Vandaag heb ik´m binnen gekregen, een week en een dag eerder dan de beloofde leverdatumquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:58 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Leuk, zelf zou ik die denk ik op een square besteld
Ik heb deze 2 laten afdrukken:
[ afbeelding ]
75x50
en
http://www.blipfoto.com/entry/1933036
50x40 ofzo
En deze heb ik nog niet maar deze wil ik in 3 squares naast elkaar ophangen denk ik
http://www.blipfoto.com/entry/1916663
Erg gaafquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Valt deze in de categorie weinig licht?
Bevestigd met de 'aangerade' Tesa powerstrips (goed voor 200 gram per sticker, 8 stuks gebruikt). Na 10 minuten kwam'ie alleen van de muur afzeilenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaag heb ik´m binnen gekregen, een week en een dag eerder dan de beloofde leverdatum
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bevestigd met de 'aangerade' Tesa powerstrips (goed voor 200 gram per sticker, 8 stuks gebruikt). Na 10 minuten kwam'ie alleen van de muur afzeilen
Ja, aangezien tijdens de bestelling de strips in de kolom 'Actuele aanbevelingen' kwamen te staan, lijkt me dit een geval van een ondeugdelijk product. Dat die strips het na een jaar of tien eens begeven, prima. Maar dit is wat aan de vlotte kantquote:
Da's minderquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, aangezien tijdens de bestelling de strips in de kolom 'Actuele aanbevelingen' kwamen te staan, lijkt me dit een geval van een ondeugdelijk product. Dat die strips het na een jaar of tien eens begeven, prima. Maar dit is wat aan de vlotte kant![]()
Hoek van de afdruk ingedeukt, en 3 halen er op.
Al die tesa zooi is ruk. Had een powerstrip voor 75kg voor een hoekrail voor een douchegordijn (a 3kg max). Die kwam dus ook na een dag eraf zetten. Antwoord tesa: dan heeft u de ondergrond en haak niet goed vetvrij gemaakt...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bevestigd met de 'aangerade' Tesa powerstrips (goed voor 200 gram per sticker, 8 stuks gebruikt). Na 10 minuten kwam'ie alleen van de muur afzeilen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef freud het volgende:
[..]
Al die tesa zooi is ruk. Had een powerstrip voor 75kg voor een hoekrail voor een douchegordijn (a 3kg max). Die kwam dus ook na een dag eraf zetten. Antwoord tesa: dan heeft u de ondergrond en haak niet goed vetvrij gemaakt...
En tevreden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaag heb ik´m binnen gekregen, een week en een dag eerder dan de beloofde leverdatum
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
had je de de muur goed vetvrij gemaakt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, aangezien tijdens de bestelling de strips in de kolom 'Actuele aanbevelingen' kwamen te staan, lijkt me dit een geval van een ondeugdelijk product. Dat die strips het na een jaar of tien eens begeven, prima. Maar dit is wat aan de vlotte kant![]()
Hoek van de afdruk ingedeukt, en 3 halen er op.
die zullen vast fijn zijnquote:
Nee. Nou stond dat ook niet op de strips, en verwacht ik ook niet dat de muur op 2 meter hoogte op een normaal onbereikbare plek heel vet isquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je de de muur goed vetvrij gemaakt?
quote:
stof, spinnenweb, alles moet weg zijn anders werkt dat spul niet goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. Nou stond dat ook niet op de strips, en verwacht ik ook niet dat de muur op 2 meter hoogte op een normaal onbereikbare plek heel vet is
Daar was de muur wel vrij van ja. Ik heb alleen niet met terpentine mn behang staan ontvettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
stof, spinnenweb, alles moet weg zijn anders werkt dat spul niet goed.
Ja, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef MrManuel het volgende:
[..]![]()
Maar wel dik balen dus, kijken wat de reactie is van XXLposters
Oproepen tot stemmen mocht niet..quote:
Van wie mag dat niet? Refeer je naar dat topic wat ik laatst sloot?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Oproepen tot stemmen mocht niet..
En wat doet meneer de nieuwe mod?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |