in het verleden behaalde resultaten.........quote:Op maandag 27 mei 2013 11:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En hieruit blijkt dus, zoals ik al dacht, dat je totaal mijn post niet hebt begrepen of überhaupt hebt gelezen. Dat staat namelijk totaal niet in mijn post.
Maar ik zal het nog eens toelichten. Wij mannen zijn van oorsprong jagers, ons leven was gevaarlijk, we zijn gewend aan veranderende omstandigheden en hebben als taak om de vrouw zich veilig te laten voelen. Ergo als het kan willen wij neuken!
Vrouwen willen een veilige omgeving want ze waren kwetsbaar in de oertijd, zeker bij het zogen van een baby. Kortom hun omgeving moest veilig, overzichtelijk en voorzien van voldoende voedsel zijn.
Nu vertaalt zich dat in een huiselijk, opgeruimde en wellicht gezellige omgeving. En dat hoeft echt niet een beloning te zijn voor een keertje stofzuigen; dat kan ook door een leuke film, een bloemetje of een diner of gewoon een beetje aandacht.
Overigens moet ik er niet aan denken om sex als beloning te krijgen; niets lekkerder dan een vrouw die gewoon geil is ipv "betaald" voor sex...
Zitten nog steeds in onze genen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
in het verleden behaalde resultaten.........
kan best maar ik vind het altijd zo'n dom geneuzel om de oertijd erbij te halen. Loop je nog steeds rond met een knuppel en mep je allerlei soorten dieren en alles neer om aan vlees te komen? Of dat niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zitten nog steeds in onze genen!
Jij dacht werkelijk dat millenia durende evolutie in een paar honderd jaar uit onze genen is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:39 schreef Apotheose het volgende:
kan best maar ik vind het altijd zo'n dom geneuzel om de oertijd erbij te halen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef htctouch2 het volgende:
Ik: Heb liever dat je me terug brengt naar het hotel...
Lees mijn post nog eens; ik gebruik niets als excuus, maar probeer te verklaren waar bepaalt gedrag vandaan komt. Mijn argument is daarvoor is dat dit in onze genen zit. Overigens ging mijn post vooral over waar het gedrag van vrouwen vandaan komt. Dat jij nu ineens over een excuus van mannen begint begrijp ik eigenlijk niet; zit je persoonlijk iets dwars ofzo?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:27 schreef Apotheose het volgende:
ja maar waarom dan ALTIJD die oertijd erbij halen? Dat snap ik niet. Ja ok, jullie mannen zijn dan zo. Nou prima. Dan is dat zo. Moet daar dan altijd een excuus bij worden gehaald van: 'ja dat is al jaaaaaaaaaaaaaaaren zo. Al sinds de oertijd hoor. Echt! ' Kun je hoog of laag springen met je oertijd. Ik blijf het dom gelul vinden om dat er steeds bij te halen.
Okee ik geef het op, jij wint.quote:
ja er zit me persoonlijk iets dwars, meneer de psycholoog. Misschien iets wat er in de oertijd is gebeurd denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:08 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens; ik gebruik niets als excuus, maar probeer te verklaren waar bepaalt gedrag vandaan komt. Mijn argument is daarvoor is dat dit in onze genen zit. Overigens ging mijn post vooral over waar het gedrag van vrouwen vandaan komt. Dat jij nu ineens over een excuus van mannen begint begrijp ik eigenlijk niet; zit je persoonlijk iets dwars ofzo?
Kom op ik bedoelde het oprecht; al komt het misschien wat lomp over. Ik probeer een discussie te voeren over een interessant iets, maar jij komt met aanvallen, emoties en en totaal ongefundeerde stellingen. Ik probeer er alleen maar achter te komen of je uberhaupt wel een normale discussie wil voeren, of dat, gezien de emotie, je iets dwars zit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja er zit me persoonlijk iets dwars, meneer de psycholoog. Misschien iets wat er in de oertijd is gebeurd denk ik.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef htctouch2 het volgende:
Ik: Heb liever dat je me terug brengt naar het hotel...
Maar daar moet je rubbers gebruiken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef bobbiey het volgende:
Sorry maar dan bedrieg je zo een vrouw toch echt gewoon zonder schuldgevoel.
Moeten werken voor je seks... ga ik liever naar de hoeren.
neuken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef Aranka_86 het volgende:
Bij mij hoef je niet de klusjes te doen om aan sex te komen, kan wel helpen...
Pikstraf.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:10 schreef Snotterkuukn het volgende:
En wat vinden we van seks gebruiken als straf?
Je vent gooit al weken steeds zijn vuile sokken en ondergoed van zich af in de slaapkamer in plaats van het in de wasmand te gooien.
Je hebt hem al zo vaak gevraagd of hij het in de wasmand wil gooien, maar het wil niet baten.
Gevolg: Een week geen seks?
Daar heb je dan toch alleen jezelf mee als vrouw?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:10 schreef Snotterkuukn het volgende:
Je vent gooit al weken steeds zijn vuile sokken en ondergoed van zich af in de slaapkamer in plaats van het in de wasmand te gooien.
Je hebt hem al zo vaak gevraagd of hij het in de wasmand wil gooien, maar het wil niet baten.
Dat denk ik ook. Ik pas het zelf ook absoluut niet toe hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar heb je dan toch alleen jezelf mee als vrouw?
Nee. Gevolg: manlief heeft geen schone sokken en schoon ondergoed.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:10 schreef Snotterkuukn het volgende:
Zo klinkt het echt alsof een vrouw absoluut geen plezier beleeft aan seks, maar dat alleen doet omdat hij het zo graag wil...quote:Op donderdag 5 september 2013 11:10 schreef Snotterkuukn het volgende:
Seks als beloning en als straf, het slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo klinkt het echt alsof een vrouw absoluut geen plezier beleeft aan seks, maar dat alleen doet omdat hij het zo graag wil...
Ik heb toch het vermoeden dat dat wat minder zwaar bedoeld wordt als een echt beloningssysteem. Meer als een "grapje", dat er normaal ook wel seks was geweest, maar dat dan wordt gezegd als "beloning". Zoals, je hebt zo hard gewerkt, laat mij jou nu verwennen. Niet als als je dat doet krijg je seks en anders niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:32 schreef Snotterkuukn het volgende:
[..]
Seks als beloning en als straf, het slaat nergens op.
Maar blijkbaar zijn er toch vrouwen die het toepassen ..
Een welgemeendequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahahahaha i'll take it !!! dat kleine kusje is zelfs al heel fijn van zo'n bijzondere vrouw met zo'n mooie naam
Zodat ze niet hoeft te betalen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef peug306 het volgende:
tja ik 40 help wel eens een 22 jarige student. en krijg dan sex als beloning, doe het ook wel zonder. maar met is leuker.
dat werkt idd zeer zeker goedquote:Op maandag 27 mei 2013 09:57 schreef seasushi het volgende:
[..]
Als ik onrustig en gespannen ben, helpt een goede beurt best wel om te ontspannen
ik heb vrouwen gekend die je zeker per natura betalenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb toch het vermoeden dat dat wat minder zwaar bedoeld wordt als een echt beloningssysteem. Meer als een "grapje", dat er normaal ook wel seks was geweest, maar dat dan wordt gezegd als "beloning". Zoals, je hebt zo hard gewerkt, laat mij jou nu verwennen. Niet als als je dat doet krijg je seks en anders niet.
Als het echt als belonings/straf systeem wordt gebruikt kan ik me niet voorstellen dat het persoon in kwestie zelf seks als wat leuks ziet.
wanneer geef jij dan seks aan een man?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef Aranka_86 het volgende:
Bij mij hoef je niet de klusjes te doen om aan sex te komen, kan wel helpen...
seks is ook lustquote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef titta1992 het volgende:
Sex is liefde en plezier lijkt me?
Geen beloning wel gemeen voor die mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |