Waar vader verder NIETS mee te maken had. Het is dan ook zeer bizar om hem als moordenaar van zijn kinderen te zienquote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Resumerend kunnen we spreken van een zeer bizarre samenloop van omstandigheden.
Wat voor hypothese heb jij dan over de gebeurtenis?quote:
Waarom ga je niet speculeren in bnw? Engzak.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Dee69 het volgende:
[..]
En de afspraak gepland op een dag dat hij naar Luxemburg zou gaan en dat heeft gemeld aan moeder en niemand die dat vreemd vindt?
Als ze het niet eens zou zijn met zijn dwaze plan, dan zou zij weer vechten en waar twee vechten... Jawel, je kent het welquote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Dee69 het volgende:
[..]
En de afspraak gepland op een dag dat hij naar Luxemburg zou gaan en dat heeft gemeld aan moeder en niemand die dat vreemd vindt?
Wie zegt dat hij dat aan moeder heeft gezegd? Hij heeft dat tegen zijn vriendin waar hij mee samenwoonde gezegd. En het kan heel goed dat zij niets afwist van de afspraak bij/met de Raad op 7 mei.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ja, héél kortzichtig van mequote:
Hij heeft aan moeder gemeld dat hij die dag naar Luxemburg zou gaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Waarin hij expres helemaal NIETS over de kinderen zegtquote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef senesta het volgende:
Bizar ook dat er een afscheidsbrief gevonden is van iemand op zijn computer
Nee, niet beter. Wel meer waarheidsgetrouw. En minder respectloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee nog niemand. Doe eens een topic report.
Begraven broertjes. Klinkt dat beter?
En bij al die vaders die niet aan die 50% komen zijn het de moeders die meer dan 50% van de zorg op zich nemen, maar daar zie ik geen petjes voor af....quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Er zijn heel veel vaders die 50% van de tijd voor hun kinderen zorgen en dat worden er ook steeds meer gelukkig.
Het staat helemaal niet vast dat hij ook maar IETS over Luxemburg heeft gezegd tegen haar toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft aan moeder gemeld dat hij die dag naar Luxemburg zou gaan?
Of heeft hij gemeld dat ze tijdens zijn week ook nog naar Luxemburg zouden gaan?
LOL, ik vroeg hem ook al naar zijn "petje af" voor moeder, die óók een 50/50 co-ouderschap hadquote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij al die vaders die niet aan die 50% komen zijn het de moeders die meer dan 50% van de zorg op zich nemen, maar daar zie ik geen petjes voor af....
Heksen zijn dat, bij voorbaat gewoon al, zijn vast van die feeksen die hun exen in alles dwarsbomen en de kinderen gebruiken om ze een hak te zetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
En bij al die vaders die niet aan die 50% komen zijn het de moeders die meer dan 50% van de zorg op zich nemen, maar daar zie ik geen petjes voor af....
Ik blijf erbij dat het veel vreemder is dat de vriendin waarmee hij samenwoonde schijnbaar niets wist van die afspraak de volgende dag, of het wel wist en het prima vond dat hij op vakantie ging met de jongens... om de volgende dag de halve dag onbereikbaar te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat aan moeder heeft gezegd? Hij heeft dat tegen zijn vriendin waar hij mee samenwoonde gezegd. En het kan heel goed dat zij niets afwist van de afspraak bij/met de Raad op 7 mei.
Maar ze wel het zo-ouderschap gunnenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Heksen zijn dat, bij voorbaat gewoon al, zijn vast van die feeksen die hun exen in alles dwarsbomen en de kinderen gebruiken om ze een hak te zetten.
En zo mannen onder druk zetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Heksen zijn dat, bij voorbaat gewoon al, zijn vast van die feeksen die hun exen in alles dwarsbomen en de kinderen gebruiken om ze een hak te zetten.
Eens met het eerste..quote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het veel vreemder is dat de vriendin waarmee hij samenwoonde schijnbaar niets wist van die afspraak de volgende dag, of het wel wist en het prima vond dat hij op vakantie ging met de jongens... om de volgende dag de halve dag onbereikbaar te zijn.
Ja krengen, je zult toch voor je eigen kinderen zorgen.... wow.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Afgedropen kennelijk.. Ik heb ook 2 (denk ik) heren gevraagd naar een alternatief scenario, maar ho maarquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef hexje het volgende:
Waar is hij gebleven? Waar blijft hij met zijn scenario?
Hartgrondig eensquote:Op maandag 10 juni 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja krengen, je zult toch voor je eigen kinderen zorgen.... wow.
Echt, dat "petje af" voor een vader die zelf voor z'n kinderen zorgt is wat mij betreft van hetzelfde niveau als een vrouw die zelf met de auto naar Parijs rijdt en daar de auto weet te parkeren, nou, poeh poeh.... wat knap.
Er is toch geen alternatief scenario volgens jullie? Vanwaar dan toch die nieuwsgierigheid?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afgedropen kennelijk.. Ik heb ook 2 (denk ik) heren gevraagd naar een alternatief scenario, maar ho maar
Je hebt geen alternatief hè.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Er is toch geen alternatief scenario volgens jullie? Vanwaar dan toch die nieuwsgierigheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |