Kom je ook? Kunnen we daarna meedoen met wet t-shirt contest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar wordt morgen een watergevecht gehouden.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je ook? Kunnen we daarna meedoen met wet t-shirt contest.
Jammer.quote:
Het viel heel erg mee, klein beetje regen en wat donder... Gelijk wel een stuk benauwder.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Spookweer in Arnhem nu volgens buienradar!!
Ik ben beloof ik wel blij dat ik in Utrecht zit
Hier in Groningen is het nog zonnig en heel broeierig warmquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Spookweer in Arnhem nu volgens buienradar!!
Ik ben beloof ik wel blij dat ik in Utrecht zit
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:46 schreef Jan-Peter. het volgende:
Hierboven hebben ze volgens mij echt alle kranen opgezet! Sodeju
Zelfs Vogelaarwijken hebben hun charmesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
"Mooi"
Halve stad ligt overhoop, maar oké.
Zou Arnhem nou niet als mooie stad bestempelen als ik als niet-inwoner van Arnhem in Arnhem zou zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs Vogelaarwijken hebben hun charmes
Groen in het centrum?quote:Op maandag 8 juli 2013 07:40 schreef voodoolady het volgende:
Valt mee, er is veel groen in het centrum en rond toeristische trekpleisters. Mijn collega's hebben altijd het gevoel op vakantie te zijn
Ik reken Sonsbeek nog wel tot het centrumquote:
Haha oke, Maar als je een dagje in Arnhem gaat winkelen zie je maar weinig groen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik reken Sonsbeek nog wel tot het centrum
Ja mooi ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
"Mooi"
Halve stad ligt overhoop, maar oké.
Is het zo'n klein opdondertje? Ik zie hem nooit op rollerskates. Maar wel altijd koptelefoon over een muts altijd korte broek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef delano.888 het volgende:
Wat is dat toch met die aziatische kerel die altijd een andere felle kleur kleding aan heeft, vaak rollerskates, en vaak een felgekleurde koptelefoon. Vandaag zag hij er ook weer vrolijk uit, compleet in het felrood.
Jullie weten VAST wel wie ik bedoel.
Iemand enig idee wie hij is/waarom hij zich zo kleed?
Ja die ja! Let maar op, in de zomer heeft hij vaak rollerskates aan, en felgekleurde kniebeschermers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het zo'n klein opdondertje? Ik zie hem nooit op rollerskates. Maar wel altijd koptelefoon over een muts altijd korte broek.
Dat is echt zo'n typetje, net als die dikke vent met z'n kleine hond die altijd tegenover Musis Sacrum zit met andere smerige mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja die ja! Let maar op, in de zomer heeft hij vaak rollerskates aan, en felgekleurde kniebeschermers.
Ik weet over wie je het hebt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef delano.888 het volgende:
Die waar ik het over heb die loopt volgens mij zelfs in de winter in korte broekik zie hem zooo vaak en ik dacht laat ik eens vragen of jullie hem ook kennen
Dat zou idd fijn zijnquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat zou fijn zijn! Dat gedoe van dat je nu steeds aan de laatste trein moet denken
Schuytgraaf?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:05 schreef VacaLoca het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe wijk trouwens? Bij de oude kazerne? Begint nu aardig uit de grond te komen.
Nee, hij bedoelt denk ik bij de Weg Achter het Bos. Ben de naam ff kwijt.quote:
Sowieso, altijd leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gaan jullie als echte Arnhemmer nog naar de zomerfeesten, of weigeren jullie naar ODW te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |