Yep zo doe ik het ookquote:
Hij had al enige dagen geleden al zo 'n grote bek hoor!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja leuk he? Als je weet dat ie klop krijgt
Je mes met citroensap insmeren helptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef Toverheks het volgende:
de kraan laten lopen als je uitje snijd zeggen ze toch ook, alleen bij mij helpt dat echt niet
Ook nadat ie neergegaan is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hij had al enige dagen geleden al zo 'n grote bek hoor!
Ja dat prikt lekkerquote:
Ooit eens gezien bij een of andere wetenschapsquiz.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Toverheks het volgende:
oke Tonja ga ik eens proberen, heb zo een knijpflesje citroen
Typische kutmarokkaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
vind Badr toch wel een schoffie hoor beetje kapsones echt een branieschopper uit Amsterdam
Het is idd een schoft!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
vind Badr toch wel een schoffie hoor beetje kapsones echt een branieschopper uit Amsterdam
Lol, mijn pa moest vroeger ook altijd de uien snijden omdat ie er vanwege zijn lenzen geen last van had.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Tot 2006 had ik contactlenzen en nooit problemen met uien snijden, want de lenzen beschermden mijn ogen tegen tranen, maar sinds mijn ogen gelaserd zijn jank ik tranen met tuiten als ik een ui snij. Er ligt daarom een giga-zonnebril in de keukenla voor als ik een uitje moet snipperen
Rode uien heb ik minder last vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Tot 2006 had ik contactlenzen en nooit problemen met uien snijden, want de lenzen beschermden mijn ogen tegen tranen, maar sinds mijn ogen gelaserd zijn jank ik tranen met tuiten als ik een ui snij. Er ligt daarom een giga-zonnebril in de keukenla voor als ik een uitje moet snipperen
Lange leuters hebben die toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk zo een kutmarokkaan, ben gek op marokanen
Ja daarom lopen de dames altijd een meter voor hunquote:
lolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom lopen de dames altijd een meter voor hun
Het laseren zelf deed geen zeer, daarna moest mijn hoornvlies weer herstellen, de napijn daarvan was niet fijn. Ik heb paar dagen met de gordijnen dicht als een mol in huis gezeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
Heb jij je ogen laten laseren Dees, en deed dat zeer?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Laseren is top !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
Oh oke Dees, nee lijkt me ook geen pretje dat lasseren
Mhhmm dat weerhoud mij nog steeds van de laser ....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het laseren zelf deed geen zeer, daarna moest mijn hoornvlies weer herstellen, de napijn daarvan was niet fijn. Ik heb paar dagen met de gordijnen dicht als een mol in huis gezeten.
Geen moment spijt van gehad, ik kan het iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
Oh oke Dees, nee lijkt me ook geen pretje dat lasseren
+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen moment spijt van gehad, ik kan het iedereen aanraden.
Maar ik had voor de pijnlijke manier van laseren gekozen, Lasek. Er is ook een minder pijnlijke manier, Lasik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mhhmm dat weerhoud mij nog steeds van de laser ....
Estelle weet daar vast wel wat opquote:
Ja en een vetrandje en een enorme zelfoverschattingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
hij heb wel dunne pootjes die badr moet je maar kijken
En op zoek naar de volgendequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef MichieldeR het volgende:
Estelle heeft hem helemaal uitgemergeld
Ik wil het niet eens een klap noemen, een veegje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:57 schreef tonja het volgende:
lol dat commentaar 'wat was dat nou?'
Nou, mensen, dat was een klap
Ik zag het niet goed eigenlijk. Maar wat Tiet zegt zou me ook weer niets verbazen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens een klap noemen, een veegje.
tis een watjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens een klap noemen, een veegje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Toverheks het volgende:
omgekocht is Bdr andesr bleef ie niet zitten en gaf niet op, complottttttttttttttt
Dat snap ik dan niet, dat zou zeker niet in zijn voordeel zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed eigenlijk. Maar wat Tiet zegt zou me ook weer niets verbazen hoor.
Geld?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet, dat zou zeker niet in zijn voordeel zijn.
oh cool, begin gemist, maar ik ga m ff downloaden. tnxquote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
David Bowie in The man who fell to Earth op BBC
Kan, ik geloof daar nu niet zo in.quote:
Truste, neem het zachte kussen maarquote:
Ow vertel ff over laseren als je wilt, heb er ook weleens over nagedacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Normaal mis je de k. Nu een aquote:Op zondag 26 mei 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
Badromdat ie een Amsterdammer van Marokkanse afkomst is met een grote bek
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:09 schreef Poezewoes het volgende:
Zo dat was het dan met Badr, grote mond voor de wedstrijd, wel gelijk weglopen voor de ceremonie.
Wat onsportief!
Dan moet je je zeker eens goed laten informeren of zelf even op internet gaan snuffelen, ook al koos ik voor de pijnlijke methode omdat dat de minste risico's op lange termijn geeft, ik vind het de moeite, pijn en geld meer dan waard.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow vertel ff over laseren als je wilt, heb er ook weleens over nagedacht.
Bril, lenzen, hard en zacht, geklooi met die dingen, vandaar.
edit, ik moest ff refreshen![]()
Je bent nog steeds tevreden? Geen side-effects?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je je zeker eens goed laten informeren of zelf even op internet gaan snuffelen, ook al koos ik voor de pijnlijke methode omdat dat de minste risico's op lange termijn geeft, ik vind het de moeite, pijn en geld meer dan waard.
Sinds het laseren zie ik superscherp, maar sinds een klein jaar begint het lezen toch wat moeilijker te worden en heb ik steeds vaker een leesbrilletje nodig, maar dat komt door de leeftijd he.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent nog steeds tevreden? Geen side-effects?
quote je 1 keer want je blijft maar bezig tegen mij, ik mis af en toe een lettertje jij een paar hersencellen, wat zeg ik een paarquote:
Zal eens een keer zo"n zite bezoeken ... Maar heb weer een special afwijking... Vroeger was het het not done... Maar ik ben nooit echt wezen checken ... Eng en zo ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je je zeker eens goed laten informeren of zelf even op internet gaan snuffelen, ook al koos ik voor de pijnlijke methode omdat dat de minste risico's op lange termijn geeft, ik vind het de moeite, pijn en geld meer dan waard.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote je 1 keer want je blijft maar bezig tegen mij, ik mis af en toe een lettertje jij een paar hersencellen, wat zeg ik een paar, hele hersenkwabben mis jij slaap lekker he Michel of was het twikky of was het???
Tegenwoordig kunnen ze zelfs een multifocale afwijking laseren.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal eens een keer zo"n zite bezoeken ... Maar heb weer een special afwijking... Vroeger was het het not done... Maar ik ben nooit echt wezen checken ... Eng en zo ...
nou kkkssstt je had al afscheid hier genomen, of kwam je kijken of iemand terug zwaaide naar jequote:
Je interpunctie is ook top! Laat me met rust, ik quote je ook op normale manier, en die ene pik je eruit, je doet maar. Mij zal je niet raken.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote je 1 keer want je blijft maar bezig tegen mij, ik mis af en toe een lettertje jij een paar hersencellen, wat zeg ik een paar, hele hersenkwabben mis jij slaap lekker he Michel of was het twikky of was het???
Ik was ff pissen ! Mag dat van je ?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kkkssstt je had al afscheid hier genomen, of kwam je kijken of iemand terug zwaaide naar je
Ok ik heb nu al een bi focus bril en ben daar ook niet echt happy mee... Blijf er aan denken ...quote:Op zondag 26 mei 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds het laseren zie ik superscherp, maar sinds een klein jaar begint het lezen toch wat moeilijker te worden en heb ik steeds vaker een leesbrilletje nodig, maar dat komt door de leeftijd he.
Doei michielquote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou kkkssstt je had al afscheid hier genomen, of kwam je kijken of iemand terug zwaaide naar je
Gewoon eens laten bekijken, dan weet je of je er wel of niet mee verder kan.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik heb nu al een bi focus bril en ben daar ook niet echt happy mee... Blijf er aan denken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |