Qua hoogte hangt het er ook vanaf wat je zoekt, Let er ook op hoe snel het instellen van de hoogte kan gaan, ik heb eens een statief gekregen waarbij het best wat handelingen vergt om de hoogte goed in te stellen, dat maakt het lastiger om in bepaalde situaties te gebruiken, maar in een studio ofzo weer geschikt.quote:Op zondag 9 juni 2013 09:58 schreef bakkerl het volgende:
Brakjes.. weer een hele nacht reviews bekeken over statieven.. En ben er nog steeds niet uit.
Waarom wordt er nergens gesproken over bij de aankoop om te letten op de hoogte?
Poe! Sterkte!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaapt eens ongegeneerd...
Was er al koffie? Ik moet me geestelijk even voorbereiden op mijn bezoek aan de rechtbank vanmiddag
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Poe! Sterkte!
Ik moet straks maar weer eens naar het ziekenhuis voor mijn robocopbeen/knie check-up.
quote:Poe! Sterkte!
Been zit er nog aan, straks maar even kijken. Nu zes weken verder en kan hem nog steeds niet strekken dus er zit nog wel wat werk aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:38 schreef Puala het volgende:
Merlijn, heel veel succes vanmiddag![]()
D_A jij bij het ziekenhuis. Hoe gaat het met je been?
Hmm klinkt nog niet helemaal goed nee. Hopelijk kunnen ze er wat mee. Zal wel fysio worden gok ikquote:Op maandag 10 juni 2013 09:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Been zit er nog aan, straks maar even kijken. Nu zes weken verder en kan hem nog steeds niet strekken dus er zit nog wel wat werk aan.
Daar zit ik al 5 weken drie keer per weekquote:Op maandag 10 juni 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm klinkt nog niet helemaal goed nee. Hopelijk kunnen ze er wat mee. Zal wel fysio worden gok ik
Niet iedereen is freelancer, ik ben druk aan het werk zoals je zietquote:Op maandag 10 juni 2013 13:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat is het rustig deze maandag mensen
Ja hier ook dagje lightroomen, maar 10 foto's verder en ik moet weer even FOK!ken hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 14:38 schreef freud het volgende:
Hier ook aan het lightroomen. Morgen alles inleveren
Ziet er goed uit, wat is het precies? ik zie kaarten, maar ook iets van servetten ofzo? Heel verrassings pakket?quote:
leuk, heb ook zoiets. Ook uit amerika?quote:
Heh heb die mail ook gehad, en vele anderen ook denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Adobe en HP nodigen u uit voor een exclusief VIP evenement
Adobe & HP LUNCH & LEARN
Zozo, sjieke boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |