Ik ken Beirut welquote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe maar snel Beirut checken dan
Instappertje:
1e album is het beste, daarna het 2e en Rip Tide op de 3e plekquote:Op maandag 27 mei 2013 00:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
The Rip Tide heb ik echt heel veel afgespeeld (nog steeds), prachtig album.
Dat kanquote:Op maandag 27 mei 2013 00:28 schreef Arn0 het volgende:
Haha nah, echt niet. Eerste albums waren wel leuk met aantal coole nummers maar pas bij The Rip Tide stond er geen overbodige filler op het album, ik word er altijd vrolijk van.
Lekkerquote:
Ja ik had ze alweer gedeletedquote:Op maandag 27 mei 2013 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Uit de krochten van Spotify geplukt
Wat heb je gedelete?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja ik had ze alweer gedeleted
Toch maar weer eens opzoeken.
Album van Fidlar. Zal er wel niet in de moody voor geweest zijnquote:
Ja dat wist ik nog niet toen we kaartjes haaldenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:50 schreef Bol_Wan het volgende:
Komt over een paar weken toch naar BKS, check em daar wel
Glen Hansard, John Grant, Phosphorescent, Radical Face, helemaal niet slecht als eerste bevestigingen....quote:Poppodium Atak Enschede
Daar zijn ze dan, de eerste bevestigingen voor Crossing Border 2013! Na een super eerste editie komt het festival dit jaar op 14 en 15 november terug naar Enschede.
In de zalen van het Wilminktheater en Atak kun je dan genieten van Glen Hansard, John Grant, Phosphorescent, Radical Face, Mighty Oaks, Cate le Bon, Patrick DeWitt, Jesús Carrasco, Pepijn Lanen en Amity Gaige.
Motorpsycho? Maar die is nog wel aardig bekend.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm iemand nog wat leuke hardere niet al te bekende rockbands als aanraders?
Noem eens een voorbeeld van de "hardheid" die je zoekt. Meer de scheurende gitaren of het wat meer gangbare geluid van bijv. Placebo of de vroegere Black Keys.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:27 schreef Kerftminister het volgende:
Hmm iemand nog wat leuke hardere niet al te bekende rockbands als aanraders?
Ja een beetje distortion erin, zoals bij veel stoner, maar het moet wel een beetje uptempo zijn. Dus beetje in het straatje van Qotsa ook of een beetje zoals dit:quote:Op maandag 27 mei 2013 14:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van de "hardheid" die je zoekt. Meer de scheurende gitaren of het wat meer gangbare geluid van bijv. Placebo?
Zoiets?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja een beetje distortion erin, zoals bij veel stoner, maar het moet wel een beetje uptempo zijn. Dus beetje in het straatje van Qotsa ook of een beetje zoals dit:
Dat is ook wel geinig ja, had daar al een nummertje van, maar verder niks geprobeerd. Zal eens een albumpje ook van hen proberen. Verder moet ik wat meer bands uit de Post-Punk Revival gaan proberen want dat bevalt me 80% van de tijd wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |