PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Als je daar je games koopt ben je sowieso dom bezig, betaal je standaard 20-30 euro meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef MolFan het volgende:
Free Record Shop failliet, jongens zeg het maar?
Free Record Shop failliet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef MolFan het volgende:
Duhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je daar je games koopt ben je sowieso dom bezig, betaal je standaard 20-30 euro meer
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef pascal08 het volgende:
Ik kreeg ¤20 voor MW3 bij de FRS, dat was echt fantastisch.
Omdat ze te greedy zijn om het goed te verhelpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie zegt dat EA weer dezelfde fout gaat maken als vorig jaar met temperen
Tamper van dit jaar was al de tweede keer hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit dus. Ze hebben echt wel geleerd van vorig jaar. Ik ga er van uit dat het een éénmalig feestje was.
Dan wordt deze reeks in het begin weer te actiefquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tamper van dit jaar was al de tweede keer he
Dus een derde keer kan zo maar weer plaatsvinden
en doe ik dit keer ook meequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan wordt deze reeks in het begin weer te actief
Erg jammer, maar het was ook niet houdbaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef MolFan het volgende:
5 felgele hesjes, en ze rennen allemaal weer terugquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
Zijn weer aan het knokken
Waarom willen Duitsers elke muur die ze zien slopen
Gewoon hek er omheen en ze tot de dood laten vechten kijken hoe leuk dat volk het dan nog vindquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef Thorb het volgende:
Zijn weer aan het knokken
Waarom willen Duitsers elke muur die ze zien slopen
SerieAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand een tof leuk driehoekje (RM-CDM-CB) goedkoop, maar uitbreidbaar met IF's en niet uit de Bundesliga?
Vind je dit goedkoop?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar, dit ga ik maken
Ja spotgoedkoopquote:
Segolela, Jali & Motm Sangweniquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand een tof leuk driehoekje (RM-CDM-CB) goedkoop, maar uitbreidbaar met IF's en niet uit de Bundesliga?
600k op de xbox ongeveerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
Reus 705K BIN nu. Ik word nu echt in de verleiding gebracht. Zoveel meer zal hij toch niet kunnen zakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |