Neen, iedere dinsdag. Maar je kunt het wel terug kijken op rtlquote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan? Nu, op, tv?
Meen je dit nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef TienVingers het volgende:
Linda is een actrice
Marc is wel echt maagd dat kan niet anders
Dat programmaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan? Nu, op, tv?
Ik moet het nog steeds kijken.quote:
lul de behangerquote:
Die wond die ik dus eerst had, die dichtzat sinds Maart, daar zit nu uit het niets een groot diep gat en dat doet zeer en bloedt,quote:
raar.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die wond die ik dus eerst had, die dichtzat sinds Maart, daar zit nu uit het niets een groot diep gat en dat doet zeer en bloedt,
Dat programmaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Linda is dat meisje waar Marc een date mee had en toen van der paard viel.
Nu hebben ze weer een date inclusief moeder van Linda.
Is het ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds kijken.Lijkt me ook wel grappig inderdaad
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
Ik ben al sinds 5.15 wakker en ik moet nog een paar uur![]()
Even paar daagjes afwachten en kijken hoe het gaat. Heb er nu speciale gaasjes inzitten die desinfecteren en antibiotica bevatten. Als het zo blijft bel ik deze week het ziekenhuis, weer, ja.quote:
truequote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
Ik vind die Marc trouwens wel een egoïstische lul dat die zijn date niet even het paard ophielp maar alleen maar af ging zeiken dat ze het verkeerd deed...
Ik snap dan ook meteen waarom hij altijd single is geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
Ik vind die Marc trouwens wel een egoïstische lul dat die zijn date niet even het paard ophielp maar alleen maar af ging zeiken dat ze het verkeerd deed...
Ja maar de maker beweert nog steeds dat het wel echt isquote:Op zondag 26 mei 2013 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, iedere dinsdag. Maar je kunt het wel terug kijken op rtl.
[..]
Meen je dit nou?
Ook die moeder gelijk laten sjouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
onderste kan dat nooit dragenquote:
Nee gelukkig nietquote:
Ik had het ook meteen door op dat moment ja. Daarvoor leek die nog redelijk normaal behalve dat die te eigenwijs was om die knuffels weg te doenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap dan ook meteen waarom hij altijd single is geweest
pijnlijkquote:
Heb je mijn glitterplaatjes gezien?quote:
Ja dat ook nog eens ja! En tafel laten dekkenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook die moeder gelijk laten sjouwen
Omg.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Linda is dat meisje waar Marc een date mee had en toen van der paard viel.
Nu hebben ze weer een date inclusief moeder van Linda.
Gewoon al bij dat paard. ''Dat doe je verkeerd'' GODVERDOMME MAN HELP DIE CHICKquote:Op zondag 26 mei 2013 00:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had het ook meteen door op dat moment ja. Daarvoor leek die nog redelijk normaal behalve dat die te eigenwijs was om die knuffels weg te doen
awwquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even paar daagjes afwachten en kijken hoe het gaat. Heb er nu speciale gaasjes inzitten die desinfecteren en antibiotica bevatten. Als het zo blijft bel ik deze week het ziekenhuis, weer, ja.
Ik weet niet wat ik heb maar net zag ik staan: "supersof" en dacht ik: oh hey een nieuwe user. Ik word gek of zo..quote:
Dorpen/steden die zondag gewoon dicht zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietwe zijn op zondag dicht. Klein dorpje
Maar moet computerwerk doen en dat moet maandag af
quote:
Ja, want we zijn al bij aflevering drie. En in dat geval.. zijn er indd nieuwe mensen bijgekomen. De LARP-er bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg.!
Ik had die eerste aflevering maar voor de helft gezien, de plaatsvervangende schaamte die Marc veroorzaakte werd te groot.Maar ik heb dus wat gemist.
Ik had ook last van plaatsvervangende schaamte inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg.!
Ik had die eerste aflevering maar voor de helft gezien, de plaatsvervangende schaamte die Marc veroorzaakte werd te groot.Maar ik heb dus wat gemist.
Nee joh, zeven dagen per week open zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dorpen/steden die zondag gewoon dicht zijnboh
Ja inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon al bij dat paard. ''Dat doe je verkeerd'' GODVERDOMME MAN HELP DIE CHICK
24-uurs economiequote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh, zeven dagen per week open zijn.
Of zes dagen, maar niet allemaal op zondag gesloten.
Herkenbaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn moeder is haar slaapkamer in gegaan, kust is veilig
EINDELIJK ETEN
Een LARP'er, hoe verrassend.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want we zijn al bij aflevering drie. En in dat geval.. zijn er indd nieuwe mensen bijgekomen. De LARP-er bijvoorbeeld.
Het gaat over vluchtelingen vandaag, ze zamelen ook geld in enzo, wel goed doelquote:
Jaaaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Die cabaratiers in PDL![]()
Lang niet meer gekeken maar hun zijn echt baas
Nee joh gewoon 7 dagen per week, werk toch niet in de detailhandelquote:Op zondag 26 mei 2013 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee geen lol aan johgewoon zondag dicht, heeft z'n charme
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik heb maar net zag ik staan: "supersof" en dacht ik: oh hey een nieuwe user. Ik word gek of zo..
Gewoon Azie waar je om 2 uur snachts nog uit eten kunt of boodschappen kunt doenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee geen lol aan johgewoon zondag dicht, heeft z'n charme
Meen je dit?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dorpen/steden die zondag gewoon dicht zijnboh
2 van die mannen doen ook samen hun eigen shows geloof ik, eens een keertje 1 gezien maar ben hun namen vergetenquote:
Ik klikte op girlscene op volgens mij cracks link over die showquote:
hm kan het niet vinden maarja girlscenequote:Op zondag 26 mei 2013 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik klikte op girlscene op volgens mij cracks link over die show
Ook omdat ze je 24/7 afbekt?quote:
Ja meen ik wel, kleine ondernemers gaan er kapot aanquote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Meen je dit?Ik heb liever gewoon dat de winkel open is hoor
Dubbel uitbetaald
Nee dat dan weer niet. Kan jij niet goed opschieten met je ouders dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook omdat ze je 24/7 afbekt?
ah leuk, kom we gaan er heen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef nodig het volgende:
Supersof sof sof ik heb ze gevonden![]()
http://www.geenfamilie.nl/
vader, prima. Mijn moeder is iemand die alles precies wil hebben zoals ze het wil waardoor ik alleen maar ja en amen mag zeggen en voor elk voedsel dat ik eet een medling moet makenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet. Kan jij niet goed opschieten met je ouders dan?
Hmm ja dat is zo. Maar die zijn hier toch nietquote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja meen ik wel, kleine ondernemers gaan er kapot aan
pdl?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:51 schreef supersof het volgende:
Ik ken die jongen bij PDLhij stalkte een meisje uit mijn klas
Hmm mijn moeder zegt er ook wat van als ze mij al 3x heeft gehoord in de ''snoepkast''quote:Op zondag 26 mei 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vader, prima. Mijn moeder is iemand die alles precies wil hebben zoals ze het wil waardoor ik alleen maar ja en amen mag zeggen en voor elk voedsel dat ik eet een medling moet maken
Paul de Leeuwquote:
Paul de Leeuwquote:
Mijn moeder biedt eten aan als ik een half uur voor het eten zeg dat ik ontzettende trek heb.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm mijn moeder zegt er ook wat van als ze mij al 3x heeft gehoord in de ''snoepkast''En ze heeft er ook altijd moeite mee wanneer ik om 4 uur thuiskom en dan bijv. een broodje wil eten omdat we dan zo gaan avondeten etc. Terwijl ik honger heb
Dat is niet zo raar toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm mijn moeder zegt er ook wat van als ze mij al 3x heeft gehoord in de ''snoepkast''En ze heeft er ook altijd moeite mee wanneer ik om 4 uur thuiskom en dan bijv. een broodje wil eten omdat we dan zo gaan avondeten etc. Terwijl ik honger heb
Als ik uberhaupt in de buurt kom van die kast krijg al een scheldkannonade. Wat ik wel niet van plan was. En als ik een tosti bak ben ik luxe aan het doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:52 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMAIGOSJ JE HEBT 2 SNEETJES BROOD, KAAS EN JE VERWAMT HET. HAUT COUTURE ALLES
Snap haar bedoelingen wel maar het resultaat is dat ik nog wat extra snoep of wat dan ook meegraai. Honger moet gestilt wordenquote:
Leg het me uitquote:
Ik heb bijzonder chille ouders als ik het zo hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 00:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Snap haar bedoelingen wel maar het resultaat is dat ik nog wat extra snoep of wat dan ook meegraai. Honger moet gestilt worden
Ja maar kaas is best duur hoorquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen
Trusten en bedankt iedereen. Jullie zijn tof, ik hou van jullie
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt in de buurt kom van die kast krijg al een scheldkannonade. Wat ik wel niet van plan was. En als ik een tosti bak ben ik luxe aan het doen.
Komt allemaal goed schatjequote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen
Ham én kaas?! Eentje is toch genoeg?!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leg het me uit
Mijn mind is 24/7 fucked. Droogstaan me reet
Bij mijn moeder is een mes dat ergens ligt al een teringbende.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hoe komt dat dan? Ruim je de bende wel zelf op? Als ik s'middags thuis lunch dan bak ik heel vaak een ei of maak ik tostiS'avonds maak ik altijd wilde plannen voor mijn ochtendontbijt maar eenmal s'ochtends lust ik alleen een broodje pindakaas
Mwa misschien dat ook het leeftijdsverschil een rol speeltquote:Op zondag 26 mei 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder chille ouders als ik het zo hoor
Trustenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen
En van je vader mag dit wel? Waarom kan je vader niet een keer flink ''overleggen'' met je mams?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar kaas is best duur hoor
Boterham met kaas eten, no problemo. Verwarm die shit, hell breaks loose
Ik doe eigenlijk standaar met alleen kaas. Toen ik een tosti elvis maakte brak het helemaal los. DAT IS ZONDE VAN DIE BANAAN DIE EET JE NORMAAL OPquote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ham én kaas?! Eentje is toch genoeg?!
Nee, grapje.
Trusten.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mijn moeder is een mes dat ergens ligt al een teringbende.
Nope. toen ik paar jaar jonger was waren ze ook chillquote:Op zondag 26 mei 2013 00:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa misschien dat ook het leeftijdsverschil een rol speelt
Welterusten LB! Tel vliegende paarden dan slaap je snelquote:Op zondag 26 mei 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga slapen
Die wil zoveel mogelijk de rust bewaren. En als hij tegen mijn moeder in gaat gaat ze naar de slaapkamer zitten janken dat iedereen haar haat, slachtofferrolquote:Op zondag 26 mei 2013 00:59 schreef nodig het volgende:
[..]
En van je vader mag dit wel? Waarom kan je vader niet een keer flink ''overleggen'' met je mams?
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk standaar met alleen kaas. Toen ik een tosti elvis maakte brak het helemaal los. DAT IS ZONDE VAN DIE BANAAN DIE EET JE NORMAAL OP
Jij doet alleen kaas op je tosti? Je kan er veel meer mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk standaar met alleen kaas. Toen ik een tosti elvis maakte brak het helemaal los. DAT IS ZONDE VAN DIE BANAAN DIE EET JE NORMAAL OP
Kaas/salami blijft de lekkerstequote:Op zondag 26 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij doet alleen kaas op je tosti? Je kan er veel meer mee.
tosti elvis is banaan en pindakaasquote:Op zondag 26 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog erger. Als het eten klaar is gaat ze het liefst alles eerst afwassen voordat ze eet. Staat het eten te verpieteren. ''Dat jullie rustig kunnen gaan eten terwijl het hier nog niet opgeruimd is''quote:Op zondag 26 mei 2013 01:00 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Wel herkenbaar, mijn moeder is ook heel netjes terwijl ik zoiets heb van boeien zolang het maar niet in de weg staat
Ik durf nietquote:Op zondag 26 mei 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oke, dat is duidelijk de overgangquote:Op zondag 26 mei 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog erger. Als het eten klaar is gaat ze het liefst alles eerst afwassen voordat ze eet. Staat het eten te verpieteren. ''Dat jullie rustig kunnen gaan eten terwijl het hier nog niet opgeruimd is''
Pffffff, wat een zeikwijf zeg, als ik dat mag zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die wil zoveel mogelijk de rust bewaren. En als hij tegen mijn moeder in gaat gaat ze naar de slaapkamer zitten janken dat iedereen haar haat, slachtofferrol
gefeliciteerdquote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
Feliciteer mij, ik heb waarschijnlijk een huisje én ik heb 1.5 jaar een relatie!
Hmm maar dan doe je dat toch tijdens het eten bereiden of ervoor? Ipv terwijl het eten klaar is en dan voor het nuttigen begint? Bij ons gebeurt de afwas altijd pas na het eten op een enkele uitzondering na maar dan gebeurt het geloof ik tijdens het koken.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog erger. Als het eten klaar is gaat ze het liefst alles eerst afwassen voordat ze eet. Staat het eten te verpieteren. ''Dat jullie rustig kunnen gaan eten terwijl het hier nog niet opgeruimd is''
Nice bothquote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
Feliciteer mij, ik heb waarschijnlijk een huisje én ik heb 1.5 jaar een relatie!
Goed bezigquote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
Feliciteer!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
Nope.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat het echt zo is VA. Volgens mij overdrijf je ook gewoon een beetje.
Ik verbaas me ook wel een beetje jaquote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan haast niet geloven dat het echt zo is VA. Volgens mij overdrijf je ook gewoon een beetje.
OMG GEFELICITEEEEERDquote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
Dan geloof je het toch godverdomme nietquote:
Check deze eens! http://www.dumpert.nl/med(...)aars_ontmaskerd.htmlquote:Op zondag 26 mei 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
wow super rare tovertruuk van Hans Klok :S :S
ja idd, anders kan je er echt een site over beginnen zo grappigquote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
Het is je gegund! Van harte!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
Rustig VAquote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch godverdomme niet
omg vertel mij hoe het heet! Nu meteen jaquote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt speciaal voor op je tosti ook een soort pizzasausje.
Pizza Quickquote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef nodig het volgende:
[..]
omg vertel mij hoe het heet! Nu meteen ja
Beter kun je dan naar jeugdzorg.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja idd, anders kan je er echt een site over beginnen zo grappig
Dit zijn wel de uitschieters hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rustig VAJe moet toch toegeven dat het hoogst ongebruikelijk is, ik heb het eerlijk gezegd nog nooit zo extreem gehoord..
Hmm ziet er goed uitquote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pizza Quick
En is lekker, zeker op stukjes stokbrood.
Denken dat Jeugdzorg een competente instelling is.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beter kun je dan naar jeugdzorg.
Als je moeder zo boos op je word omdat je een mes laat liggen dan zullen ze daar wel iets aan willen doen.
En het komt wss ook omdat jij jezelf ook wel heel erg in de slachtofferrol zet eigenlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zijn wel de uitschieters hoor
Etsu ga slapenquote:
Iets anders natuurlijk, maar wel lekker.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm ziet er goed uitSmaakt het na tomatensaus op een pizza ofwat?
Jeugdzorgen is nog meer problemen inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat Jeugdzorg een competente instelling is.Beter gaat hij met zijn verhaal naar de Telegraaf, gelijk kamervragen en zo, jwtz.
fokit kan nietquote:
De telegraafquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat Jeugdzorg een competente instelling is.Beter gaat hij met zijn verhaal naar de Telegraaf, gelijk kamervragen en zo, jwtz.
dan halen we haar op met de autoquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
fokit kan niet
en ik weet niet of Lb zo gek genoeg is om 4,5 u te reizen
En als je het van jou kant eerlijk bekijkt VA, heb je geen ''pubergedrag''? Niet negatief naar jou toe bedoeld maar dat is ook iets waar je je als ouder behoorlijk aan kan irriteren.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit zijn wel de uitschieters hoor
Nee, de FP! Djeez maakt er wel een mooi verhaaltje van.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De telegraaf. Ga dan naar geenstijl oid
.
"Al moet ze liftend naar Grunn!!!!"quote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
rij jij maar. ik nodig dr wel uit en dan ziet ze maar.
Wat is de schade? gr grquote:
Dumpertquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De telegraaf. Ga dan naar geenstijl oid
.
Hey, ik ben geen perfecte zoon en ik word regelmatig boos waardoor het lekker botst, mjaquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het komt wss ook omdat jij jezelf ook wel heel erg in de slachtofferrol zet eigenlijk. Niet stom bedoeld, maar het is wel zo
. En dan kun je moeilijk alles serieus gaan nemen omdat het meteen niet meer zo super realistisch over komt oid.
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pizza Quick
En is lekker, zeker op stukjes stokbrood.
Staan helemaal strak als ze een actiefilm in de bios gezien hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dan ook in Limburg?
haten op *provincie hier*quote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je dan ook in Limburg?
Waarom moet ik hierom lachen?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan helemaal strak als ze een actiefilm in de bios gezien hebben
Ohja, zoiets?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de FP! Djeez maakt er wel een mooi verhaaltje van.
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen perfecte zoon en ik word regelmatig boos waardoor het lekker botst, mja
ZE HEBBEN HUN ZIELEN GEJAT! PAK DE HOOIVORKEN!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan helemaal strak als ze een actiefilm in de bios gezien hebben
Niet tegen een grap kunnen.quote:
Ja tuurlijk, maar een tosti is niet luxe en als ik iets wil eten hoef ik daar geen schriftelijke toestemming te vragen.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef nodig het volgende:
[..]
En als je het van jou kant eerlijk bekijkt VA, heb je geen ''pubergedrag''? Niet negatief naar jou toe bedoeld maar dat is ook iets waar je je als ouder behoorlijk aan kan irriteren.
KIEK HEM GOAN, VERREKTE KOEKWAUS, HOU ME TEGEN JONGUH HOU ME TEGEN!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
ZE HEBBEN HUN ZIELEN GEJAT! PAK DE HOOIVORKEN!
[..]
Niet tegen een grap kunnen.Zo 2011.
Ja, dat is tenminste echt nieuws.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, zoiets?
Aldi stuurt FOK!ker naar spookfiliaal
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KIEK HEM GOAN, VERREKTE KOEKWAUS, HOU ME TEGEN JONGUH HOU ME TEGEN!
Ja natuurlijk! Iedereen rookt hier toch ook hele dagen wiet enzoquote:Op zondag 26 mei 2013 01:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
die film kijken mensen gewoon in luxemburg en dan denken ze dat we zo zijn
IK BETAOL HELEMAOL NERGENS MEER VOARquote:Op zondag 26 mei 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KIEK HEM GOAN, VERREKTE KOEKWAUS, HOU ME TEGEN JONGUH HOU ME TEGEN!
quote:
ZON GROTE VUURBAL JONGUHquote:Op zondag 26 mei 2013 01:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
IK BETAOL HELEMAOL NERGENS MEER VOAR
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:14 schreef nodig het volgende:
[..]
ZON GROTE VUURBAL JONGUH
WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR GIJ OF IK
WAT STAATE GIJ NOU TE KIJKEN DAN JONGUH VERREKTE KOEKWAUS
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:14 schreef nodig het volgende:
[..]
ZON GROTE VUURBAL JONGUH
WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR GIJ OF IK
WAT STAATE GIJ NOU TE KIJKEN DAN JONGUH VERREKTE KOEKWAUS
Ik geloof hetquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*vliegt in brand* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
EN GE BLIJFT GVD VAN ME BIER AF VUILE KUTHOER!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]WOON JE IN SCHIJNDEL OFZO, VERREKTE MONGOL
Probeer gewoon aan wat anders te denkenquote:
nu doorwerken slapenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef supersof het volgende:
Zal ik nu gaan slapen en morgen vroeg op en werken. Of nu door werken?
Ik ben al sinds 5.15 wakker, houd daar rekening mee
Waarom om 5.15 opgestaanquote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef supersof het volgende:
quote:
denk niet aan een roze olifantquote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Probeer gewoon aan wat anders te denkenslapen lukt niet
Om te werken. Dus ik heb ook nog gewerkt vandaagquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GODMILJAAR!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*vliegt in brand* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Okequote:
quote:
Doorgaan tot half 3.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef supersof het volgende:
GODMILJAAR MIJN GELD WEGquote:
Ken geen roze olifanten. Dacht wel aan die olifant van feyenoord shitquote:
Nu doorwerken want ik ben er nuquote:Op zondag 26 mei 2013 01:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Om te werken. Dus ik heb ook nog gewerkt vandaag
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ken geen roze olifanten. Dacht wel aan die olifant van feyenoord shit
watquote:
Kabouter Wesley.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
GODMILJAAR MIJN GELD WEG
IK GELOOF NOOIT GEEN ZEEZOOGDIEREN MEER
IK ZAL NIET RUSTEN TOT IK DIE DOLFIJN GEVONDEN HEB!
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
GODMILJAAR MIJN GELD WEG
IK GELOOF NOOIT GEEN ZEEZOOGDIEREN MEER
IK ZAL NIET RUSTEN TOT IK DIE DOLFIJN GEVONDEN HEB!
Wat het ook is, wij slepen je er doorheen meidquote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dat gaat dus helemaal tegen mijn advies in hequote:Op zondag 26 mei 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga nu wel nog even door. Heb nog 8/9 uur nodig. Dus kan nu nog wel even blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga nu wel nog even door. Heb nog 8/9 uur nodig. Dus kan nu nog wel even blijven.
Wat moet je zo ongeveer doen dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nou dat zijn online cursussen die ik moet kopieren van de oude site naar de nieuwe. En dan moet ik elke keer een nieuwe pagina aanmaken, plaatjes downloaden van de oude, uploaden naar de nieuwe, afmetingen aanpassen, animaties erin zetten, filmpjes erin zetten, html aanpassen blabla.quote:
Die was geniaal!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
er is een schip met weeskinderen gekapskieo gekapskipe gekapske gekaspijkt
AAN HET ZINKEN
Supersof is tof grquote:Op zondag 26 mei 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat zijn online cursussen die ik moet kopieren van de oude site naar de nieuwe. En dan moet ik elke keer een nieuwe pagina aanmaken, plaatjes downloaden van de oude, uploaden naar de nieuwe, afmetingen aanpassen, animaties erin zetten, filmpjes erin zetten, html aanpassen blabla.
Klinkt hersendodendquote:Op zondag 26 mei 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dat zijn online cursussen die ik moet kopieren van de oude site naar de nieuwe. En dan moet ik elke keer een nieuwe pagina aanmaken, plaatjes downloaden van de oude, uploaden naar de nieuwe, afmetingen aanpassen, animaties erin zetten, filmpjes erin zetten, html aanpassen blabla.
Al mijn huizen hangen vol met unieke wapens en zo, laat mij.quote:
Is ook saaaaaiquote:
O M Gquote:
ik had jou echt niet verwacht nuquote:
Weet niet :S vorige keren was je er rond vier uur.quote:
nee monopoly gespeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet :S vorige keren was je er rond vier uur.
kon je niet slapen?
Ik moet nog heeeeeeel veel doenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al mijn huizen hangen vol met unieke wapens en zo, laat mij.
Klinkt als een leuke bijbaan maar doodsaai om te doen zeker?quote:Op zondag 26 mei 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel chill naast het werk bij de AH. Gewoon lekker thuis te doenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke bijbaan maar doodsaai om te doen zeker?
Jij bent wel een werkezel héquote:Op zondag 26 mei 2013 01:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Is wel chill naast het werk bij de AH. Gewoon lekker thuis te doen
jahequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
TURBO TURBOquote:Op zondag 26 mei 2013 01:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo ik ben de tovergieter, als je 2 keer 'turbo' zegt vlieg ik in brand
turbo turboquote:Op zondag 26 mei 2013 01:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hallo ik ben de tovergieter, als je 2 keer 'turbo' zegt vlieg ik in brand
Ik wil gewoon lekker veel geldquote:
quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE PIJN IS ONDRAGELIJK AAAAAAAAAAAHquote:
Die stationnetjes FTWquote:Op zondag 26 mei 2013 01:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
jahe
wel balen dat ik de amsterdam niet had, had ik rotterdam daar moet je vet veel meer betalen naar inkomsten/huisprijs verhouding
OMGquote:Op zondag 26 mei 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE PIJN IS ONDRAGELIJK AAAAAAAAAAAH
TURBO TURBO
rip krabsquote:Op zondag 26 mei 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAH, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DE PIJN IS ONDRAGELIJK AAAAAAAAAAAH
TURBO TURBO
Ouwe gekquote:Op zondag 26 mei 2013 01:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]
TURBO TURBO
Hmmm ja ik houd ook van veel geldquote:Op zondag 26 mei 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker veel geldMoet school betalen volgend jaar he
maar als ik het haal krijg ik de helft terug
Ik zit aan de 520 uur bijna.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet nog heeeeeeel veel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |