abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127013370
Ik geef Badr de schuld als ik de ogen van Willem uitkrab, gewoon omdat Badr het slechte voorbeeld heeft gegeven.
Ik snap nog steeds niets van Estelle, kickt ze op een monster :?
pi_127013509
Haahaha net goed, weet hij ook hoe dat voelt enzo.
Dat die vent nog in het nieuws komt zeg, aso.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 26 mei 2013 @ 11:04:28 #33
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_127016077
Al die SHO miepjes hier :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_127016417
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:04 schreef superniger het volgende:
Al die SHO miepjes hier :')
dit
pi_127016550
Even los van dat hij verloren heeft.

Ik had het wel verwacht te meer hij wel heel erg zijn best deed goed over te komen voor de camera's met al die grootpraat. Kun je zeggen: " Dat is normaal " Vind ik van niet want ik heb altijd geleerd dat hij of zij die altijd erg hoog en overdreven van de toren blazen bijna altijd wat proberen te verdoezelen en dat heeft zich dus nu uitbetaalt in zijn verlies.

Hij is geloof ik nu ook aangeslagen wild want hoe hij het team Golden te kakken zette,wordt niet in dank afgenomen ( " ik heb ze allemaal ooit verslagen en ik ben er niet bij omdat het niet in mijn league= ik ben de meester - past " ) Nee, ik denk dat hij of binnen niet al te lange tijd op een of andere manier te grazen wordt genomen en dan heb ik het niet over het juridische aspect.

Vwb zijn aanzien bij dit soort kinderen : Ik zie ze plotseling niet meer op straat streetwise over hem opgeven en met de Marokkaanse vlag rondlopen en de naam Badr roepen. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 11:29:14 ]
pi_127016989
Het was gewoon : Bagger Harry......
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2013 @ 14:25:38 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127022469
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer. In principe een zeer getalenteerde vechter, en iemand op wie Nederland trots had kunnen zijn, maar echt een verneukte persoonlijkheid, zowel binnen als buiten de ring.
Nederland trots? Hij komt niet eens voor Nederland uit. :{w
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_127053185
Heerlijk, Badr geeft het slechtste voorbeeld.
Always expect the unexpected...
  maandag 27 mei 2013 @ 01:05:34 #39
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_127053373
quote:
99s.gif Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nederland trots? Hij komt niet eens voor Nederland uit. :{w
Wat boeit mij dat nou voor welk land hij uitkomt. Hij is hier geboren en getogen, hier getraind, en als dit gewoon een fatsoenlijke gozer was geweest, dan hadden we gewoon trots op hem mogen/kunnen zijn, ondanks dat hij kiest om voor Marokko uit te komen, waar hij goede redenen voor heeft.

Maar goed, zijn persoonlijkheid verneukt dat dus grotendeels. Helaas. Daarnaast heb je als Kickboxer ook iets meer 'de pech' dat als je een keer van je afslaat, dat het dan vaak ook meteen ernstige consequenties heeft voor alle betrokkenen.

Het lijkt me overduidelijk dat hij vrij weinig beheersing kent wat dat betreft.Tja, dan ben je gewoon een onberekenbare gevaarlijke hufter. Iets meer zelfbeheersing, en het had gewoon een zeer grote, en geliefde, naam in de NLse vechtsportgeschiedenis kunnen zijn.
pi_127053664
Twee steekjes los, misschien wel drie...
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2013 @ 11:27:27 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_127059882
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2013 01:05 schreef Yi-Long het volgende:
Iets meer zelfbeheersing, en het had gewoon een zeer grote, en geliefde, naam in de NLse vechtsportgeschiedenis kunnen zijn.
Dat is waar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_127285573
En wie laatst naar RTL Boulevard keek zag dat hij en Estelle weer uitgenodigd waren om ergens hun opwachting te maken (een of ander merk van drank) en hij voor de camera weer onzin stond uit te kramen en Estelle daar driftig aan meedeed en hij nog haar antwoorde:" i luf joe "

Sowieso hem uitnodigen bevreemdt mij als je weet wat hij op zijn geweten heeft.

Ik zou dat drankenmerk levensgroot op de voorpagina neerzetten van een krant als een merk dat zich graag identificeert met mensen zoals Badr Hari die heel wat geweldsdelicten op hun naam hebben staan. (slechte reclame dus) Wat bezielt de leiding van dat bedrijf zo te handelen. |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2013 13:57:06 ]
pi_127291484
Hari is gewoon een van de beste kickboksers ter wereld, dat hij buiten de ring zich niet gedraagd doet daar niks aan af. Denk dat die partij tegen Samedov verkocht is voor een mooi bedrag want normaalgesproken verliest Hari dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')