Hoezo 2quote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kuttijden?
Koop jij anders twee kratjes bier ofzo,betaal ik er wel een.
huhquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen van 'mooie meisjes poepen niet'. Ook kut, bestaan ze gewoon niet.
in india is wel zo'n man die nooit eet en dus ook niet poeptquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen van 'mooie meisjes poepen niet'. Ook kut, bestaan ze gewoon niet.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo 2en als ik jou was zou ik weer gewoon sterke drank meenemen want bier is op het dorp focking duur
Nouja, het zit zo..quote:Op zondag 26 mei 2013 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je wc is en dan zou ik me afvragen waarom ze in de pot zou gaan kijken als er toch niemand is
Dacht het nietquote:
Watquote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
10-17:30 is een uur en een kwartier.
Dus rond 4 uur weer een kwartier. Goed he?
Ah, ik geef het weinig kans :p sowieso, zij poept zelf ookquote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, het zit zo...
[ afbeelding ]
Ze stond daar. En ze is hier nog nooit geweest dus beetje rondkijken oid?
![]()
. Maar misschien keek ze wel naar wc maar niet ver genoeg
.
Oke,okequote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dacht het nietik ga zondag uitrusten eh heb de volgende dag weer gewoon stage en moet 7 uur al op
Precies. Zij poept ook!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, ik geef het weinig kans :p sowieso, zij poept zelf ook
Wtf? Je hebt recht op kwartier uur kwartier hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WatAls ik 7-17 werk heb ik maar een uur
Daar zijn toch gewoon regels voor?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WatAls ik 7-17 werk heb ik maar een uur
Jij mag zondag wel drinken. maarja ga geen 2 kratjes halen als we vorige keer 1 kratje al niet opkregenquote:
Penissen zijn wel een afknapper voor mequote:
Ik zou me afvragen waarom ze niet heeft doorgetrokken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat zouden jullie denken als je bij meisje komt en der ligt drolletje in der wc? Even serieus.
quote:
Nee,ik zie wel hoe brak ik mij voel.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag zondag wel drinken. maarja ga geen 2 kratjes halen als we vorige keer 1 kratje al niet opkregen![]()
Dat was 't?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen waarom ze niet heeft doorgetrokken.
[..]
"Alles met een kloppend hart"quote:Op zondag 26 mei 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Penissen zijn wel een afknapper voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |