Valt reuze mee in het echt, ik ga misschien andere velgen scoren.quote:
Gewoon originele kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:39 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Valt reuze mee in het echt, ik ga misschien andere velgen scoren.
De bediening voor de kachel zit nu in mijn dashboardkastje weggewerkt aangezien het toch wel nodig is om in de winter de snelheid en warmte te kunnen bedienen en in de zomer de airco.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets gedaan om je kachel mee te regelen of staat die nu permanent op 1 stand? Ik ben eigenlijk ook benieuwd waarom je nog een headunit er onder hebt hangen terwijl je met software op die pc toch héél ver kan komen?
Ah, duidelijk. Gewoon verstopt van de foto's dus, die bedieningquote:Op donderdag 9 april 2015 12:06 schreef BadNews het volgende:
[..]
De bediening voor de kachel zit nu in mijn dashboardkastje weggewerkt aangezien het toch wel nodig is om in de winter de snelheid en warmte te kunnen bedienen en in de zomer de airco.
(dit overigens vrij makkelijk, aangezien de kabels vanuit die kant komen, waardoor ik niets heb hoeven te verlengen)
Klopt inderdaad, Geluid kan ik in principe laten lopen zonder de radio.
Maar dan zit ik met het probleem hoe ik mijn boxen, versterker en subwoofer aan moet sluiten (12v).
De radio hoeft in principe niet in het zicht te zitten, want ook geluid hard/zacht wordt bediend met de bedieningsknoppen in het programma (Centrafuse).
Ik kan zelfs met een schakelkaart de bediening maken voor mijn ramen.
Maar ook hier zit ik weer met een aantal gedachtes als,
single touchscreen, dus tegelijk 2 ramen dicht maken gaat dan niet. (tenzei ik 1 knop extra maak die beide ramen kan sturen)
Stel dat Windows crasht als er ineens een stortbui aankomt, dan krijg ik mijn ramen niet dicht :p
Moet ik wel zeggen, zo vaak crasht het systeem gelukkig niet.
Overigens in de behuizing zit een m2-atx kaart die, zodra de auto op contact wordt gezet, een signaal geeft en de computer opstart (met een vertraging van 5 seconden). En uit eindelijk dus ook weer afsluit (Hibernate).
De vertraging is expres, aangezien je dan de auto opnieuw kan starten (waardoor de stroom even wegvalt).
ps. tips and tricks zijn altijd welkom![]()
Haha, juist. Het zit wel netjes, echter moet hij op de kop zitten ivm de stalen draad die warmte bediend. Maar dat neem ik voor lief.quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Gewoon verstopt van de foto's dus, die bediening. Persoonlijk zou ik zelf de HU wel verplaatsen ja, geeft het een betere finish maar dat blijft een mening
Ruiten zou ik zo laten, tis niet echt gebruikersvriendelijk om dat op een touchscreen te moeten doen denk ik. Is het trouwens een resistief of capacitief scherm?
Komt er aan!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Verwacht van jou hier binnenkort toch wel een update.
kijk deze man snapt het , vette bakquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:40 schreef eXplorer1 het volgende:
S8 4.2 40V Facelift MY2000
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
,quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:53 schreef bietelboer het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik eigenaar van een Honda Accord 2,4 i-vtec executive automaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie auto. Zie je veel te weinig.quote:Op zondag 19 april 2015 00:27 schreef bietelboer het volgende:
klopt, ga van de zomer eens naar een leuk setje kijken.
Dit is 16" maar lijkt echt klein zo. Tevens ook kijken om hem wat lager te leggen.
Nice!quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:53 schreef bietelboer het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik eigenaar van een Honda Accord 2,4 i-vtec executive automaat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette bak! Alleen jammer dat het geen 5 deurs isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef DJ_ het volgende:
ik heb een streep ik ben sneller![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diesel?quote:Op zondag 19 april 2015 13:01 schreef Ferry_76 het volgende:
Ondanks wat recente kleine probleempjes (En twee krassen op de achterzijde door vandalen) nog steeds tevreden met mijn GP:
[ link | afbeelding ]
thanks, binnenkort straight pipequote:Op zaterdag 18 april 2015 21:00 schreef ecktebaas123 het volgende:
kijk deze man snapt het , vette bak
Op zich prima motors, de diesels van Fiat. Worden geloof ik door andere fabrikanten gebruikt.quote:Op zondag 19 april 2015 17:28 schreef penny-wise het volgende:
Wilde mss een multi-jet diesel kopen vandaar.
W...quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef Tjabbo het volgende:
Zelf gerestaureerd/opnieuw opgebouwd.
Heb d'r nu zo'n 11 jaar. Een Toyota Supra 2.5 Twin Turbo.
[ afbeelding ]
Had je er nou een 2jz of een 1jz in?quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef Tjabbo het volgende:
Zelf gerestaureerd/opnieuw opgebouwd.
Heb d'r nu zo'n 11 jaar. Een Toyota Supra 2.5 Twin Turbo.
[ afbeelding ]
1JZ-GTE.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:43 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Had je er nou een 2jz of een 1jz in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |