Neen, iedere dinsdag. Maar je kunt het wel terug kijken op rtlquote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan? Nu, op, tv?
Meen je dit nou?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef TienVingers het volgende:
Linda is een actrice
Marc is wel echt maagd dat kan niet anders
Dat programmaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan? Nu, op, tv?
Ik moet het nog steeds kijken.quote:
lul de behangerquote:
Die wond die ik dus eerst had, die dichtzat sinds Maart, daar zit nu uit het niets een groot diep gat en dat doet zeer en bloedt,quote:
raar.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die wond die ik dus eerst had, die dichtzat sinds Maart, daar zit nu uit het niets een groot diep gat en dat doet zeer en bloedt,
Dat programmaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Linda is dat meisje waar Marc een date mee had en toen van der paard viel.
Nu hebben ze weer een date inclusief moeder van Linda.
Is het ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds kijken.Lijkt me ook wel grappig inderdaad
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef supersof het volgende:
Ik ben al sinds 5.15 wakker en ik moet nog een paar uur![]()
Even paar daagjes afwachten en kijken hoe het gaat. Heb er nu speciale gaasjes inzitten die desinfecteren en antibiotica bevatten. Als het zo blijft bel ik deze week het ziekenhuis, weer, ja.quote:
truequote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
Ik vind die Marc trouwens wel een egoïstische lul dat die zijn date niet even het paard ophielp maar alleen maar af ging zeiken dat ze het verkeerd deed...
Ik snap dan ook meteen waarom hij altijd single is geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
Ik vind die Marc trouwens wel een egoïstische lul dat die zijn date niet even het paard ophielp maar alleen maar af ging zeiken dat ze het verkeerd deed...
Ja maar de maker beweert nog steeds dat het wel echt isquote:Op zondag 26 mei 2013 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, iedere dinsdag. Maar je kunt het wel terug kijken op rtl.
[..]
Meen je dit nou?
Ook die moeder gelijk laten sjouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef nodig het volgende:
onderste kan dat nooit dragenquote:
Nee gelukkig nietquote:
Ik had het ook meteen door op dat moment ja. Daarvoor leek die nog redelijk normaal behalve dat die te eigenwijs was om die knuffels weg te doenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap dan ook meteen waarom hij altijd single is geweest
pijnlijkquote:
Heb je mijn glitterplaatjes gezien?quote:
Ja dat ook nog eens ja! En tafel laten dekkenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ook die moeder gelijk laten sjouwen
Omg.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Linda is dat meisje waar Marc een date mee had en toen van der paard viel.
Nu hebben ze weer een date inclusief moeder van Linda.
Gewoon al bij dat paard. ''Dat doe je verkeerd'' GODVERDOMME MAN HELP DIE CHICKquote:Op zondag 26 mei 2013 00:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had het ook meteen door op dat moment ja. Daarvoor leek die nog redelijk normaal behalve dat die te eigenwijs was om die knuffels weg te doen
awwquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even paar daagjes afwachten en kijken hoe het gaat. Heb er nu speciale gaasjes inzitten die desinfecteren en antibiotica bevatten. Als het zo blijft bel ik deze week het ziekenhuis, weer, ja.
Ik weet niet wat ik heb maar net zag ik staan: "supersof" en dacht ik: oh hey een nieuwe user. Ik word gek of zo..quote:
Dorpen/steden die zondag gewoon dicht zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietwe zijn op zondag dicht. Klein dorpje
Maar moet computerwerk doen en dat moet maandag af
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |