Vandaar ook dat ik geen relatie heb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:44 schreef Sicstus het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen als Trini-Kwan een stuk makkelijker in de omgang binnen een relatie zijn dan vrouwen als Karina...
ben jij dan zo moeilijk in de omgang ? zal toch wel meevallen ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik geen relatie heb.
Nee ik ben heel lastig. Maar daar gaat het hier niet over toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
ben jij dan zo moeilijk in de omgang ? zal toch wel meevallen ?
Nee, klopt....maar vond het een beetje lullig overkomen van Sicstus naar jou toe....maar misschien had ik me daar niet mee moeten bemoeien idd, sorry daarvoor....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben heel lastig. Maar daar gaat het hier niet over toch?
Oh dat geeft niks hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee, klopt....maar vond het een beetje lullig overkomen van Sicstus naar jou toe....maar misschien had ik me daar niet mee moeten bemoeien idd, sorry daarvoor....
Ja klopt, ik weet waar de topic over ging uiteraard....maar soms reageer ik op meer dan alleen de topic at hand....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat geeft niks hoorIk bedoelde alleen te zeggen dat het een beetje off topic was. Verder nam ik er geen aanstoot aan.
Ah nou dat is wel lief van je. maar je krijgt geen beloningquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet waar de topic over ging uiteraard....maar soms reageer ik op meer dan alleen de topic at hand....![]()
ik voelde me even de prins op het witte paard die naar je redding kwam zeg maar
![]()
Geeneens een kusje of een peen voor het witte paard ?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nou dat is wel lief van je. maar je krijgt geen beloning
Nou klein kusje kan er wel afquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef F1978 het volgende:
[..]
Geeneens een kusje of een peen voor het witte paard ?
hahahahaha i'll take it !!! dat kleine kusje is zelfs al heel fijn van zo'n bijzondere vrouw met zo'n mooie naamquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou klein kusje kan er wel afAls bedankje, geen beloning
Ja nu maak je me verlegenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahahahaha i'll take it !!! dat kleine kusje is zelfs al heel fijn van zo'n bijzondere vrouw met zo'n mooie naam
DIT !!! ----->quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:00 schreef pasopikbijt het volgende:
Bij de topictitel dacht ik eerder aan avontuurtjes met knappe klusjesmannen![]()
Maar eh nee, mijn vriend en ik belonen elkaar niet met seks. Ik vind het op zich iets wat je doet omdat je daar zin in hebt en niet als betaalmiddel voor wat klusjes die je zelf ook wel kan doen (of samen, en als je dan klaar bent lekker zweterige seks hebben tussen de rotzooi).
wutlolquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Het is eerder een beloning om géén seks met ze te moeten hebben.
nee, maar 11% heeft een vrouw die hij ook echt zou willen neukenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die 11% van de mannen zijn ook vrouwen of wat?
vergelijk het met een hond en kat..quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:44 schreef Sicstus het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen als Trini-Kwan een stuk makkelijker in de omgang binnen een relatie zijn dan vrouwen als Karina...
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Het is een beloning om géén seks met ze te moeten hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |