Ah; dat was ik. Met 260pk heb je m wel opgekieteld dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef Balsam het volgende:
Voor diegene die het vroeg over de seat leon het is een echte 20vt
Heerlijke wegligging met die golf 4 onderstel en met 260 pk wilt die wel![]()
Een cupra is echt heerlijk vooral als het een 4x4 betreft waardoor hij echt alles kwijt kan op de weg zonder wheel spinning.
Dezelfde als ik. Saai en suf dusquote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Balsam het volgende:
Hij is wat opgekieteld inderdaad![]()
Een wolf in schaapskleding kan leuk wezen
Wat voor auto rij jij?
Wat weegt dat ding ? En al zou hij enigszins vooruit te branden zijn, wordt hij daar plotseling mooi van ? Net alsof een vrouw een lekker ding wordt als ze wel 2uur achter elkaar kan snelpijpen met hindernissen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Descendent het volgende:
dwz als men mij ff kan vertellen wat er saai en suf is aan >200pk en 300nm.
Ja die straaljagers van Saab waren wel ok, agree. De autos daarentegen, tja over schoonheid kun je nauwelijks redetwisten maar ik vind ze vreselijk. Het imago van een auto boeit me niet, maar om nou te zeggen dat een Saab Cool en mooi is, hoe laag leg je de lat dan !!!!! Ik zie niet meer dan een ding dat ontworpen is om van A naar B te rijden. En hoe je er dan bij rijdt is oninteressant, vonden de ontwerpers van Saab.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
Saabs zijn cool
Zonder dat het verloren is gegaan....
Wel aardige auto's dat ja, alleen staat het interieur ( met name het dash) me niet aan.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dezelfde als ik. Saai en suf dus
Ik ben zelfs 2x saai en suf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt duidelijk dat smaak (of in jouw geval: wansmaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Wat weegt dat ding ? En al zou hij enigszins vooruit te branden zijn, wordt hij daar plotseling mooi van ? Net alsof een vrouw een lekker ding wordt als ze wel 2uur achter elkaar kan snelpijpen met hindernissen.
[..]
Ja die straaljagers van Saab waren wel ok, agree. De autos daarentegen, tja over schoonheid kun je nauwelijks redetwisten maar ik vind ze vreselijk. Het imago van een auto boeit me niet, maar om nou te zeggen dat een Saab Cool en mooi is, hoe laag leg je de lat dan !!!!! Ik zie niet meer dan een ding dat ontworpen is om van A naar B te rijden. En hoe je er dan bij rijdt is oninteressant, vonden de ontwerpers van Saab.
Zoveel zijn het er anders niet. Anders zou het merk nog bestaan, nietwaar ? Aan het management heeft dat niet gelegen. Saab was ooit een eigenzinnig merk net als Citroen. Maar in de loop der jaren zijn ze aan alle kanten ingehaald (wat een geweldige beeldspraak al zeg ik het zelf) door oa de duitse merken en Aziatische autos. Technologisch en zeker wat design betreft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Descendent het volgende:
[..]
Hieruit blijkt duidelijk dat smaak (of in jouw geval: wansmaak) iets heel persoonlijks is. '
Ik vind t echt hele mooie auto's. (en gelukkig velen met mij.
Dat van A-naar-B rijden klopt bij de meeste latere Saabs wel, al doen ze dat toch wel best lekker. Mijn 9000 (nou ja, op papier van mij, eigenlijk half van mij) is op zich wel een vrij saai ding om te zien en ook wel een beetje om te rijden - wel vlot en comfortabelquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Wat weegt dat ding ? En al zou hij enigszins vooruit te branden zijn, wordt hij daar plotseling mooi van ? Net alsof een vrouw een lekker ding wordt als ze wel 2uur achter elkaar kan snelpijpen met hindernissen.
[..]
Ja die straaljagers van Saab waren wel ok, agree. De autos daarentegen, tja over schoonheid kun je nauwelijks redetwisten maar ik vind ze vreselijk. Het imago van een auto boeit me niet, maar om nou te zeggen dat een Saab Cool en mooi is, hoe laag leg je de lat dan !!!!! Ik zie niet meer dan een ding dat ontworpen is om van A naar B te rijden. En hoe je er dan bij rijdt is oninteressant, vonden de ontwerpers van Saab.
Dat oude Saabje is idd een geinig karretje ben ik met je eensquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat van A-naar-B rijden klopt bij de meeste latere Saabs wel, al doen ze dat toch wel best lekker. Mijn 9000 (nou ja, op papier van mij, eigenlijk half van mij) is op zich wel een vrij saai ding om te zien en ook wel een beetje om te rijden - wel vlot en comfortabel
[ afbeelding ]
Maar ik blijf m'n 96 toch wel cool en mooi vinden hoor![]()
[ afbeelding ]
Maak in nu nog kans tegen die linker?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef bietelboer het volgende:
Oud en nieuw naast elkaar
[ afbeelding ]
ja.quote:
Guinnessquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:46 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn foto's toch
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef bietelboer het volgende:
Oud en nieuw naast elkaar
[ afbeelding ]
Bovenstaande post stond gelijk aan; kap eens met dat continu. afzeiken van andermans auto/merk.quote:
Verdomme, heerlijke bakquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:10 schreef pvdplanet het volgende:
De Swift heeft een nieuwe cilinder kop, na 26 jaar was de oude op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er anders verdomd drinkbaar uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 08:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik zou t niet opdrinken als ik jou was :p
Nee die zijn cheesy, das juist leuk. Vooral kids vinden dat prachtig om te zienquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verdomme, heerlijke bak
Zou alleen de strepen eraf halen![]()
Mooie foto. Waar is die genomen?quote:
Niet helemaal netjes, maar gewoon gebruikt.quote:
Nee t is vuil uit de 2 voorste vloermatten. En ik dacht dat ze schoon waren!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ziet er anders verdomd drinkbaar uit.Goed, het is autoshampoo oid.
In Uithuizen, het noorden van de provincie Groningen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mooie foto. Waar is die genomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |