PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Als je daar je games koopt ben je sowieso dom bezig, betaal je standaard 20-30 euro meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef MolFan het volgende:
Free Record Shop failliet, jongens zeg het maar?
Free Record Shop failliet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef MolFan het volgende:
Duhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je daar je games koopt ben je sowieso dom bezig, betaal je standaard 20-30 euro meer
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef pascal08 het volgende:
Ik kreeg ¤20 voor MW3 bij de FRS, dat was echt fantastisch.
Omdat ze te greedy zijn om het goed te verhelpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie zegt dat EA weer dezelfde fout gaat maken als vorig jaar met temperen
Tamper van dit jaar was al de tweede keer hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit dus. Ze hebben echt wel geleerd van vorig jaar. Ik ga er van uit dat het een éénmalig feestje was.
Dan wordt deze reeks in het begin weer te actiefquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tamper van dit jaar was al de tweede keer he
Dus een derde keer kan zo maar weer plaatsvinden
en doe ik dit keer ook meequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan wordt deze reeks in het begin weer te actief
Erg jammer, maar het was ook niet houdbaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef MolFan het volgende:
5 felgele hesjes, en ze rennen allemaal weer terugquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
Zijn weer aan het knokken
Waarom willen Duitsers elke muur die ze zien slopen
Gewoon hek er omheen en ze tot de dood laten vechten kijken hoe leuk dat volk het dan nog vindquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
Zijn weer aan het knokken
Waarom willen Duitsers elke muur die ze zien slopen
SerieAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand een tof leuk driehoekje (RM-CDM-CB) goedkoop, maar uitbreidbaar met IF's en niet uit de Bundesliga?
Vind je dit goedkoop?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar, dit ga ik maken
Ja spotgoedkoopquote:
Segolela, Jali & Motm Sangweniquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand een tof leuk driehoekje (RM-CDM-CB) goedkoop, maar uitbreidbaar met IF's en niet uit de Bundesliga?
600k op de xbox ongeveerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
Reus 705K BIN nu. Ik word nu echt in de verleiding gebracht. Zoveel meer zal hij toch niet kunnen zakken?
Ze zakken non stop dus waarom zou dat veranderenquote:
Word een Robinhoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
aan de ene kant denk ik dat Neymar niet gaat slagen, maar aan de andere kant weer wel
Ja idd. Gaat hard zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zakken non stop dus waarom zou dat veranderen?
Ik wacht lekker tot woensdagquote:
non stop non stopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Labiele klote markt is het. Suarez nu onder de 900K. Gisteren nog voor 950K gekochtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol ?quote:
Jo ze zakken non stopquote:
haha hey timmy denk je dat ie naar 0 coins gaat zakken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo ze zakken non stop
Doe de prijzen omlaag en de bidknop op stop
Blijkbaar heeft iedereen zijn geld uitgegevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Labiele klote markt is het. Suarez nu onder de 900K. Gisteren nog voor 950K gekocht
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo ze zakken non stop
Woensdag krijg je er zelfs coins bij haha grgrquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha hey timmy denk je dat ie naar 0 coins gaat zakken?
Baasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo ze zakken non stop
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jo ze zakken non stop
Robinhoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol ?
En trouwens als dat zo is word hij best nog wel goed Robinho bij Real was goed namelijk.
Haha, hou op met deze grappen, ik lach me slap hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woensdag krijg je er zelfs coins bij haha grgr
Nee maar serieus, als je er niet nu al heel graag mee wilt spelen, zou ik gewoon wachten. Stijgen gaat ie sowieso niet (of de wedstrijd vanavond moet gekke dingen op de markt teweeg brengen) en er is absoluut geen reden aan te nemen dat de prijzen niet verder gaan met zakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hou op met deze grappen, ik lach me slap hier
Ditquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Robinho
Neymar - Messi - Deulofeu
Ik voorzie een 4-3-2-1 met voorin TOTS Reus - TOTS Lewandowski (of Mandzukic) - TOTS Farfan (of Robben/TOTS Muller)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar serieus, als je er niet nu al heel graag mee wilt spelen, zou ik gewoon wachten. Stijgen gaat ie sowieso niet (of de wedstrijd vanavond moet gekke dingen op de markt teweeg brengen) en er is absoluut geen reden aan te nemen dat de prijzen niet verder gaan met zakken.
aankomende week niet, 3 mei dusquote:
`11 maanden wachten? Das een lange pauzequote:
Bij de rode kaart meejuichen hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu ben ik weer weg. Veel plezier allen vanavond en ik hoop op een leuke wedstrijd, alleen al zodat Toefjes zijn bet binnenhaalt
Later
Rode kaart Robben dan maar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de rode kaart meejuichen heFijne avond
Goed maar niet als Ronaldo en Messi wat volgens vele gedacht wordquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol ?
En trouwens als dat zo is word hij best nog wel goed Robinho bij Real was goed namelijk.
Dat kun je pas beoordelen als je hem hebt zien spelen in Europa.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Goed maar niet als Ronaldo en Messi wat volgens vele gedacht word
Kan hij wel worden. Alleen moet hij die gekke fratsen niet uithalen. Al heeft dat wel briljante filmpjes opgeleverdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Goed maar niet als Ronaldo en Messi wat volgens vele gedacht word
Muller scoren, Robben geelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
Rode kaart Robben is prima. Dortmund moet sowieso winnen
Haha, ik denk steeds dat VdM er weer is, maar dan ben jij het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
Rode kaart Robben is prima. Dortmund moet sowieso winnen
Had ik ook in mn vorige season. Kwam uiteraard uiteindelijk 3 punten tekort voor de titel. Ik word er niet eens boos meer om.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
9-1 gewonnen, sluit de wedstrijd af, krijg een melding dat de verbinding verbroken is en krijg vervolgens de melding dat ik dat heb gedaan en nu coins in mindering krijg!!!!!! Oja, en een 0-3 reglementair verlies.
Zolang het geen hack/cheat/glitch is van de tegenstander vind ik het nog tot daar aan toe maar het is wel verdachtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik ook in mn vorige season. Kwam uiteraard uiteindelijk 3 punten tekort voor de titel. Ik word er niet eens boos meer om.
Ik vind het jammer dat hij weg is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik denk steeds dat VdM er weer is, maar dan ben jij het.
Nee, door je UI. Wel grappig dat alle Feyenoorders het erg vinden, en de rest een polonaise aan het lopen isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij weg is.
Ben ik net zo erg?
Kijk naar het niveau hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
Waarom is hij weg eigenlijk? Had het pas door toen iemand mij er vanmorgen op attendeerde overigens.
Het vertrek van vandermar heeft het niveau hier anders wel verhoogd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk naar het niveau hier. Het is eigenlijk al te gek dat wij vaste kern hier nog vrolijk rondlopen
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het vertrek van vandermar heeft het niveau hier anders wel verhoogd.
Jawel hoor, maar kijk naar wat er hier nog langskomtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief als het om feyenoorders gaat
Barca kan wel een kwaliteitsimpuls gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
aan de ene kant denk ik dat Neymar niet gaat slagen, maar aan de andere kant weer wel
Wie moet er nu posten dat hij minecraft wil spelenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, door je UI. Wel grappig dat alle Feyenoorders het erg vinden, en de rest een polonaise aan het lopen is
Is hij weg danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij weg is.
Ben ik net zo erg?
Die eerste sowiesoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:51 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de 2of toch Fellaini proberen............... [/maver]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:51 schreef Santello het volgende:
De pubers hier hebben altijd onderlinge ruzies. Behalve Djeetje. Die is wel cool.
Vandermar heeft minecraft voor de xbox gekocht inmiddels las ik in de VBL slowchatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie moet er nu posten dat hij minecraft wil spelen
Ik zie een verband.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Minecraft is toch sowieso gay? Snap die hype niet helemaal
Blijf daar dan, veel leuker toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vandermar heeft minecraft voor de xbox gekocht inmiddels las ik in de VBL slowchat
Dan heb je ook gefaald in je levenquote:Een zelfmoordterrorist in spe is zaterdag in de Afghaanse hoofdstad Kabul bezweken zonder anderen mee de dood in te nemen. Zijn bomvest ging al af op het ogenblik dat de aspirant-terrorist zijn huis verliet, liet de politie weten.
Ik zit nooit in de VBL slowchatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie een verband.
[..]
Blijf daar dan, veel leuker toch.
[..]
Dan heb je ook gefaald in je leven
ik speel ook minecraftquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vandermar heeft minecraft voor de xbox gekocht inmiddels las ik in de VBL slowchat
ik snapte het ook niet, maar huizen etc bouwen is best tofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Minecraft is toch sowieso gay? Snap die hype niet helemaal
Kan je beter bouwvakker worden, daar hebben we nog iets aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik snapte het ook niet, maar huizen etc bouwen is best tof
ben ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je beter bouwvakker worden, daar hebben we nog iets aan.
Sad but truequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het vertrek van vandermar heeft het niveau hier anders wel verhoogd.
HIERKOMEN JIJ.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oftewel dus van 2nl t/m 400 nl aan een tafel zitten
Ik ken alleen 1.6 en source. Wanneer is deze uitgekomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er hier iemand counter strike global offensive of Source?
voor de pc dan he
half jaar terug ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ken alleen 1.6 en source. Wanneer is deze uitgekomen
tm dinsdag bij de officiele sitequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:06 schreef Fuszy het volgende:
http://store.steampowered.com/app/207890/?snr=1_7_15__13
voor de liefhebbers!!!!
FM 2013 de komende 24 uur voor ¤ 11,90
Tegen Europese teams viel die niet heel erg opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kun je pas beoordelen als je hem hebt zien spelen in Europa.
Je hebt coins genoeg om hem te testenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
zou Lewandowski beter tot zijn recht komen in een 2 spitsen syteem?, in 433 staat tie wel erg veel op het middenveld
Sowieso. Of met een LF en RF ernaast.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
zou Lewandowski beter tot zijn recht komen in een 2 spitsen syteem?, in 433 staat tie wel erg veel op het middenveld
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in twee groene vierkanten met groene streepjes erin?
Als ik poep ben ik opeens veel lichter inderdaad.quote:
Ik poep altijd een gelijke hoeveelheid per minuut, dus bij mij hangt het van de tijd af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef Patje1987 het volgende:
Maar hoelang je poept heeft daar niets mee te maken, wel hoeveel je poept.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
misschien even een formule opstellen waarmee je de gewichtsafname kan afzetten tegen de tijd gespendeerd op de wcquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik poep altijd een gelijke hoeveelheid per minuut, dus bij mij hangt het van de tijd af.
Poep jij wel onregelmatige hoeveelheden icm tijd?
Ik poep sowieso onregelmatig, soms in de ochtend of in de middag. Als ik eenmaal zit ligt er ook aan wat ik aan het doen ben op mijn mobieltje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik poep altijd een gelijke hoeveelheid per minuut, dus bij mij hangt het van de tijd af.
Poep jij wel onregelmatige hoeveelheden icm tijd?
Niet laten vallen hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik poep sowieso onregelmatig, soms in de ochtend of in de middag. Als ik eenmaal zit ligt er ook aan wat ik aan het doen ben op mijn mobieltje.
ben niet thuisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Kom tegen mij een potje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:39 schreef dion_v_k het volgende:
Waar is vdm eigenlijk? Heeft hij ook geen afscheid genomen?![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
Waar heeft hij dat getypt?quote:
hier werkt het wel, chromequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:42 schreef Zhano het volgende:
Ligt het aan mij of werkt links in een nieuwe tab openen dmv klikken op scrollwheel niet op Wefut?
Dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:42 schreef Zhano het volgende:
Ligt het aan mij of werkt links in een nieuwe tab openen dmv klikken op scrollwheel niet op Wefut?
sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maver, wat ben je af en toe strontvervelend
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt een type die masturbeert op de stats van Tots Lewandowski
Dus?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt een type die masturbeert op de stats van Tots Lewandowski
Kompany Maiconquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuke CB-RB dubbele link
is wel een triple maarjaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuke CB-RB dubbele link
Kanu Oparequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
woeps vergeten te zeggen dat het zilver moet zijn
Woepsie wat doe je nu?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
woeps vergeten te zeggen dat het zilver moet zijn
Begin bij je zelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar kijk naar wat er hier nog langskomt. Voorvocht eerste klas. Dan is vandermar een heel stuk beter.
Die jongen is zo volwassen en het toonbeeld van beschaafd en normaal gedrag dat hij zich boven ons verheven voelt en hier dus niet wil posten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
Maar wat is er met steefie gebeurdt dan?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die dikke troll die hbo doet? Hij doet alsofquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die jongen is zo volwassen en het toonbeeld van beschaafd en normaal gedrag dat hij zich boven ons verheven voelt en hier dus niet wil posten.
Tevens gebeurdt
Hij vindt ons mongooltjes. Op zich heeft hij wel een punt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
harhar goeie grapquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
is wel een triple maarja. BMI + IF Janmaat
Ik blijf er bij. BMI + IF Janmaatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
harhar goeie grap
ik had er nog bij moeten zeggen dat het ook goede spelers moeten zijn natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
Maar prettige wedstrijd jongens, succes met je bet Toefjes
Jij kan ook geen bami opwarmen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij vindt ons mongooltjes. Op zich heeft hij wel een punt.
Zou het?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij vindt ons mongooltjes. Op zich heeft hij wel een punt.
ben je daar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef Rijst het volgende:
Zie je opeens Gers Padoel uit zo'n gehandicaptenbusje komen![]()
Ja wat dan. Ik troll niet. Al is Janmaat volgens mij niet ideaal door zijn workrates.quote:
Ga weg met je Feyenoorders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja wat dan. Ik troll niet. Al is Janmaat volgens mij niet ideaal door zijn workrates.
Volgens mij hebben zijn ouders zijn xdoos afgepakt omdat hij onvoldoendes heeft gehaaldquote:
Hij woont samen met zijn hondquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zijn ouders zijn xdoos afgepakt omdat hij onvoldoendes heeft gehaald
Hij gaat naar de uni hoor!!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zijn ouders zijn xdoos afgepakt omdat hij onvoldoendes heeft gehaald
Fagner- felipequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuke CB-RB dubbele link? silver svp
Janmaat is dikke schijt bedoel je. BMI is wel goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja wat dan. Ik troll niet. Al is Janmaat volgens mij niet ideaal door zijn workrates.
Even denken...quote:
Rhijn, Denswilquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Janmaat is dikke schijt bedoel je. BMI is wel goed
Lijkt me best een leuk team.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
wat een baggerteam weer![]()
na het voetbal maar verder kijken
De rechtsback komt iig overeen met mijn adviesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Droom verder.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De rechtsback komt iig overeen met mijn advies. Ik vind het wel een leuk team zo op het eerste gezicht.
wilde Garra uitproberenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt me best een leuk team.Waarom geen Mlapa?
Ja, maar je krijgt geen pack meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Als je je ultimate team club verwijderd en een nieuwe maakt. Kan je dan die challenges/achievements weer doen voor een gold pack?
Correctquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet je zeker een nieuw account voor aanmaken
Haha nice. Hoop maar op een levendige wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even denken...
Over 2.5
Bayern to win the cup
Over 10.5 corners
Rode kaart.
Juichen bij elke corner
Doe dan Toprak-Carvajal als CB-RB link. Als je het geld hebt de beide TOTS versies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die wel op zoek naar een andere keeper. Gaf die combinatie net ook aanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doe dan Toprak-Carvajal als CB-RB link. Als je het geld hebt de beide TOTS versies.
Ja, als ik er 2 win ben ik wel tevreden, is vooral om die unibet bonus vrij te spelenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha nice. Hoop maar op een levendige wedstrijd dan.
Zie editquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mandzukic 6k bin ineens
Ik hou ze nog even vast
Je hebt er 70 ofzo? Gewoon 6 verkopen heb je iig al nooit meer verliesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja misschien wel verstandig, dan sowieso wat winst (5k per speler)
Wat een investeringquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja misschien wel verstandig, dan sowieso wat winst (5k per speler)
Rond de 100 denk ik. Allemaal voor 800-1100 coins in 433, 442 of 41212quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt er 70 ofzo? Gewoon 6 verkopen heb je iig al nooit meer verlies
Jezusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rond de 100 denk ik. Allemaal voor 800-1100 coins in 433, 442 of 41212
Echt kut dat i kdat niet gedaan hebquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rond de 100 denk ik. Allemaal voor 800-1100 coins in 433, 442 of 41212
Lewan kon ik niet betalen om er zoveel te kopen dus moest wel Mandzukicquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt kut dat i kdat niet gedaan heb
Straks verliezen ze.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lewan kon ik niet betalen om er zoveel te kopen dus moest wel Mandzukic
Dat kan gebeuren, heb ik ook rekening mee gehouden en dus heb ik ze voor zo weinig opgepikt. Hij is sowieso deze week uit packs dus zal niet naar 1000 dalen.quote:
Verkoop er nu 10 voor 50k en je kan ze allemaal discardenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, heb ik ook rekening mee gehouden en dus heb ik ze voor zo weinig opgepikt. Hij is sowieso deze week uit packs dus zal niet naar 1000 dalen.
Im everywherequote:
Haha wel 1 voor 5k in 41212 jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:36 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Thadje zit je nou stiekem al mijn spelers op te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |