Onvermoed toppertje naast alles wat er rondvloog was nog wel Capt. Andrea Saia, de speaker van Le Frecce Tricolori, die in zijn overenthousiaste mix van Engels, Nederlands(!) en Italiaans (met zwaar Napolitaans accent) bijzonder op de lachspieren werkte.quote:
Het gebruikelijke airshowspul. Leuk was wel dat er af ten toe ook teruggeschoten werd.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef SP22 het volgende:
Absoluut! Heb me kapot gelachen! Verder nog mooie plaatjes geschoten?
Eye wanne shit on the bed?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Onvermoed toppertje naast alles wat er rondvloog was nog wel Capt. Andrea Saia, de speaker van Le Frecce Tricolori, die in zijn overenthousiaste mix van Engels, Nederlands(!) en Italiaans (met zwaar Napolitaans accent) bijzonder op de lachspieren werkte.
Ik heb tot nog toe nog nergens zo'n perfecte karikatuur van een Italiaan gezien of gehoord als die speaker. Een klein stuiterend menneke dat af en toe in zijn enthousiasme op punt van compleet-doorbranden stond. (ze lieten hem af en toe even zien op de videowall).quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eye wanne shit on the bed?
Eye wanne fock on the table?
Met een 55-250 was het heel goed te doen, het meeste van de show was zelfs nog wel met een superzoomcompactje te doen, ik had er een tweetal bij me voor wat spelen met bewegend beeld, een Canon SX1-IS en een Casio FH-20 die een beetje highspeed kan filmen. Altijd leuk met dingen als heli's en zo. Of flaresquote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef SP22 het volgende:
Hahaha.. Ik heb het gewoon met mn bescheiden 550D en een 55-250mm lensje gedaan.. En best best blij met de resultaten! En ik heb ze ook gezien.. de pop up flitsers..
ja en neequote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Iemand91 het volgende:
Gave foto's hierboven!
Ik ben (weer) op het punt aangekomen dat ik écht eens wat wil doen aan m'n foto's en m'n niet bestaande workflow.
Ik wil m'n foto's eens systematisch opslaan en ik wil eens met Lightroom beginnen.
Op dit moment staan er foto's op m'n laptop, op een pc en op een NAS. Ik ben van plan om alles op m'n NAS te zetten en een kopie daarvan op m'n laptop. Alle foto's van de pc verwijderen.
Ook ben ik aan het uitzoeken hoe Lightroom nou met bestanden omgaat. Als ik het goed begrepen heb geef je aan in Lightroom waar de foto's staan, maar doet Lightroom er eigenlijk niets mee.
Lightroom maakt alleen een bestand aan waarin staat wat je bewerkingen zijn bij elke foto.
Pas als je gaat exporteren maak je een nieuwe foto's bestand (.jpg) aan met de bewerkingen.
Nou heb ik even wat korte vragen.
- Klopt bovenstaande?
het is mogelijk om inderdaad je files in te lezen vanaf een externe locatie, is echter niet ondersteund mocht er iets fout gaan. je moet dan wel echt met een externe locatie werkenquote:- Eigenlijk wil ik LR zowel op m'n laptop als op PC gebruiken. Is dit zo in te stellen dat dit samenwerkt (dus dat je bijv. met de bewerkingen die ik gemaakt heb op de laptop kan verder gaan op de pc)?
ik werk met mijn originele map [20130614] - Pinkpopquote:- Je wil eigenlijk je 'ruwe' bestanden niet verwijderen of wijzigen (dat is ook het idee van LR), maar je wil wel uiteindelijk de foto's zien/gebruiken die bewerkt/geëxporteerd zijn.
Hoe is dit het meest logisch te doen? Of hoe doen jullie dit?
1 map (genaamd 'origineel') met daaronder weer mappen voor elk project/datum/event etc. en een 2e map (genaamd 'bewerkt') maar daarin dezelfde mapstructuur/foto's?
Tofquote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag mijn weekend eruit
2 en 10 seconde, aldus de site van broer Konijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Snowbells het volgende:
Wil voor mijn verjaardag de Fujifilm - Finepix HS25EXR vragen, weet misschien 1 van jullie of bij een superzoom camera ook zelfontspanner zit? Lijkt me vanzelfsprekend bij camera's maar ik dacht dat jullie er meer verstand van hadden
Ah thanks! Zie het nu ook op de site van fujifilm staanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
2 en 10 seconde, aldus de site van broer Konijn.
die hier in fot?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef MrManuel het volgende:
Net voor het eerst mee gedaan aan een Fotowedstrijd.
Ben benieuwd hoe ver we komen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:21 schreef Merlijn het volgende:
Gefli...Fegili...Flici... Proficiat Puala![]()
Ah tof, welke foto heb je ingezonden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef MrManuel het volgende:
Net voor het eerst mee gedaan aan een Fotowedstrijd.
Ben benieuwd hoe ver we komen.
Nope, bij het NRC.quote:
http://canon.nrc.nl/Picture/view/1075quote:
* MrManuel schud heftig nee..quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Valt deze in de categorie weinig licht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |