Nouja, het zit zo..quote:Op zondag 26 mei 2013 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je wc is en dan zou ik me afvragen waarom ze in de pot zou gaan kijken als er toch niemand is
Dacht het nietquote:
Watquote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
10-17:30 is een uur en een kwartier.
Dus rond 4 uur weer een kwartier. Goed he?
Ah, ik geef het weinig kans :p sowieso, zij poept zelf ookquote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, het zit zo...
[ afbeelding ]
Ze stond daar. En ze is hier nog nooit geweest dus beetje rondkijken oid?
![]()
. Maar misschien keek ze wel naar wc maar niet ver genoeg
.
Oke,okequote:Op zondag 26 mei 2013 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dacht het nietik ga zondag uitrusten eh heb de volgende dag weer gewoon stage en moet 7 uur al op
Precies. Zij poept ook!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, ik geef het weinig kans :p sowieso, zij poept zelf ook
Wtf? Je hebt recht op kwartier uur kwartier hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WatAls ik 7-17 werk heb ik maar een uur
Daar zijn toch gewoon regels voor?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WatAls ik 7-17 werk heb ik maar een uur
Jij mag zondag wel drinken. maarja ga geen 2 kratjes halen als we vorige keer 1 kratje al niet opkregenquote:
Penissen zijn wel een afknapper voor mequote:
Ik zou me afvragen waarom ze niet heeft doorgetrokken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat zouden jullie denken als je bij meisje komt en der ligt drolletje in der wc? Even serieus.
quote:
Nee,ik zie wel hoe brak ik mij voel.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag zondag wel drinken. maarja ga geen 2 kratjes halen als we vorige keer 1 kratje al niet opkregen![]()
Dat was 't?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou me afvragen waarom ze niet heeft doorgetrokken.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |