Een andere site zegt hetzelfdequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan schiet je nog geen pepernoot op
gelukkig bestuur jij het land nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:52 schreef TienVingers het volgende:
Waarom alles verbieden laat een mens zelf beslissen toch
Ik wil een semi-automatisch wapen, laat me toch zelf beslissen wat ik wilquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gelukkig bestuur jij het land niet
jawelquote:
klopt. Zijn ze een stuk creatiever mee in de blokkenhoekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
Als we iedereen hier zelf laten beslissen zitten de kindertjes van de basisscholen straks ook al een joint op het schoolplein te draaien.
garpigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
Ja mensen ik weet dat het liedje MEN is.. Ik bedoel nu: het regent, MAN.
Beetje raar voorbeeld, je mag namelijk ook zelf kiezen of je wil roken of niet maar ik zie geen docent met een sigaret hoor? op een schoolplein danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
Als we iedereen hier zelf laten beslissen zitten de kindertjes van de basisscholen straks ook al een joint op het schoolplein te draaien.
Wij snappen elkaarquote:
ik word er wel creatiever van maar dat betekent niet dat ik ook maar opsta om mijn ideeën uit te voerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
klopt. Zijn ze een stuk creatiever mee in de blokkenhoek
ander puntquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik word er wel creatiever van maar dat betekent niet dat ik ook maar opsta om mijn ideeën uit te voeren
Staat hoog genoteerd in de gay top 100 hoor.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat hoog genoteerd in de gay top 100 hoor.
quote:
Watdanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ligt er wel even aan hoe het fysiek verder gaat..
ieeeh fokit wat een kut film is hetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat hoog genoteerd in de gay top 100 hoor.
Ohquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik heb het niet over dat nummer.
[..]
Whut? Hoezoquote:
Hoezo gebruik jij steeds mijn echte naam, Oscar?quote:
nou, bij ons was dat wel zo. En jointjes kun je pas vanaf 18+ kopen toch? Als mensen mogen laten en doen wat ze willen (zonder dus die regels over drugs bedoel ik dan) krijg je dat hehe. Maar wel een raar voorbeeld, want ik ben gewoon raar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar voorbeeld, je mag namelijk ook zelf kiezen of je wil roken of niet maar ik zie geen docent met een sigaret hoor? op een schoolplein dan
BlackBookquote:
Okequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dm je morgen via de pc wel even. Goed? Ik wil wel trouwens dus dat zit goed hoor
ze gingen carice slaan en poep op haar laten vallenquote:
Intimiteit dit datquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo gebruik jij steeds mijn echte naam, Oscar?
Ja maar ik bedoel op een schoolplein op een basisschoolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou, bij ons was dat wel zo. En jointjes kun je pas vanaf 18+ kopen toch? Als mensen mogen laten en doen wat ze willen (zonder dus die regels over drugs bedoel ik dan) krijg je dat hehe. Maar wel een raar voorbeeld, want ik ben gewoon raar.
en dan is het gelijk een kutfilmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ze gingen carice slaan en poep op haar laten vallen
Ja is vanaf 18, maar niet dat ik het nooit eerder heb gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
nou, bij ons was dat wel zo. En jointjes kun je pas vanaf 18+ kopen toch? Als mensen mogen laten en doen wat ze willen (zonder dus die regels over drugs bedoel ik dan) krijg je dat hehe. Maar wel een raar voorbeeld, want ik ben gewoon raar.
Nopequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog poesjes gehosseld in de tijd dat ik weg was?
Waarom depri?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is vanaf 18, maar niet dat ik het nooit eerder heb gedaan
[..]
Nope
Ik was depri
Jij boefje!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is vanaf 18, maar niet dat ik het nooit eerder heb gedaan
ja nouquote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dan is het gelijk een kutfilmHoort erbij he
Hij heeft een happy end volgens mij dus.quote:
Jij hebt toch ook een foto van mij :Squote:
Meh, krijg van mijn ouders niks dan haat. Ik moet ja knikken en bevelen opvolgen. Als ik tijdens het typen van deze post wat naar mijn hoofd geslingerd krijg moet ik het uitvoeren ook, mag geen letter meer typenquote:
Geslaagd voor je Engels examenquote:
jaquote:
Tuurlijk heb jij die, stalkertquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk heb jij die, stalkert
Ga op kamers.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meh, krijg van mijn ouders niks dan haat. Ik moet ja knikken en bevelen opvolgen. Als ik tijdens het typen van deze post wat naar mijn hoofd geslingerd krijg moet ik het uitvoeren ook, mag geen letter meer typen
Ik wil weg
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar of je nou wel of niet een foto hebt, wat veranderd er dan? Gaan we dan op date ofwat
Kan je nog 7-8 uur slapen, meer dan genoegquote:Op zondag 26 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
trouwens als ik om 1 uur hier nog rondhang, moeten jullie me wegsturen, want ik moet morgen om 10 u werken.
Zodra het kan, ben bang dat ik dit jaar moet uitzittenquote:
precies.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je nog 7-8 uur slapen, meer dan genoeg
Jippie, nachtje zonder Etsu.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
trouwens als ik om 1 uur hier nog rondhang, moeten jullie me wegsturen, want ik moet morgen om 10 u werken.
Komt goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
welke film ben je geweest?quote:
omgquote:
nee eigenlijk nietquote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef nodig het volgende:
[..]
omg![]()
Maar in september ga in naar Arnhem naar school, is dat niet vel cool![]()
inb4 VA, nodig gaat zelfs wonen in de stad van supersof![]()
Had je anders verwacht dan?quote:
Ik ga volgend jaar ook in Arnhem naar school volgend jaarquote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef nodig het volgende:
[..]
omg![]()
Maar in september ga in naar Arnhem naar school, is dat niet vel cool![]()
inb4 VA, nodig gaat zelfs wonen in de stad van supersof![]()
Ik nietquote:Op zondag 26 mei 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar ook in Arnhem naar school volgend jaar
Heeyy, goedennachtquote:
Er is al een FFX johquote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Maar er is dus een FF6? Ik wist niet eens dat er een FF4 was.
F13quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Alleen niet naar dezelfde school omdat jij geen HBO gaat doenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar ook in Arnhem naar school volgend jaar
Ze blijven leuk hoor, daar niet vanquote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee
Maar het is wel te volharden hoor, bitches and cars jeweettoch??
Voor deze film moet je blijkbaae iets weten van een eerder deel. Ja weer ik veel, tweede FF die ik zie ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
Je gaat naar de HAN? Watdoen?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Alleen niet naar dezelfde school omdat jij geen HBO gaat doen![]()
wat moet je precies weten dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor deze film moet je blijkbaae iets weten van een eerder deel. Ja weer ik veel, tweede FF die ik zie ofzo
Ja want ik wil naar de uniquote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Alleen niet naar dezelfde school omdat jij geen HBO gaat doen![]()
Accountancyquote:Op zondag 26 mei 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je gaat naar de HAN? Watdoen?
Accountantcyquote:Op zondag 26 mei 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je gaat naar de HAN? Watdoen?
Vozen met z'n rechterhand.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Wtf heb jij zitten doen tijdens die film
Dan zit je lekker op de FEM tussen alle chinezenquote:
ik vond het een hele, duidelijke, heldere film hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Wtf heb jij zitten doen tijdens die film
Ugh, dat wilde ik eerst gaan doen.quote:
Hopelijkquote:
bij harrie potter was dat toch echt wat andersquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
deel 6 is ook meestal echt de beste film
Alleen mis je waar de halve film om draaitquote:Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond het een hele, duidelijke, heldere film hoor
Ja vooral van American Pie XDXDquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Trollscience het volgende:
deel 6 is ook meestal echt de beste film
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je lekker op de FEM tussen alle chinezen
Ik vroeg hoe het was met Ezellquote:
Daar ben jij voorquote:
Oh ik ga het niet doen hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ugh, dat wilde ik eerst gaan doen.Nadat ik dat M&O examen had gemaakt op de havo maar snel besloten dat dat geen mogelijkheid meer was.
Dan ligt het aan jou.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alleen mis je waar de halve film om draait
Oh, goede keuze van jouw kant dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ga het niet doen hoornodig gaat dat doen!
Wat danquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ugh, dat wilde ik eerst gaan doen.Nadat ik dat M&O examen had gemaakt op de havo maar snel besloten dat dat geen mogelijkheid meer was.
Ga je met OV volgend jaar naar je school ?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ga het niet doen hoornodig gaat dat doen!
Ik had een vijf op mijn eindlijst.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat danWat voor cijfer kwam eruit of heb je niet nagekeken?
de beste american pie is toch wel die waar in ze allemaal vet drokne worden en domme dingen doen met stilfer XDquote:
Ja bus abo van 75 euro per maand. En dan kan ik met alle breng bussenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je met OV volgend jaar naar je school ?
Doet dit jaar vwo-examen, dinsdag heb ik pas M&O. Ik kijk er zo naar vooruit joh.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh je hebt het al gehad![]()
Ik een 8 of een 9
niet eens met haal bussenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bus abo van 75 euro per maand. En dan kan ik met alle breng bussen
De FEM-faculteit (Finance, Economy, Management dacht ik) Zit vol met chinese studenten.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef nodig het volgende:
[..]Wel veel buitenlanders idd ofniet? Heb je ervaringen van anderen die je wilt delen?
Wat zijn breng bussen dan weerquote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bus abo van 75 euro per maand. En dan kan ik met alle breng bussen
Wel leuk hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het was met Ezell
[..]
Daar ben jij voor
Ik maak hem met plezier voor je als dat konquote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doet dit jaar vwo-examen, dinsdag heb ik pas M&O. Ik kijk er zo naar vooruit joh.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de beste american pie is toch wel die waar in ze allemaal vet drokne worden en domme dingen doen met stilfer XD
En ik gaf er met plezier ¤200,- voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik maak hem met plezier voor je als dat kon
Hmm op meeloopdag wel heel wat buitenlanders gezien ja maar in de meeloopklas zelf haast geenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De FEM-faculteit (Finance, Economy, Management dacht ik) Zit vol met chinese studenten.
Dat is een maatschappij. Net als connexxion.quote:
Bedankt man. Het is pauze.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
Het gaat over een schurk die gegevens wilt veroveren waarmee hij vrijwel alle communicatie plat kan leggen en de politie krijgt het niet voor elkaar om hem te pakken. Dus vragen ze om hulp aan bekende criminelen (die ene stoere bink en co) en ze werken dan samen om hem te krijgen. Uiteindelijk lukt het ze en dan ontsnapt die en dan eindigen ze in een vliegtuig die crasht en dan leven ze nog lang en gelukkig grgr
Chinezen zijn best oké!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De FEM-faculteit (Finance, Economy, Management dacht ik) Zit vol met chinese studenten.
Die hard?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
Het gaat over een schurk die gegevens wilt veroveren waarmee hij vrijwel alle communicatie plat kan leggen en de politie krijgt het niet voor elkaar om hem te pakken. Dus vragen ze om hulp aan bekende criminelen (die ene stoere bink en co) en ze werken dan samen om hem te krijgen. Uiteindelijk lukt het ze en dan ontsnapt die en dan eindigen ze in een vliegtuig die crasht en dan leven ze nog lang en gelukkig grgr
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
G
[..]
Bedankt man. Het is pauze.
Tevens werken ze enkel samen omdat die bitch nog in leven blijkt te zijn
En omdat de politie die schurk niet te pakken krijgt. Blijven opletten he.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
G
[..]
Bedankt man. Het is pauze.
Tevens werken ze enkel samen omdat die bitch nog in leven blijkt te zijn
M&O.quote:
Ohh, Leuk! Geen lange meet dus?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel leuk hoorZe is wel grappig.
Toen ik uit de bus stapte, kreeg ik de deur niet open (wist ik veel dat je op een knopje moest drukken), lag ze meteen in deuk.
Even gepraat, geFOK!t enzo, toen gingen we naar CS en ieder eigen weg.
Ja maar ze praten geen nederlands en gaan niet aan de kant want ze voelen zich beter omdat ze uit het buitenland komenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
M&O.Meest nutteloze vak ooit.
Natuurkunde.
Biologie.
Scheikunde.
Wiskunde.
Vind ik moeilijk via internet.quote:
En ze dragen mondkapjesquote:Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ze praten geen nederlands en gaan niet aan de kant want ze voelen zich beter omdat ze uit het buitenland komen
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]Die vakken
Wiskunde A
M&O
Maatschappijwetenschappen
Informatica
Nee, ik was onderweg naar Rotterdam en toen besloten we dat ik even langs kon komen en zij ging toen naar Ezelldorp en ik ging naar Rotterdam.quote:
quote:
Wees niet sip, dat is krabs zijn tip.quote:
neequote:
Er stond wiskunde in mijn lijstje, knurft. Dan bedoel ik dus zowel A als B.quote:
Dat laatste klopt niet he. Ze voelen zich beter omdat ze uni doen...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ze praten geen nederlands en gaan niet aan de kant want ze voelen zich beter omdat ze uit het buitenland komen
Bquote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er stond wiskunde in mijn lijstje, knurft. Dan bedoel ik dus zowel A als B.
Welk busnummer moet je hebben danquote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is een maatschappij. Net als connexxion.
Je weet niet eens waar het over gaat, laat staan dat je weet waar je het voor kan gebruiken.quote:
Jawel hoor. Bewijzen, integralen, etc. en dat gebruik je voor beta-studies.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat, laat staan dat je weet waar je het voor kan gebruiken.
Is HBO, maar toch. Ze denken dat we ons aan hun aanpassen moeten krijg ik het ideequote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet he. Ze voelen zich beter omdat ze uni doen...
Dat idee heb ik dus echt totaal niet bij Chinezenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is HBO, maar toch. Ze denken dat we ons aan hun aanpassen moeten krijg ik het idee
300quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Welk busnummer moet je hebben dan![]()
Of doe maar ongeveer anders kom ik stalkerig over
WAT IS DESE EEN VLIEEGEND SCHAAP EN LB DOET DANSJE MET HET SCHAAP WAT IS DEZEEquote:
Sorryquote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
LB ik heb helemaal een gedichtje voor je gemaakt ja
Ik een keer 17, ze is er redelijk immuun voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
LB ik heb helemaal een gedichtje voor je gemaakt ja
Ze nemen de wereld over! illuminatie!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is HBO, maar toch. Ze denken dat we ons aan hun aanpassen moeten krijg ik het idee
Ze lijken heel onschuldig maar ondertussenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus echt totaal niet bij Chinezen.
De wiskunde die bij B wordt behandelt heeft ook gewoon toepassingen in de economie hoor, meer dan zat zelfs.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bewijzen, integralen, etc. en dat gebruik je voor beta-studies.
Nee, want je weet niet waar je over lult.quote:
Ik kan er niet tegen als LB sip is, ze hoort te lachenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik een keer 17, ze is er redelijk immuun voor.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze lijken heel onschuldig maar ondertussen
Ik lees deze post nu pasquote:Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je op station zijn?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dan ga je mij nooit tegenkomen in de bus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze chronisch vrolijk was.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als LB sip is, ze hoort te lachen
Of 'Ik heb het nog nooit gedaan', kan je ook lachen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
Lb kijk 'de allerslechtste echtgenoot van Nederland'. Is super grappigg.
Bijna wel, nu nietquote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze chronisch vrolijk was.
Weg. Is er nooit geweest.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, wat is er met de roze IKEA-kasten gebeurd?
ZIjn ze eigenlijk best arrogantquote:
Oh beetje jammer. Daar ben ik dan elke dag.quote:
econometrie is dan ook geen alfatstudie.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
De wiskunde die bij B wordt behandelt heeft ook gewoon toepassingen in de economie hoor, meer dan zat zelfs.
Chinezen?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZIjn ze eigenlijk best arrogant
Chineeschenquote:
NEEM NOU MAAR VAN ONS AAN DAT ZE DAT WEL ZIJNquote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chinezen?
Hebben juist helemaal geen arrogant karakter
Jij hebt echt geen idee van Chinezen volgens mijquote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZIjn ze eigenlijk best arrogant
Hahaha, dat volg ik ook ja. Ik vind die oude vent van 48 wel echt stom. Zo arrogant is die eigenlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of 'Ik heb het nog nooit gedaan', kan je ook lachen.
Als je op een vrij smalle stoep loopt en er komen 2 groepen tegen elkaar in ga je allemaal een beetje aan de kant, niet de chinezenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chinezen?
Hebben juist helemaal geen arrogant karakter
Zeker weten? Want werkwoorden vervoegen Nederlandstalig en hoofdletters gebruiken lukt jou niet zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik lees deze post nu pas![]()
Maaar goed ook dat betekend dat ze engelstalige studie volgen? En nodig doet een nederlandstalige![]()
![]()
Nah dat is echt onzinquote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op een vrij smalle stoep loopt en er komen 2 groepen tegen elkaar in ga je allemaal een beetje aan de kant, niet de chinezen
Ik vergeet wel een keer optijd uit te stappenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh beetje jammer. Daar ben ik dan elke dag.
Maar wat is er dan?quote:
EZELL! IK WIL IETS ZEGGEN MAAR DURF NIET OMGquote:Op zondag 26 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeker weten? Want werkwoorden vervoegen Nederlandstalig en hoofdletters gebruiken lukt jou niet zo.
Je bent gewoon jelly dat je niet A en B hebt gedaan, gr gr.quote:
Deze chinezen danquote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee van Chinezen volgens mij
[..]
Hahaha, dat volg ik ook ja. Ik vind die oude vent van 48 wel echt stom. Zo arrogant is die eigenlijk.
Wtf, dat ie alle klusjes aan die moeder geeft![]()
.
Wacht, Marc zijn moeder is geïntroduceerd?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee van Chinezen volgens mij
[..]
Hahaha, dat volg ik ook ja. Ik vind die oude vent van 48 wel echt stom. Zo arrogant is die eigenlijk.
Wtf, dat ie alle klusjes aan die moeder geeft![]()
.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeker weten? Want werkwoorden vervoegen Nederlandstalig en hoofdletters gebruiken lukt jou niet zo.
Ja dit is mijn ervaring, ik zeg niet alle, maar dezequote:Op zondag 26 mei 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah dat is echt onzinDat doen Nederlanders zo vaak
Nee, de moeder van Linda!!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht, Marc zijn moeder is geïntroduceerd?Oh, dan moet ik het weer even kijken.
Misschien zijn dat net een paar toeristen danquote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dit is mijn ervaring, ik zeg niet alle, maar deze
Ja zo zou je het kunnen noemenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zijn dat net een paar toeristen danDie willen nog weleens wat lomp ogen ja
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het daarom veranderdequote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn auto correctie zegt wat anders meneertje!
Sssshquote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn auto correctie zegt wat anders meneertje!
doe eens niet al die privé info posten, thnxquote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Toto69 het volgende:
LB;
Er was eens een krab diep in de zee. Zijn naam, Eugene Krabs. Hij was CEO bij de krokante krab en had een dochter, Parel. Op een dag was Krabs verdrietig. Zijn dochter was weggelopen en bezwangerd door Octo, en zijn shotjes waren ook nog eens op.
Einde.
EZELLquote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
Wtf lullen jullie trouwens over de spelling? Het is Chinezen.
Ja toch welquote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
TR gemacht.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Toto69 het volgende:
LB;
Er was eens een krab diep in de zee. Zijn naam, Eugene Krabs. Hij was CEO bij de krokante krab en had een dochter, Parel. Op een dag was Krabs verdrietig. Zijn dochter was weggelopen en bezwangerd door Octo, en zijn shotjes waren ook nog eens op.
Einde.
Dat wist ik zelfs nogquote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het daarom veranderdeIk deed eerst ook Chinesen.
Camera erbij!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
*insert emoticon met Chinees vlaggetje*
Linda is dat meisje waar Marc een date mee had en toen van der paard viel.quote:
Ik heb het nog nooit gedaan? Nu, op, tv?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Linda is dat meisje waar Marc een date mee had en toen van der paard viel.
Nu hebben ze weer een date inclusief moeder van Linda.
stomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |