Yep zo doe ik het ookquote:
Hij had al enige dagen geleden al zo 'n grote bek hoor!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja leuk he? Als je weet dat ie klop krijgt
Je mes met citroensap insmeren helptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef Toverheks het volgende:
de kraan laten lopen als je uitje snijd zeggen ze toch ook, alleen bij mij helpt dat echt niet
Ook nadat ie neergegaan is?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hij had al enige dagen geleden al zo 'n grote bek hoor!
Ja dat prikt lekkerquote:
Ooit eens gezien bij een of andere wetenschapsquiz.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:44 schreef Toverheks het volgende:
oke Tonja ga ik eens proberen, heb zo een knijpflesje citroen
Typische kutmarokkaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
vind Badr toch wel een schoffie hoor beetje kapsones echt een branieschopper uit Amsterdam
Het is idd een schoft!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
vind Badr toch wel een schoffie hoor beetje kapsones echt een branieschopper uit Amsterdam
Lol, mijn pa moest vroeger ook altijd de uien snijden omdat ie er vanwege zijn lenzen geen last van had.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Tot 2006 had ik contactlenzen en nooit problemen met uien snijden, want de lenzen beschermden mijn ogen tegen tranen, maar sinds mijn ogen gelaserd zijn jank ik tranen met tuiten als ik een ui snij. Er ligt daarom een giga-zonnebril in de keukenla voor als ik een uitje moet snipperen
Rode uien heb ik minder last vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Deisyy het volgende:
Tot 2006 had ik contactlenzen en nooit problemen met uien snijden, want de lenzen beschermden mijn ogen tegen tranen, maar sinds mijn ogen gelaserd zijn jank ik tranen met tuiten als ik een ui snij. Er ligt daarom een giga-zonnebril in de keukenla voor als ik een uitje moet snipperen
Lange leuters hebben die toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
heerlijk zo een kutmarokkaan, ben gek op marokanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |