Wat voor een filmpjesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo onaardig doen nickie deelt zijn lb filmpjes met ons
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Kut. Buurmeisje kwam hier kijken en mn wc stond nog open en ze keek er 90 % zeker wel in.. en daar lag nog een drol in.
Godverdomme kut![]()
.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
asociaalNiet eens meer mogen ontbijten ):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe was de film?quote:Op zondag 26 mei 2013 04:56 schreef Ezell het volgende:
Totaal niet slaperig.
Nu film kijken. Trusten alvast.
4 uurquote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Ro-ald het volgende:
wp,tot hoe laat is je supermarkt open zaterdag?
Die vindt dta misschien wel lekker.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
arme Tchock als je later met m gaat samenwonen
Nee, maar zij weet toch ook dat ik gepoept hebquote:
Ligt eraan hoe groot je wc is en dan zou ik me afvragen waarom ze in de pot zou gaan kijken als er toch niemand isquote:Op zondag 26 mei 2013 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar zij weet toch ook dat ik gepoept heb. Kut, en ik nog snel proberen beetje netjes te maken.. sluit ik mn keukenkastjes enzo wtf
.
OMYGODJE. Maarja, hoe groot is de kans dat ze 't heeft gezien als ze niet stom deed oid?
Hoezo 2quote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor kuttijden?
Koop jij anders twee kratjes bier ofzo,betaal ik er wel een.
huhquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen van 'mooie meisjes poepen niet'. Ook kut, bestaan ze gewoon niet.
in india is wel zo'n man die nooit eet en dus ook niet poeptquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig als mensen zeggen van 'mooie meisjes poepen niet'. Ook kut, bestaan ze gewoon niet.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoezo 2en als ik jou was zou ik weer gewoon sterke drank meenemen want bier is op het dorp focking duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |