PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Eergisteren heb ik Fellaini gekocht voor 280k, maar wel elke coin waardquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beter ook dat die prijzen niet zakken
Hij en vertonghen vind ik nu ook als enige de coins waard. Cazorla is ook goed, maar niet als CAM in 352. Die moet als CF in een 4231quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eergisteren heb ik Fellaini gekocht voor 280k, maar wel elke coin waard
Wat verkoop jequote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 30 over helaas, niet snel genoeg verkocht
Doe je TOTS Reus op links, en Esswein in de spits.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit team gewoon iedereen eruit pacen hoppa
Hoeveel winst heb je gemaakt?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:04 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nog 30 over helaas, niet snel genoeg verkocht
Als ik dat doe hou ik eigenlijk geen 2de team meer over qua budgetquote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe je TOTS Reus op links, en Esswein in de spits.
Op manzukic 500k winst? wtfquote:
Wtf nicequote:Op zondag 26 mei 2013 00:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allemaal ingekocht voor 1000 coins en verkocht voor 5k-15k (de nif)
geef het nummer aan mrvanklapz en probleem opgelostquote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Wtf, het boze meisje stuurt nu een smeek smsjeWe hebben elkaar nog nooit gezien ffs
UItlegquote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Wtf, het boze meisje stuurt nu een smeek smsjeWe hebben elkaar nog nooit gezien ffs
Nou, met een dame via een site in contact gekomen, nu in de whatsapp fase. Vroeg ze voor de CL finale of ik wilde chatten. Ik zo: Nee, finale CL. Zij helemaal flippen.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, met een dame via een site in contact gekomen, nu in de whatsapp fase. Vroeg ze voor de CL finale of ik wilde chatten. Ik zo: Nee, finale CL. Zij helemaal flippen.
Dus nu gezegd dat het m niet gaat worden. Gelijk al ruzie na 5 uurtjes whatsappen
Maar het komt door dr achtergrond zegt ze. En het zal nooit meer gebeuren
Wel vet inderdaad, zo'n grote boze beer voor je verdedigingquote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eergisteren heb ik Fellaini gekocht voor 280k, maar wel elke coin waard
1. Het is Stoereboii (of was het niet haar broertje).quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, met een dame via een site in contact gekomen, nu in de whatsapp fase. Vroeg ze voor de CL finale of ik wilde chatten. Ik zo: Nee, finale CL. Zij helemaal flippen.
Dus nu gezegd dat het m niet gaat worden. Gelijk al ruzie na 5 uurtjes whatsappen
Maar het komt door dr achtergrond zegt ze. En het zal nooit meer gebeuren
Of ze zijn gek, of ze hebben kinderen en zijn gek, of ze zijn lekker. En dan kom je er later achter dat ze gek zijn. Als ze je zien staan tenminste.quote:
Ultieme troll van stoereboii. Inschrijven op een datingsite, net zo lang wachten tot ik op het profiel kom en dan een beetje leuke berichtjes sturen.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
1. Het is Stoereboii (of was het niet haar broertje).
2. Ze is Zuid-Amerikaans?
3. Het is de buurvrouw van VanKlapz
Staan gewoon alleen maar gekkies op zon datingsitequote:Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of ze zijn gek, of ze hebben kinderen en zijn gek, of ze zijn lekker. En dan kom je er later achter dat ze gek zijn. Als ze je zien staan tenminste.
en dan zeggen dat je Sanchez gaat pricefixenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ultieme troll van stoereboii. Inschrijven op een datingsite, net zo lang wachten tot ik op het profiel kom en dan een beetje leuke berichtjes sturen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel vet inderdaad, zo'n grote boze beer voor je verdediging
Ik heb vandaag met TOTS Suarez gespeeld, maar ik vond m niet zo bijzonder. Zou eventjes voor de zekerheid naar reviews etc kijken voordat je hem koopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb nu dit team, speelt echt geniaal.
Ik wil alleen TOTS Suarez nog voor Balotelli en TOTS Vertonghen voor David Luiz
Ja ik weet het ook niet, zijn NIF vind ik al goed. Misschien van dat geld maar een ander teampje bouwenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met TOTS Suarez gespeeld, maar ik vond m niet zo bijzonder. Zou eventjes voor de zekerheid naar reviews etc kijken voordat je hem koopt.
Misschien dat hij het briljant bij jou doet hoor, kan ookquote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, zijn NIF vind ik al goed. Misschien van dat geld maar een ander teampje bouwen
Hoe laat? Kan een leuke MOTM uit komenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef Thorb het volgende:
Vandaag/morgen (zondag dus) Roma - Lazio in de Coppa
18.00quote:Op zondag 26 mei 2013 00:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe laat? Kan een leuke MOTM uit komen
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
18.00
Zullen wel weer rode kaarten vallen.
Hoeveel teams heb jij nu?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
Lewa op de PS ook onder de 700K. Dit wordt een betaalbaar TOTS zo
Rectify. Ik ga zo aflevering 3 kijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gave film/serie die ik kan downloaden?
Arrowquote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gave film/serie die ik kan downloaden?
Dit. Leuke serie voor alsnog. Alleen ben ik bang dat het uiteindelijk op gaat houden met interessant zijn als alle awkward momenten die je kan bedenken langs zijn geweest.quote:
Leitnerquote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
silver spelers die ik gebruikt moet hebben en die goedkoop zijn. Roept u maar
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk als Robben scoort doet hij de RvN celebration bij subotic
klonk wel interessant, na mijn vakantie maar eens bekijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:31 schreef Rijst het volgende:
Orphan Black moeten jullie allemaal gaan kijken trouwens. Zo underrated
Kroos is geblesseerd he.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:32 schreef MolFan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Bayern volgend jaar omgaat met Kroos, Gomez etc die nu gewoon niet spelen
Afgehaakt na 3 episodes. Ik was het verhaal totaal kwijtquote:Op zondag 26 mei 2013 00:31 schreef Rijst het volgende:
Orphan Black moeten jullie allemaal gaan kijken trouwens. Zo underrated
Alsof Kroos gaat spelen? Voor wie zou hij moeten spelen dan? Maar neemt hij genoegen met het bankje?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kroos is geblesseerd he.
En Gomez gaat weg
Toen werd het juist leukquote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef Santello het volgende:
[..]
Afgehaakt na 3 episodes. Ik was het verhaal totaal kwijt
Iturbequote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
silver spelers die ik gebruikt moet hebben en die goedkoop zijn. Roept u maar
Het hielp misschien niet dat ik ook FIFA aan het spelen wasquote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen werd het juist leukZo ingewikkeld is het niet
www.ouyagaming.nlquote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef Santello het volgende:
http://www.ouya.tv/
Ziet er leuk uit. Alle games gratis.
Toen hij niet geblesseerd was speelde Müller op rechts, Kroos in het centrum en Robben op de bank..quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alsof Kroos gaat spelen? Voor wie zou hij moeten spelen dan? Maar neemt hij genoegen met het bankje?
Ja maar met deze vorm gaat Robben er niet meer uit hoor, eerder Riberyquote:Op zondag 26 mei 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toen hij niet geblesseerd was speelde Müller op rechts, Kroos in het centrum en Robben op de bank..
Toch
Robben wordt hoogstwaarschijnlijk ook verkocht hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja maar met deze vorm gaat Robben er niet meer uit hoor, eerder Ribery
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:47 schreef Reemi het volgende:
MOTM Robben nu beschikbaar op wefut
http://wefut.nl/player/13052
Ja dat wel. Lewan kreeg een update van 4 ofzo tegenover zijn SIF. Had ook wel zo iets verwacht nu, na een assist en winnende goal in de cl finale.quote:
Om dat een assist te noemen gaat ook een beetje ver..quote:Op zondag 26 mei 2013 00:54 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Lewan kreeg een update van 4 ofzo tegenover zijn SIF. Had ook wel zo iets verwacht nu, na een assist en winnende goal in de cl finale.
was gewoon luckyquote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om dat een assist te noemen gaat ook een beetje ver..
Leuk pakjequote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef Reemi het volgende:
Nounou
[ afbeelding ]
3 rare spelers ook, uitzonderlijk.
Nee hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
De spelers van Bundesliga TOTS gaan nog wel dalen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |