Ik, mijn handschrift is ook onleesbaarquote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Curlbrah het volgende:
wie schrijft er een t als een l en een v dan
staat er nog een zin omheen oid?quote:
een vriend van me zegt smashquote:Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef Curlbrah het volgende:
geldbedragen
smart geld, het nieuwe geld
edit: SMART opvoedings- of management-principe; Specifiek Meetbaar Acceptabel Realistisch Tijdsgebonden
zal het vast niet zijn
*kuch* Riem DM foto *kuch*quote:
Ik wacht..quote:
Wil je dat doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog een foto maken hoor...
mwah hoe die staat zou wel leuk zijn hahaquote:
Wat denk je zelfquote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Curlbrah het volgende:
Zou google de gezichten e.d. handmatig blurren of laten ze dat door een programma doen?
Wat een communistische pauperzooi overal.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
https://www.google.nl/map(...)p=12,344.93,,0,11.92
Leuk..
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Curlbrah het volgende:
Zou google de gezichten e.d. handmatig blurren of laten ze dat door een programma doen?
Dat gaat automatisch. Soms worden er ook tuinkabouters geblurrd en planten enzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Curlbrah het volgende:
ik fix wel jwz. Zag je te laat raaskallen. Over 10 min ben ik r .quote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
aids zooi ik vlieg lekker door de nether op zoek naar wat nether bricks, want ja heel logisch dat je die nodig hebt voor EEN FUCKING MACHINE
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
En nu entrance naar tunnel kwijt, dus zo, weer helemaal genoeg van dat kut spel
Je moet ook een bed in die tunnel neerzetten. Dan daarin slapen en dan is dat ook je home. Als je dan dood gaat hoef je alleen maar /home bed ofzo te doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Nucleare energie, quarries, jetpacks MAAR GEEN FOOD WANT IK LIEP OVER MIJN ENIGE MELON HEEN
quote:
Hrmm ik ga denk ik ook wat eten, omdat ik me verveel..quote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, eerst ga ik even wat eten. Ik word duizelig.
Oké, eet smakelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hrmm ik ga denk ik ook wat eten, omdat ik me verveel..
HUISWERK UITSTELLEN TOT DE MAX YOLO SWAG
lijkt me sterk dattie alles meepakt namelijk.quote:
Niet alles nee, als je ergens een hoofd niet geblurred ziet dan kan je dat aangeven, dan blurren ze die met de hand.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lijkt me sterk dattie alles meepakt namelijk.
Fire batquote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Komt er een of ander vliegende mug die opblaast? wtf ik dood al mijn shit 500 blocks van portal vandaan.
Dus ik graaf een tunnel terug naar mijn meuk van 200 blokjes met een STONE PICK
leuke foto's mooi scherp op de ogen en leuke blik, ze mocht wel lachen, is beetje saai zo. Omdat ze zo knap is wordt dat gecompenseerdquote:
rage quit!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Ame_thyst het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
leuke foto's mooi scherp op de ogen en leuke blik, ze mocht wel lachen, is beetje saai zo. Omdat ze zo knap is wordt dat gecompenseerd
quote:
Vooral die update, dat ie nu naar je account uploadt!quote:
kan ook zonder pcquote:Op zondag 26 mei 2013 15:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vooral die update, dat ie nu naar je account uploadt!
Maak met mn iPhone foto, ff uploaden dan op mn PC imgur ff openen en BAM POSTEN DIE HAP
mja vind ik weer zo lang durenquote:
Ik ben ecto, facking chill, ik eet niet zo heeeeel erg gezond, en weeg minder dan 50 14.gifquote:
Jaquote:
houd je bek voor ecto en endo, wat een onzin.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik ben ecto, facking chill, ik eet niet zo heeeeel erg gezond, en weeg minder dan 50 14.gif
Haha vogel is een endo dikzakquote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
houd je bek voor ecto en endo, wat een onzin.
Dacht dat je een hint wilden geven dat je ging sporten maar het is dus niet zo.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dacht dat je een hint wilden geven dat je ging sporten maar het is dus niet zo.
Hardlopen dacht ik, in de sportschool in de kantine zitten zeker met een fuit smoothyquote:Op zondag 26 mei 2013 16:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Sport allang homo, 3x de week sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |