een wentelteefquote:
Iewl.quote:
quote:
quote:
pak dan nieuw brood :Squote:Op zondag 26 mei 2013 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iewl.
[..]Maar geen oud brood in huis.
[..]
Oh echt waar. hoezo datquote:
succesquote:
Hoe ik dat nou weten? Maar wentelteefjes van oud brood zijn lekkerder dan die van nieuw brood imo.quote:
In dat geval maakt dat inderdaad niet veel uit of je oud of nieuw brood hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe ik dat nou weten? Maar wentelteefjes van oud brood zijn lekkerder dan die van nieuw brood imo.
Kan toch dat je dat weet. In vind het raar.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe ik dat nou weten? Maar wentelteefjes van oud brood zijn lekkerder dan die van nieuw brood imo.
Jij weet ook waarom je Coca Cola lekkerder vindt dan Pepsi om maar wat te noemen?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan toch dat je dat weet. In vind het raar.
Ik proef het verschil niet hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 12:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij weet ook waarom je Coca Cola lekkerder vindt dan Pepsi om maar wat te noemen?
asociaalquote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Danku danku. Ben terug met 30 min. Gr. Gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |