen, maar soms wil je ook gewoon even wat luier zijn.
En die 40mm 2.8 heb ik ook overwogen, kostte tijdens die aanbiedingen van Saturn en MM ook maar ¤108 (na ¤50 !! aftrek van Canon) maar ik zocht vooral een leuk lensje erbij; en dan is bijna ¤30 meer (of 35% meer) toch een flink verschil.
Haalt me weer uit mijn comfort-zonequote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Het is inderdaad een heerlijke lens om mee rond te lopen!
Enige nadeel is dat je soms wat dichtbij moet staan bij je onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |