Yep zo doe ik het ookquote:
Hij had al enige dagen geleden al zo 'n grote bek hoor!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja leuk he? Als je weet dat ie klop krijgt
Je mes met citroensap insmeren helptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef Toverheks het volgende:
de kraan laten lopen als je uitje snijd zeggen ze toch ook, alleen bij mij helpt dat echt niet
Ook nadat ie neergegaan is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hij had al enige dagen geleden al zo 'n grote bek hoor!
Ja dat prikt lekkerquote:
Ooit eens gezien bij een of andere wetenschapsquiz.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Toverheks het volgende:
oke Tonja ga ik eens proberen, heb zo een knijpflesje citroen
Typische kutmarokkaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
vind Badr toch wel een schoffie hoor beetje kapsones echt een branieschopper uit Amsterdam
Het is idd een schoft!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
vind Badr toch wel een schoffie hoor beetje kapsones echt een branieschopper uit Amsterdam
Lol, mijn pa moest vroeger ook altijd de uien snijden omdat ie er vanwege zijn lenzen geen last van had.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Tot 2006 had ik contactlenzen en nooit problemen met uien snijden, want de lenzen beschermden mijn ogen tegen tranen, maar sinds mijn ogen gelaserd zijn jank ik tranen met tuiten als ik een ui snij. Er ligt daarom een giga-zonnebril in de keukenla voor als ik een uitje moet snipperen
Rode uien heb ik minder last vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Tot 2006 had ik contactlenzen en nooit problemen met uien snijden, want de lenzen beschermden mijn ogen tegen tranen, maar sinds mijn ogen gelaserd zijn jank ik tranen met tuiten als ik een ui snij. Er ligt daarom een giga-zonnebril in de keukenla voor als ik een uitje moet snipperen
Lange leuters hebben die toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk zo een kutmarokkaan, ben gek op marokanen
Ja daarom lopen de dames altijd een meter voor hunquote:
lolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom lopen de dames altijd een meter voor hun
Het laseren zelf deed geen zeer, daarna moest mijn hoornvlies weer herstellen, de napijn daarvan was niet fijn. Ik heb paar dagen met de gordijnen dicht als een mol in huis gezeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
Heb jij je ogen laten laseren Dees, en deed dat zeer?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Laseren is top !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
Oh oke Dees, nee lijkt me ook geen pretje dat lasseren
Mhhmm dat weerhoud mij nog steeds van de laser ....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het laseren zelf deed geen zeer, daarna moest mijn hoornvlies weer herstellen, de napijn daarvan was niet fijn. Ik heb paar dagen met de gordijnen dicht als een mol in huis gezeten.
Geen moment spijt van gehad, ik kan het iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
Oh oke Dees, nee lijkt me ook geen pretje dat lasseren
+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen moment spijt van gehad, ik kan het iedereen aanraden.
Maar ik had voor de pijnlijke manier van laseren gekozen, Lasek. Er is ook een minder pijnlijke manier, Lasik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mhhmm dat weerhoud mij nog steeds van de laser ....
Estelle weet daar vast wel wat opquote:
Ja en een vetrandje en een enorme zelfoverschattingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
hij heb wel dunne pootjes die badr moet je maar kijken
En op zoek naar de volgendequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef MichieldeR het volgende:
Estelle heeft hem helemaal uitgemergeld
Ik wil het niet eens een klap noemen, een veegje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef tonja het volgende:
lol dat commentaar 'wat was dat nou?'
Nou, mensen, dat was een klap
Ik zag het niet goed eigenlijk. Maar wat Tiet zegt zou me ook weer niets verbazen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens een klap noemen, een veegje.
tis een watjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens een klap noemen, een veegje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:
omgekocht is Bdr andesr bleef ie niet zitten en gaf niet op, complottttttttttttttt
Dat snap ik dan niet, dat zou zeker niet in zijn voordeel zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed eigenlijk. Maar wat Tiet zegt zou me ook weer niets verbazen hoor.
Geld?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet, dat zou zeker niet in zijn voordeel zijn.
oh cool, begin gemist, maar ik ga m ff downloaden. tnxquote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
David Bowie in The man who fell to Earth op BBC
Kan, ik geloof daar nu niet zo in.quote:
Truste, neem het zachte kussen maarquote:
Ow vertel ff over laseren als je wilt, heb er ook weleens over nagedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Normaal mis je de k. Nu een aquote:Op zondag 26 mei 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
Badromdat ie een Amsterdammer van Marokkanse afkomst is met een grote bek
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Poezewoes het volgende:
Zo dat was het dan met Badr, grote mond voor de wedstrijd, wel gelijk weglopen voor de ceremonie.
Wat onsportief!
Dan moet je je zeker eens goed laten informeren of zelf even op internet gaan snuffelen, ook al koos ik voor de pijnlijke methode omdat dat de minste risico's op lange termijn geeft, ik vind het de moeite, pijn en geld meer dan waard.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow vertel ff over laseren als je wilt, heb er ook weleens over nagedacht.
Bril, lenzen, hard en zacht, geklooi met die dingen, vandaar.
edit, ik moest ff refreshen![]()
Je bent nog steeds tevreden? Geen side-effects?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je je zeker eens goed laten informeren of zelf even op internet gaan snuffelen, ook al koos ik voor de pijnlijke methode omdat dat de minste risico's op lange termijn geeft, ik vind het de moeite, pijn en geld meer dan waard.
Sinds het laseren zie ik superscherp, maar sinds een klein jaar begint het lezen toch wat moeilijker te worden en heb ik steeds vaker een leesbrilletje nodig, maar dat komt door de leeftijd he.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog steeds tevreden? Geen side-effects?
quote je 1 keer want je blijft maar bezig tegen mij, ik mis af en toe een lettertje jij een paar hersencellen, wat zeg ik een paarquote:
Zal eens een keer zo"n zite bezoeken ... Maar heb weer een special afwijking... Vroeger was het het not done... Maar ik ben nooit echt wezen checken ... Eng en zo ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je je zeker eens goed laten informeren of zelf even op internet gaan snuffelen, ook al koos ik voor de pijnlijke methode omdat dat de minste risico's op lange termijn geeft, ik vind het de moeite, pijn en geld meer dan waard.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote je 1 keer want je blijft maar bezig tegen mij, ik mis af en toe een lettertje jij een paar hersencellen, wat zeg ik een paar, hele hersenkwabben mis jij slaap lekker he Michel of was het twikky of was het???
Tegenwoordig kunnen ze zelfs een multifocale afwijking laseren.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal eens een keer zo"n zite bezoeken ... Maar heb weer een special afwijking... Vroeger was het het not done... Maar ik ben nooit echt wezen checken ... Eng en zo ...
nou kkkssstt je had al afscheid hier genomen, of kwam je kijken of iemand terug zwaaide naar jequote:
Je interpunctie is ook top! Laat me met rust, ik quote je ook op normale manier, en die ene pik je eruit, je doet maar. Mij zal je niet raken.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote je 1 keer want je blijft maar bezig tegen mij, ik mis af en toe een lettertje jij een paar hersencellen, wat zeg ik een paar, hele hersenkwabben mis jij slaap lekker he Michel of was het twikky of was het???
Ik was ff pissen ! Mag dat van je ?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kkkssstt je had al afscheid hier genomen, of kwam je kijken of iemand terug zwaaide naar je
Ok ik heb nu al een bi focus bril en ben daar ook niet echt happy mee... Blijf er aan denken ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds het laseren zie ik superscherp, maar sinds een klein jaar begint het lezen toch wat moeilijker te worden en heb ik steeds vaker een leesbrilletje nodig, maar dat komt door de leeftijd he.
Doei michielquote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kkkssstt je had al afscheid hier genomen, of kwam je kijken of iemand terug zwaaide naar je
Gewoon eens laten bekijken, dan weet je of je er wel of niet mee verder kan.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik heb nu al een bi focus bril en ben daar ook niet echt happy mee... Blijf er aan denken ...
je moet me helemal niet quote hadden we afgesproken weet je nog wel, en je quote precies mijn spelfouten, weet je LAATSTE KEER NIET MEER QUOTE LAAT ME MET RUSTquote:Op zondag 26 mei 2013 00:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Je interpunctie is ook top! Laat me met rust, ik quote je ook op normale manier, en die ene pik je eruit, je doet maar. Mij zal je niet raken.
Ja daar zit ik op te wachten en ik zie met 1 oog dubbel terwijl ik nuchter ben ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ze zelfs een multifocale afwijking laseren.
Post nog maar iets !quote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet me helemal niet quote hadden we afgesproken weet je nog wel, en je quote precies mijn spelfouten, weet je LAATSTE KEER NIET MEER QUOTE LAAT ME MET RUST
Gaan we dreigen ?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je moet me helemal niet quote hadden we afgesproken weet je nog wel, en je quote precies mijn spelfouten, weet je LAATSTE KEER NIET MEER QUOTE LAAT ME MET RUST
Misschien moet je juist meer drinkenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar zit ik op te wachten en ik zie met 1 oog dubbel terwijl ik nuchter ben ...
Snelle editquote:Op zondag 26 mei 2013 00:30 schreef Toverheks het volgende:
400x208x130x-24x1pi_127008544
Weltrusten dames !
En Chufi !
Ik ben al dood en begraven!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat slecht werken ... Die vrouwen maken je af .....
ik dreig niet, maar laat me gewoon met rust quote me ook niet maar je bent al zolang bezig en zit te wachten tot ik een spelfoutje maak of anderzinds dat je er ff lekker op in kan hakken, ik moet je niet dus wil ook niet in gesprek met jouquote:
Volgens mij alleen heks hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat slecht werken ... Die vrouwen maken je af .....
Kies jij nu eieren of ga je gewoon lekker slapen ... Kus meidquote:Op zondag 26 mei 2013 00:30 schreef Toverheks het volgende:
400x208x130x-24x1pi_127008544
Weltrusten dames !
En Chufi !
Ik moet jou ook niet zo erg, maar zolang je hier post mag ik iedereen quoten.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dreig niet, maar laat me gewoon met rust quote me ook niet maar je bent al zolang bezig en zit te wachten tot ik een spelfoutje maak of anderzinds dat je er ff lekker op in kan hakken, ik moet je niet dus wil ook niet in gesprek met jou
nee hoor Dees ik ben best lief, maar als je je steeds als een andere user voor doet en gelijk vanaf dag 1 dat deze kloon meepost in de RLS moet ie mij hebben, het is nog minder dan poep onder mijn schoen zulke gastenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor Dees ik ben best lief, maar als je je steeds als een andere user voor doet en gelijk vanaf dag 1 dat deze kloon meepost in de RLS moet ie mij hebben, het is nog minder dan poep onder mijn schoen zulke gasten
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kies jij nu eieren of ga je gewoon lekker slapen ... Kus meid
En toen moest ie pissen en las nog het een en ander.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee chufi die was van Michiel die ging naar bed en zei weltrusten hier
Welterusten!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Het zal allemaal wel, veel plezier met elkaar, ik ga mijn bedje in
Ja weet ik ... Van mij mag je wakker blijven...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee chufi die was van Michiel die ging naar bed en zei weltrusten hier
quote je nu lul laat me gewoon met RUST heb het je eerder gevraagd laat me met rust vind je eng en onbetrouwbaar en je hebt teveel namen die je dan dan weer bent en andere avond ben je weer een anderquote:
Slaap lekker Dees ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:35 schreef Deisyy het volgende:
Het zal allemaal wel, veel plezier met elkaar, ik ga mijn bedje in
Pleurt opquote:Op zondag 26 mei 2013 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote je nu lul laat me gewoon met RUST heb het je eerder gevraagd laat me met rust vind je eng en onbetrouwbaar en je hebt teveel namen die je dan dan weer bent en andere avond ben je weer een ander
Je bedoelt dat ik een Schizo ben ?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote je nu lul laat me gewoon met RUST heb het je eerder gevraagd laat me met rust vind je eng en onbetrouwbaar en je hebt teveel namen die je dan dan weer bent en andere avond ben je weer een ander
Hersenloos nog wel, dank!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker dees en chufi laat me geen ban of note aansmeren aan een hersenloos iemand die niet begrijpt wat met rust laten betekent
Nee zo ben ik niet en btw meld MdR zich al af ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:38 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker dees en chufi laat me geen ban of note aansmeren aan een hersenloos iemand die niet begrijpt wat met rust laten betekent
Maar goed ik ben hier verder een beetje nono in deze discussie ( en redelijk nieuw in de SC, alhoewel ik al sinds 2007 DGK pic poster nummer 1 wasquote:Op zondag 26 mei 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet en btw meld MdR zich al af ...
Dan was je er al eerder bij dan ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ik ben hier verder een beetje nono in deze discussie ( en redelijk nieuw in de SC, alhoewel ik al sinds 2007 DGK pic poster nummer 1 was)
Met jou ookquote:Op zondag 26 mei 2013 00:47 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker chifi was gesjellig met je vanavond
Dank je heks... Tot morgenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:47 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker chifi was gesjellig met je vanavond
Shit nu quote ik mezelf weerquote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Tussen wat ik zeg en wat ik doe zit een groot verschil.
Voor mij is het morgen zondag...quote:Op zondag 26 mei 2013 01:02 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Post ze de hele zondag niet meer? Ik hoop van niet. Ik ben niet zo haatdragend.
Kwam ie daar nou alleen even cashen? Ik hoopte wel dat ie K.O. zou gaan, maar ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Maar het is nu wel duidelijk, laat 'm lekker wat anders gaan doen want in de ring is het over met 'm!quote:
Jah .... geen Messi als voetballer van het jaar. Weergaloos gewoon Arjen Robben ,alhoewel sommigen het omschreven als 'hij wil te graag'quote:Op zondag 26 mei 2013 11:03 schreef Jian het volgende:
Robben daarentegen was weergaloos, wat een assist en de winnende goal, prachtige overwinning van Bayern
hij wilde ook te graagquote:Op zondag 26 mei 2013 11:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah .... geen Messi als voetballer van het jaar. Weergaloos gewoon Arjen Robben ,alhoewel sommigen het omschreven als 'hij wil te graag'
haphapquote:Op zondag 26 mei 2013 11:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij wilde ook te graagmaar hij is de Held
Dat commentaar erbij was overigens geweldig...quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Kwam ie daar nou alleen even cashen? Ik hoopte wel dat ie K.O. zou gaan, maar ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Maar het is nu wel duidelijk, laat 'm lekker wat anders gaan doen want in de ring is het over met 'm!
Dat interwiew voor de wedstrijd met veel poeha van Badr, en dan te weten dat ie op zijn knietjes zou gaan, dat was meesterlijk!quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Kwam ie daar nou alleen even cashen? Ik hoopte wel dat ie K.O. zou gaan, maar ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Maar het is nu wel duidelijk, laat 'm lekker wat anders gaan doen want in de ring is het over met 'm!
Ik heb al een rondje zwarte markt gedaan , maar het is echt koud , en er waren bijna geen mensen daar ,geen aanrader voor vandaagquote:
Ja dat is waar er op of eronder ik duim voor Twentequote:
Nah nee, kutmiddagen doe ik sowieso nie aan, ik geef ze echt nog wel een kans en het moet een beetje meezitten natuurlijk, zelf niet van die domme fouten maken zoals donderdag.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op een kutmiddag. Cammmmm annnnn Jantje
Dat was toch wel sarcastisch bedoelt dat hup twente mag ik hopen wantquote:
Zie bovenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat was toch wel sarcastisch bedoelt dat hup twente mag ik hopen want
om ergernis te voorkomen zou ik niet kijken als ik jou was ...
Ik zou overstappen naar Kohetiegels, die maken meer kans op een goeie afloopquote:
Ik ga nie googlenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zou overstappen naar Kohetiegels, die maken meer kans op een goeie afloop
Je ga me toch niet vertellen dat je voor iets uit Deventer moet googelen toch?quote:
das pech straks je geld wegquote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef Gert het volgende:
Zo, binnen enkele minuten ineens 0-2 voor Twente. Misschien ben ik toch wat te voorzichtig geweest met mijn 2 eurootjes @7.00
Dan moet Utrecht wel een keer scoren en geen tegengoal meer krijgen. Of de stand moet zo blijven, dan worden het penalties.quote:
nou van mij mag utrecht er nog twee of drie inknallenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan moet Utrecht wel een keer scoren en geen tegengoal meer krijgen. Of de stand moet zo blijven, dan worden het penalties.
Das met penalties wel te hopen jaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nou van mij mag utrecht er nog twee of drie inknallen
Nou nee tweede helft maar .;) al heb ik geen hekel aan fc twente dat wil ik even gezegd hebben .;)quote:
Iig een leuke wedstrijdquote:Op zondag 26 mei 2013 13:28 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Nou nee tweede helft maar .;) al heb ik geen hekel aan fc twente dat wil ik even gezegd hebben .;)
Le-zen!quote:
ow ja had me wc bril niet op gezet jaquote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Le-zen!
Ik heb maar 2 euro ingezet hč. Dus mocht Utrecht doorgaan dan verlies ik die. En nee, daardoor ga ik dan niet failliet. En nogmaals, ik gun het Utreg wel.
Maar het is nog niet gespeeld!
Oh das idd in de buurt.... Is dat vandaag?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:14 schreef Toverheks het volgende:
http://www.spierenvoorspieren.nl/color-run-2013/
Het is beredruk in mijn buurtje, je kan geen auto meer kwijt
Louis v Gaal is hier toch ambassadeur van??
utrechttenarenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef Margo37 het volgende:
Gefeli voor de Utrechtelingen of hoe heten die dingenSpannend was het wel
Nu je het zegtquote:
Ze hebben het zelf verprutst, kan er dan ook niet zo mee zitten, ze speelden iig eens weer een keer wat beter op die domme fouten na.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
Elk nadeel heeft zijn voordeel Twente kan zich helemaal richten op de competitie volgend seizoen!
Vele moeten 2 maal in de week spelen in europa!
ff die duitsers de pan in hakkkenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef Margo37 het volgende:
Op naar het EK onder de 21![]()
Donderdag 6 juni
Nederland - Duitsland
Een goed begin is het halve werkquote:
Ik ga losquote:
Die heeft er tweequote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
We wachten even op Michiel, altijd feest als Michiel binnenkomt, dan gaat het dak eraf
Nee wel een afgebroken kiesquote:
ik moest denken aan de reclame .. baas ik sta hier met die dakkapel .. moet er eerst niet een dak op dat huis dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
We wachten even op Michiel, altijd feest als Michiel binnenkomt, dan gaat het dak eraf
ik heb al 25 jaar geen tandarts bezocht.. ik heb der ook geenquote:
Dropje was hetquote:
een brug!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wordt een stukje bijplakken of een kroon .......
Tandarts 1 x per jaar, mondhyg, 3 x per jaar. Ben gek om m'n tandjesquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik heb al 25 jaar geen tandarts bezocht.. ik heb der ook geen
Ik ook .. en niemand gaat ermee klotenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Tandarts 1 x per jaar, mondhyg, 3 x per jaar. Ben gek om m'n tandjes
Ja daar kan je niet voor kiezenquote:
Borenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Wordt een stukje bijplakken of een kroon .......
Donder op, Ik zit al in de stresquote:
Ik zat soury een beetje te stangen, maar ik wist niet dat ze echt tandartsvrees hadquote:
Ik ben 15 jaar al niet gegaanquote:
Staat er nog genoeg van je overgebleven kies?quote:
ja net als wat ik net zei .. ik ook al 25 jaar niet .. mja een afgebroken kies .. je heet ook geen badder toch .. ow w8quote:
Ja joh een hoekje afgebrokenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat er nog genoeg van je overgebleven kies?
Als het slechts een hoekje is gaat ie 't wat bijvlakken en plak ie een stukje in met zo'n oranje lamp enzo, stelt geen reet voor.quote:
zoals je dat zegt lijkt het anders behoorlijk ingewikkeldquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het slechts een hoekje is gaat ie 't wat bijvlakken en plak ie een stukje in met zo'n oranje lamp enzo, stelt geen reet voor.
Ja. En ik ga al jaren weer naar de tandarts. Mijn angst is verbleektquote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het ook nog nooit heb gedaan, alleen achterover gelegen terwijl het gedaan werd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
zoals je dat zegt lijkt het anders behoorlijk ingewikkeld
ik heb ook geen angst .. tis gewoon niet nodigquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja. En ik ga al jaren weer naar de tandarts. Mijn angst is verbleekt
Wat stel je je dan aan, dat kunnen ze makkelijk repareren.quote:
Nu je tanden nogquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja. En ik ga al jaren weer naar de tandarts. Mijn angst is verbleekt
hoho .. tis geen botox hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat stel je je dan aan, dat kunnen ze makkelijk repareren.
Ik rook en dan gaan mijn tanden ook nog mooi wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik heb ook geen angst .. tis gewoon niet nodig
Botox injecties zijn pijnlijker dan zo'n hoekje repareren.quote:
jah .. laat ze gelijk ff mooi wit maken alhoewel je daar geen tandarts voor nodig hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook en dan gaan mijn tanden ook nog mooi worden
Zijn trots is hij in elk geval wel kwijt, de slaplulquote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Toverheks het volgende:
zal Badr na gisteravond ook nog zijn echte tandjes hebben
Badder is momenteel een van de weinige marokanen met blauwe ogen ...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef Toverheks het volgende:
zal Badr na gisteravond ook nog zijn echte tandjes hebben
Mondhygiëne eerst, krijg ik weer op mijn flikker dat ik niet flosquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
jah .. laat ze gelijk ff mooi wit maken alhoewel je daar geen tandarts voor nodig hebt
ik heb toch liever dat de tandartsdochter dat doet suffiequote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als tandartszoon zuigen we daar wel weer een puntje aan
Nou nee hoor ik heb jaren met afgebroken kiezen rondgelopemquote:
innerlijke schoonheid ...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor ik heb jaren met afgebroken kiezen rondgelopem
Ik zou eerst even toestemming vragenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als tandartszoon zuigen we daar wel weer een puntje aan
Bij mij werd het gelijk een kroon.... Maar ja als je 15 jaar niet gaat .... terwijl je er wel gewoon zorgverzekering voor betaald ... is ook zonde toch...quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
ik was al naar de dochter geswittjsjt ..ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
Gaan jullie nu de hele avond over de tandarts lullen
Zoiets?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Aannamequote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij werd het gelijk een kroon.... Maar ja als je 15 jaar niet gaat .... terwijl je er wel gewoon zorgverzekering voor betaald ... is ook zonde toch...
Tandjes. Kiezen zie je nietquote:
Nee niet persé, maar misschien maakt het soury bewust en gaat ze wat vaker naar de tandarts.quote:
Ik heb ook 15 jaar niet betaald.quote:
laat haar dat lekker zelf uitzoeken!!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet persé, maar misschien maakt het soury bewust en gaat ze wat vaker naar de tandarts.
Ik ben als kind van een ,,, jaren niet gegaan... En soms heb ik daar nog spijt van... Nu ga ik 4 x per jaarquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet persé, maar misschien maakt het soury bewust en gaat ze wat vaker naar de tandarts.
Godver, volgende keer zal ik de nodige smileys posten, het was een geintje huilie.quote:
Wat lul je nouquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
smileys prima... maar dat plaatjequote:Op zondag 26 mei 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, volgende keer zal ik de nodige smileys posten, het was een geintje huilie.
oh ja lente .. das bij mijn net zo zeldzaam als de tandartsquote:
We gaan gelijk naar de zomer wedden?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
oh ja lente .. das bij mijn net zo zeldzaam als de tandarts
Was niet slim. Pure angst. Ik ben zo blij al jaren dat ik het durf.quote:
Topic is bijna vol, dan ben je er weer vanafquote:
Slim dat je niet betaalde bedoelde ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Was niet slim. Pure angst. Ik ben zo blij al jaren dat ik het durf.
ja man! 1996!!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:34 schreef Jian het volgende:
Litmanen scoort, ik weet 't nog 1-1, ..... vuile Italianen, dopers. Maar ja het is verjaard hč
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij altijd Dees , maar dat weet je ..
Morgen zon en zachterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |