SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Nog steeds droog hier. Vandaag lekker gewandeld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regent alweer.... maar then again het was wel droog toen ik boodschappen ging doen
Faxie weet wel hoe je iets nat kan krijgenquote:
Zit je in Noorwegen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat droger in Noorwegen
Gewoon een rondje gedaan of met een doel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds droog hier. Vandaag lekker gewandeld dus ik klaag niet
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon een rondje gedaan of met een doel?
Wow dat is best een afstand. Train je voor de nijmeegse?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomen
Liever in het noorden droog, dan in het zuiden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat droger in Noorwegen
Nice, daar ben ik wel eens met de motor langs geweestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomen
Nee, dat is mij wat te ver. Dit is gewoon voor de lol met een groepje mensenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow dat is best een afstand. Train je voor de nijmeegse?
Ze kunnen in Spanje enzo best wel wat regen gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever in het noorden droog, dan in het zuiden.
Gezellig in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is mij wat te ver. Dit is gewoon voor de lol met een groepje mensen
Dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze kunnen in Spanje enzo best wel wat regen gebruiken
Ja ik heb mij wel vermaakt.quote:
In de hotelbizz wordt heel veel gewerkt met creditcardsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Het was best handig geweest als ik een creditcard had. Ik ben bezig met hotels boeken en ik heb al 4 hotels moeten mailen
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat blijkt
Een deel van Noorwegen heeft last van overstromingen vandaar
Weet ik, maar het is onhandig als je er geen hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In de hotelbizz wordt heel veel gewerkt met creditcardsvooral die in het buitenland
Mja, maar dat risico loop je ook als je gewoon wilt boekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is onhandig als je er geen hebtWant je kunt ook niet reserveren en online overboeken, dan moet je eerst mailen met het risico dat er geen kamers meer zijn
Klopt, maar dat risico is minder groot danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja, maar dat risico loop je ook als je gewoon wilt boeken
Weet ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat risico is minder groot dan
Kan je doen, maar afstand kan op den duur klote worden lijkt me...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
Even serieuze vraag:
Heb van de week een jongen leren kennen, lijkt me een leuke jongen. Ben met hem aan het watsappen enz. Zal ik hem uitvragenwoont wel ver weg..
Redenen verzinnen waarom het niet werkt kan altijd nog. Probeer nou eerst maar eens óf het gaat werken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
Even serieuze vraag:
Heb van de week een jongen leren kennen, lijkt me een leuke jongen. Ben met hem aan het watsappen enz. Zal ik hem uitvragenwoont wel ver weg..
Iets drinken kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
Even serieuze vraag:
Ja dat is idd het probleem ook een beetjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je doen, maar afstand kan op den duur klote worden lijkt me...
Oh nou zo ver is het echt nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets drinken kan nooit kwaad natuurlijk.
Ik weet ook niet wat jij ver weg noemt, maar ik vond het op den duur (lees: 1,5 jaar elk weekend 4/5 uur treinen) niet leuk meer
Pcies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga er gewoon voorniet geschoten is altijd mis toch
that is the spiritquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga er gewoon voorniet geschoten is altijd mis toch
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redenen verzinnen waarom het niet werkt kan altijd nog. Probeer nou eerst maar eens óf het gaat werken.
Welke?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef muhahaha het volgende:
Vin, die zwarte kawasaki staat nog steeds te koop.
Ik lul maar wat hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, misschien. Eerst een proefritje want ik heb geen idee of het mijn type is qua houding.
Heb je hem gezien of viel je na 10 minuten in slaap?quote:
Ik heb hem zowaar helemaal gezienquote:Op zondag 26 mei 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem gezien of viel je na 10 minuten in slaap?
Droog hierquote:
Wat voor weddenschap?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Vansschoen het volgende:
Hier regen.
Zometeen naar de winkel, weddenschap verloren dus dat kost me een chocolade reep
Ik vond dat ik gelijk had, zij vond dat ze gelijk had. Gewed dat degene die ongelijkheid had een chocolade reep zou kopen voor de ander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vond dat ik gelijk had, zij vond dat ze gelijk had. Gewed dat degene die ongelijkheid had een chocolade reep zou kopen voor de ander.
Ik had dus geen gelijk...Regel 1 .... ik heb altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 2 .... ook als ik dat niet heb![]()
[..]
Ik vond dat ik gelijk had, zij vond dat ze gelijk had. Gewed dat degene die ongelijkheid had een chocolade reep zou kopen voor de ander.
Ik had dus geen gelijk...Waar ging het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou erg zijn als het binnen nat wasquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Precies! Dus ik vind nog steeds gewoon dat ik gelijk hadquote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regel 1 .... ik heb altijd gelijk
Regel 2 .... ook als ik dat niet heb
[..]
Ik had dus geen gelijk...Ik heb ook altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja man
Alles nat, stinkend want regenwater vermengd met daksmuk is nog viezer brrr
Maar het was toch droog daarquote:
Het is nu droog buiten en ik heb gelukkig *klopt het af* hierbinnen alleen nog maar lekkage gehad in de badkamerquote:
Ik ben geen Faxiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is nu droog buiten en ik heb gelukkig *klopt het af* hierbinnen alleen nog maar lekkage gehad in de badkamer
Maar niet grappig of dubbelzinnig bedoeld ...
Ja, weet ik, maar af en toe weet ik zelf niet hoe iemand anders het kan opvattenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geen Faxieik zou het eerder letterlijk nemen dat weet je toch.
![]()
Hier ook niet gelukkig
Ach bijna elke opmerking is wel dubbelzinnig op te vatten.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar af en toe weet ik zelf niet hoe iemand anders het kan opvatten
Hoe gaat t trouwens met je training?
Mehehe... vooral als mensen in een bepaalde bui zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach bijna elke opmerking is wel dubbelzinnig op te vatten.
Ja dan helemaalquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mehehe... vooral als mensen in een bepaalde bui zijn
Dat is soms best lastig inderdaad, wat ik vooral heb als ik een grapje maak dat mensen denken dat ik serieus ben en omgekeerd. Best wel irritant.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar af en toe weet ik zelf niet hoe iemand anders het kan opvatten
Hoe gaat t trouwens met je training?
Wat voor training?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is soms best lastig inderdaad, wat ik vooral heb als ik een grapje maak dat mensen denken dat ik serieus ben en omgekeerd. Best wel irritant.
Met die training gaat het goed, ik denk wel dat ik er iets van leer.
Sociale vaardigheidstrainingquote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi iedereen
[..]
Wat voor training?
Denkenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is soms best lastig inderdaad, wat ik vooral heb als ik een grapje maak dat mensen denken dat ik serieus ben en omgekeerd. Best wel irritant.
Met die training gaat het goed, ik denk wel dat ik er iets van leer.
Hoi Koffiequote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi iedereen
[..]
Wat voor training?
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant
[..]![]()
Hoi FL
[..]
Hoi Engel![]()
Nu je 't zegt, ik heb dat ook wel eens.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort dingen, of uit de reacties. Maar meestal valt het wel mee. Ik weet wel ongeveer wat ik wel en niet kan zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
DenkenIs het niet iets je merkt enzo? Of dat mensen om je heen zeggen van TB dat doe je anders nooit? ofzo?
Dat is het ook. Ik denk wel dat ik er iets aan hebquote:
Misschien dat ik aan zoiets ook wel wat zou hebben. Ik heb nog nooit iets van een training oid's gehad.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik denk wel dat ik er iets aan heb
Misschien moet je eens vragen of ze dat geven bij jou in de buurt. Bij je behandelaar als je die hebt of je huisartsquote:Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat ik aan zoiets ook wel wat zou hebben. Ik heb nog nooit iets van een training oid's gehad.
Eigenlijk wel raar...
Nja, ik heb nog een balletje rollen. Wellicht dat daar nog wel wat uit gaat komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je eens vragen of ze dat geven bij jou in de buurt. Bij je behandelaar als je die hebt of je huisarts
Hopelijk kom je daar verder mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, ik heb nog een balletje rollen. Wellicht dat daar nog wel wat uit gaat komen.
Hopelijk wel ja. Heb de hele tijd al het gevoel dat er meer in zit. Maar ja, hoe leg je een gevoel nou uit bij een behandelaar?quote:
Geen idee. Aangezien je als snel verzand in dat je moet accepteren dat het nu eenmaal zo is.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Heb de hele tijd al het gevoel dat er meer in zit. Maar ja, hoe leg je een gevoel nou uit bij een behandelaar?
Formule 1 gekeken , en denk dat ik nu lekker in een warm bad ga.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg, wat zijn jullie allemaal aan het doen eigenlijk?
Maar ik wil toch op z'n minst een poging gedaan hebben en dat heb ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Aangezien je als snel verzand in dat je moet accepteren dat het nu eenmaal zo is.
Een bad is zo nice! helaas hier alleen maar een douchequote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Formule 1 gekeken , en denk dat ik nu lekker in een warm bad ga.
Ja, hier ookquote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een bad is zo nice! helaas hier alleen maar een douche.
Ach, ik heb op zich wel veel dingen waarover ik tevreden kan zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef Vansschoen het volgende:
Heeft Costa Royco het toch weer goed voor elkaar!
Ik vind douchen vaak wel lekker snel, maar kan het bad echt niet missen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een bad is zo nice! helaas hier alleen maar een douche.
Ja dat is een beetje het probleem. Een totaal pakket aan hulp is er gewoonweg nietquote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik wil toch op z'n minst een poging gedaan hebben en dat heb ik eigenlijk niet.
Mijn hulp is tot zover vooral gebleven bij gesprekken en praktische hulp, maar nooit bij zeg maar geestelijke hulp.
Maar ja
Waarom heeft het bij jou eigenlijk zo lang geduurd voordat je aan sociale vaardigheidstraining begon?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het probleem. Een totaal pakket aan hulp is er gewoonweg niet
Maar met specifieke hulp of het gebied waar jij dat nodig hebt kun je al een heel eind komen neem ik aan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het probleem. Een totaal pakket aan hulp is er gewoonweg niet
Die vraag stijl ik mijzelf ook wel eens. Geen ideequote:Op zondag 26 mei 2013 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom heeft het bij jou eigenlijk zo lang geduurd voordat je aan sociale vaardigheidstraining begon?
Waarom niet bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden?
Het probleem is dat je van jezelf soms moeilijk kan aangeven wat voor specifieke hulp je nodig hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Maar met specifieke hulp of het gebied waar jij dat nodig hebt kun je al een heel eind komen neem ik aan?
Beter laat dan nooit!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vraag stijl ik mijzelf ook wel eens. Geen idee
Goed prio dusquote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb zoveel te doen maar ik weet niet waar ik moet beginnen
Edit:Maar ik heb tenminste m'n rekeningen wel al betaald
ik heb net een raam aan de buitenkant schoongemaaktquote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg, wat zijn jullie allemaal aan het doen eigenlijk?
Ja, ik denk dat ik met een beetje hulp inderdaad wel een beter sociaal leven kan krijgen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Maar met specifieke hulp of het gebied waar jij dat nodig hebt kun je al een heel eind komen neem ik aan?
Ik weet dus niet waarom die hulp mij nog niet echt (in harde bewoordingen) is aangeboden.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vraag stijl ik mijzelf ook wel eens. Geen idee
Denk dat veel personen onderbewust wel weten wat er nodig is, maar het stukje erkenning ontbreekt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem is dat je van jezelf soms moeilijk kan aangeven wat voor specifieke hulp je nodig hebt
Als ik mijn eigen land heb dan stel ik een bad beschikbaar voor alle inwoners.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef Vansschoen het volgende:
Heeft Costa Royco het toch weer goed voor elkaar!
Fly-en? Wasda?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed prio dus![]()
Btw misschien kan je ook gaan fly-en
Ik reserveer al vast een mooie plek aan het strand!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen land heb dan stel ik een bad beschikbaar voor alle inwoners.
Mijn ervaring is dat je zelf dient aan te geven wat je denkt te schelen en wat je aan ervaringen hebt opgedaan om er achter te komen welke hulp het best bij je werktquote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet dus niet waarom die hulp mij nog niet echt (in harde bewoordingen) is aangeboden.
Op een bepaalde manier kloot ik maar wat aan, dat kan vast veel efficienter!
Ik weet alleen onbewust -dat- er wat nodig is, maar niet -wat-quote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Denk dat veel personen onderbewust wel weten wat er nodig is, maar het stukje erkenning ontbreekt.
ook en zelfacceptatie... ja ik ben anders, dit vind ik wel fijn van mijzelf maar dat nietquote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Denk dat veel personen onderbewust wel weten wat er nodig is, maar het stukje erkenning ontbreekt.
En laat dat nu precies het probleem zijn bij veel mensen die niet weten hoe ze dat moeten vragen en niet weten wat er precies mis is.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je zelf dient aan te geven wat je denkt te schelen en wat je aan ervaringen hebt opgedaan om er achter te komen welke hulp het best bij je werkt
Ik ookquote:Op zondag 26 mei 2013 16:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet dus niet waarom die hulp mij nog niet echt (in harde bewoordingen) is aangeboden.
Op een bepaalde manier kloot ik maar wat aan, dat kan vast veel efficienter!
Klopt, al is zelfacceptatie wel een grote stap voor sommige.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook en zelfacceptatie... ja ik ben anders, dit vind ik wel fijn van mijzelf maar dat niet
Naja, ik heb het wel vaker aangekaart bij mijn behandelaars, maar de reactie daarop was vaker ietswat 'passief' of zo. Dan weet ik het verder ook niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je zelf dient aan te geven wat je denkt te schelen en wat je aan ervaringen hebt opgedaan om er achter te komen welke hulp het best bij je werkt
Nou hopen dat het balletje de goede kant oprolt danquote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik heb het wel vaker aangekaart bij mijn behandelaars, maar de reactie daarop was vaker ietswat 'passief' of zo. Dan weet ik het verder ook niet meer.
Maar goed, zoals ik al eerder zei, heb nog een balletje rollen. Als dat niks wordt, -dan- wordt het tijd om echte stappen te gaan ondernemen!![]()
(weet alleen niet wat lol)
En soms durven ze ook geen hulp te vragenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
En laat dat nu precies het probleem zijn bij veel mensen die niet weten hoe ze dat moeten vragen en niet weten wat er precies mis is.
Zekerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou hopen dat het balletje de goede kant oprolt dan.
Ik heb het koudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest wel okee
En met jou?![]()
Staat genoteerdquote:Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik reserveer al vast een mooie plek aan het strand!
Dat is het zekerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Klopt, al is zelfacceptatie wel een grote stap voor sommige.
Soms weet je wel dat je hulp wilt, maar is het lastig om te vragen aan een hulpverlener om je daarbij te helpen omdat de hulpvraag zelf vaag blijft.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En soms durven ze ook geen hulp te vragen
Ja inderdaad, of door alle bezuinigingen is er geen hulp meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En soms durven ze ook geen hulp te vragen
Wat voor balletje heb je nog rollen?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik heb het wel vaker aangekaart bij mijn behandelaars, maar de reactie daarop was vaker ietswat 'passief' of zo. Dan weet ik het verder ook niet meer.
Maar goed, zoals ik al eerder zei, heb nog een balletje rollen. Als dat niks wordt, -dan- wordt het tijd om echte stappen te gaan ondernemen!![]()
(weet alleen niet wat lol)
Is het geen idee om op momenten dat je weet wat je voelt dit kort te omschrijven op papier? Zo hoef je achteraf niet meer terug te denken en eventueel een vertekend beeld te krijgen van hoe jij je op z'on moment voelde. Als je het moeilijk vind om persoonlijk tegen jou hulp verlener te vertellen kan het ook handig zijn wanneer je iets op hebt geschreven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf heb ik bijvoorbeeld het probleem dat ik niet kan uitleggen waarin ik steeds vastloop, deels doordat ik nogal chaotisch ben, deels doordat ik m'n eigen gevoelens moeilijk kan herkennen en deels omdat ik het niet in woorden kan uitleggen.
-_-
hmmquote:Op zondag 26 mei 2013 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of door alle bezuinigingen is er geen hulp meer.
dat maakt het er niet makkelijker op, door de bezuinigingen is het de bedoeling dat familie/vrienden de zorg zo veel mogelijk op zich nemenquote:
Is wel een goeie tip en deels voer ik die al uit (ik schrijf soms dingen in m'n agenda op die ik graag wil bespreken).quote:Op zondag 26 mei 2013 16:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Is het geen idee om op momenten dat je weet wat je voelt dit kort te omschrijven op papier? Zo hoef je achteraf niet meer terug te denken en eventueel een vertekend beeld te krijgen van hoe jij je op z'on moment voelde. Als je het moeilijk vind om persoonlijk tegen jou hulp verlener te vertellen kan het ook handig zijn wanneer je iets op hebt geschreven.
Nee, dat klopt, maar het uberhaupt niet makkelijk als degene die hulp nodig heeft het zelf ook niet weet....quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat maakt het er niet makkelijker op, door de bezuinigingen is het de bedoeling dat familie/vrienden de zorg zo veel mogelijk op zich nemen
Meer op schrijven dusquote:Op zondag 26 mei 2013 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is wel een goeie tip en deels voer ik die al uit (ik schrijf soms dingen in m'n agenda op die ik graag wil bespreken).
Alleen soms kom ik ergens gewoon niet op.
Alsof het de hele tijd op het puntje van je tong ligt, maar je krijgt het er maar niet uit
Dat laatste snap ik welquote:Op zondag 26 mei 2013 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is wel een goeie tip en deels voer ik die al uit (ik schrijf soms dingen in m'n agenda op die ik graag wil bespreken).
Alleen soms kom ik ergens gewoon niet op.
Alsof het de hele tijd op het puntje van je tong ligt, maar je krijgt het er maar niet uit
Jawel, maar sommige dingen komen er dus nooit uitquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het koudwel goed. ook koud. zo even douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest wel okee
En met jou?
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
hoi engel. en schoendieeigenlijkhogehakhadmoetenzijn. en rest.
nu douchen. mijn slang wassen.adios.
waarvoor?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..].
Je black mamba wassen? pas maar op hoor!
Je slang wassenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:03 schreef dawg het volgende:
hoi engel. en schoendieeigenlijkhogehakhadmoetenzijn. en rest.
nu douchen. mijn slang wassen.adios.
dank.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je slang wassen
nou veel plezier .... * nudge nudge wink wink grinnink *
jaja. wellicht als jij in de buurt bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet niet, kan gevaarlijk zijn heb ik horen zeggen.
Natuurlijk! Ennuuhh.. veel plezierquote:Op zondag 26 mei 2013 17:07 schreef dawg het volgende:
jaja. wellicht als jij in de buurt bent.
anyway. adios! miss me when i'm g0ne.
Doei mooierdquote:Op zondag 26 mei 2013 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dank.
[..]
jaja. wellicht als jij in de buurt bent.
anyway. adios! miss me when i'm g0ne.
quote:
Ja, ik kreeg ineens een leven. Maar dat is nu ook weer voorbijquote:
Tsja ik ben hier he?...dusquote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik kreeg ineens een leven. Maar dat is nu ook weer voorbij![]()
Hoe is het?
Dat klinkt wel erg droevig!quote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, ik kreeg ineens een leven. Maar dat is nu ook weer voorbij
Hoe is het?
Al die tijd ook gebleven?quote:
quote:
Dat heb ik wel gedaan maar dan kwam ik steeds niet verder, ik begrijp niet wat er mis is en waarom etcquote:Op zondag 26 mei 2013 16:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, maar het uberhaupt niet makkelijk als degene die hulp nodig heeft het zelf ook niet weet....
Dus ik zou beginnen met wat vind ik lastig, waarom reageren mensen zou etc. Wat zelfonderzoek lijkt me dan toch wel handig om te doen
Min of meer wel ja, maar wel met stukken leven tussendoor, dan ben ik een dagje of 2 niet onlinequote:
Klopt. Ik ben een beetje klaar met zelfonderzoek (heb daar meerdere jaren aan gespendeerd). Nu ben ik een beetje toe aan wat meer feedback en Tijn misschien ook welquote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan maar dan kwam ik steeds niet verder, ik begrijp niet wat er mis is en waarom etc
Boerenkool! Met worstquote:Op zondag 26 mei 2013 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is echt koud! Ga zo stamppot maken denk ik
Die combi heb ik nog nooit gehad, altijd boerenkool met worst en spekjes. Speklappen waren voor bij de rode kool (bleh).quote:
Dat kan ook, maar ik heb liever speklappen. Vind die spekjes altijd zo zout.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Die combi heb ik nog nooit gehad, altijd boerenkool met worst en spekjes. Speklappen waren voor bij de rode kool (bleh).
quote:
quote:
Nog echt stamppot gegeten ook nog!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
Maar het is stamppot rauwe andijvie geworden, met spekjes!
Heb ik van de week ook nog op.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Zo'n broodje unox zou er wel in gaan nu.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon! En dat vind Unox ook![]()
[ afbeelding ]
Avondeten voor morgenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n broodje unox zou er wel in gaan nu.
je hebt me gemist zie ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelijk weer met je vork in de aanslagbegint goed!
chick ik heb je gemistquote:Op zondag 26 mei 2013 18:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
[..]
Aahquote:Op zondag 26 mei 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
chick ik heb je gemist
Ik kom hier niet zo heel vaak meer, maar ik zag je naam en dacht
was het eerste wat ik dacht, ach ja die eeuwige slippers.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha jou altijdIk heb meteen mijn teenslippers aangetrokken
Speklappenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik heb liever speklappen. Vind die spekjes altijd zo zout.
Oja, je komt uit Brabant, toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
was het eerste wat ik dacht, ach ja die eeuwige slippers.
volgens mij is dat dialect voor hakken.
Of met barbecuesausquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... maar nuet te zwart... en dan mosterd echte hete mosterd
Met mosterd heb ik nog nooit opquote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... maar niet te zwart... en dan mosterd echte hete mosterd
alsof je mij wilt vergeten. niet zo raar doen, na die fantastische nacht.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn moeilijk uit je geheugen te wissen
spekjes te zout? zelf een speklap stuk snijden. doe ik altijd. en dan nog speklappen en worst erbij ofc.quote:
Dat heb ik helemaal niet hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk medicijnen voor je schizofrenie?
Ja, je deed het goed met die stripperpaalquote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef dawg het volgende:
[..]
alsof je mij wilt vergeten. niet zo raar doen, na die fantastische nacht.
was niks vergeleken bij jou.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je deed het goed met die stripperpaal
5 minuten geleden zijn je nog van wel. Wat is het nu?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
5 minuten geleden zijn je nog van wel. Wat is het nu?
En nu weet je niet waar we het over hebbenquote:
Ik ben er nog maar netquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu weet je niet waar we het over hebbenoke je bent niet schizofreen. Gefeliciteerd met je meerdere persoonlijkheden
![]()
Okequote:
lekker toch. broodje gefrituurde spin met mayo.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
Over avondeten gesproken![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)rt-vogelspinnen.html
En dat weet je nu pas?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
HalloWeinig eten + drank = geen goede combi
Hoe is het met je vos?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel okay hier! Zijn gangetje, zoals het hoort!
Heb wel een keer sprinkhanen gegeten en dat was lang niet slechtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
lekker toch. broodje gefrituurde spin met mayo.![]()
Ja, die bewaakt mijn klerenkast nu hè. Het is dan niet echt warm, maar net warm genoeg om van zijn diensten geen gebruik meer te hoeven maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe is het met je vos?
[..]
Heb wel een keer sprinkhanen gegeten en dat was lang niet slecht
Coolquote:
Geen vrouwtjes nat gemaakt?quote:
Toen leefde jij nog onder je steenquote:
Nee, ik hou niet van appelmoes.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Speklappen moet je eten met appelmoes!
Ik ook al niet. Wat doe ik fout?quote:
Per ongeluk?quote:
Met bruine bonen en uitjes erbijquote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Speklappen moet je eten met appelmoes!
quote:
Hij speelt nog steeds hoofdrol in mijn foboquote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, die bewaakt mijn klerenkast nu hè. Het is dan niet echt warm, maar net warm genoeg om van zijn diensten geen gebruik meer te hoeven maken.
quote:
Je ging douchen of zwemmen?quote:
In bad?quote:
Bah dat doe je toch nietquote:
Helemaal geen mooie combinatie, kleurlijk gezien dan!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bruine bonen, aardappels, uitjes, spek en appelmoes mmmm
Da's best goed te pruimen hoor
Oh dat zou kunnenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Nieuw, niet echt. Maar ben een tijdje niet op FOK! geweest.
[..]
Hij speelt nog steeds hoofdrol in mijn fobo
[..]
Ah, ik wordt vergeven heb vanochtend al ongeveer ONVRIJWILLIG de kerkdienst mee gemaakt op het werk!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bah dat doe je toch nietzeker niet op zondag
Tja voor mij is het een normale maaltijd. Zal wel iets lokaals zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Helemaal geen mooie combinatie, kleurlijk gezien dan!
En wanneer is dat?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit zowat vanaf het begin in SEX SC
Waar werk jij?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ah, ik wordt vergeven heb vanochtend al ongeveer ONVRIJWILLIG de kerkdienst mee gemaakt op het werk!
Echt? Toch wel voor het zingen de kerk uit gegaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ah, ik wordt vergeven heb vanochtend al ongeveer ONVRIJWILLIG de kerkdienst mee gemaakt op het werk!
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat ga ik mobiel niet terug zoeken
Gelukkig nietquote:
Dat vind ik dan weer vreemd klinkenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe ja .... offuh kapucijners en dan ook nog stroop erbij
nee. ik heb hier jaren gepost toen jij nog niet eens geregistreerd was.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit zowat vanaf het begin in SEX SC
hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
appelmoes.bijna net zo lekker als flamoes.
Toen heette de reeks blijkbaar anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. ik heb hier jaren gepost toen jij nog niet eens geregistreerd was.
Hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
appelmoes.bijna net zo lekker als flamoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |