SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Nog steeds droog hier. Vandaag lekker gewandeld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regent alweer.... maar then again het was wel droog toen ik boodschappen ging doen
Faxie weet wel hoe je iets nat kan krijgenquote:
Zit je in Noorwegen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat droger in Noorwegen
Gewoon een rondje gedaan of met een doel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds droog hier. Vandaag lekker gewandeld dus ik klaag niet
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon een rondje gedaan of met een doel?
Wow dat is best een afstand. Train je voor de nijmeegse?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomen
Liever in het noorden droog, dan in het zuiden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mag ook wel wat droger in Noorwegen
Nice, daar ben ik wel eens met de motor langs geweestquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
21 km van een wandelroute gelopen. Oa langs kinderdijk gekomen
Nee, dat is mij wat te ver. Dit is gewoon voor de lol met een groepje mensenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wow dat is best een afstand. Train je voor de nijmeegse?
Ze kunnen in Spanje enzo best wel wat regen gebruikenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever in het noorden droog, dan in het zuiden.
Gezellig in ieder gevalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat is mij wat te ver. Dit is gewoon voor de lol met een groepje mensen
Dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze kunnen in Spanje enzo best wel wat regen gebruiken
Ja ik heb mij wel vermaakt.quote:
In de hotelbizz wordt heel veel gewerkt met creditcardsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Het was best handig geweest als ik een creditcard had. Ik ben bezig met hotels boeken en ik heb al 4 hotels moeten mailen
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat blijkt
Een deel van Noorwegen heeft last van overstromingen vandaar
Weet ik, maar het is onhandig als je er geen hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In de hotelbizz wordt heel veel gewerkt met creditcardsvooral die in het buitenland
Mja, maar dat risico loop je ook als je gewoon wilt boekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is onhandig als je er geen hebtWant je kunt ook niet reserveren en online overboeken, dan moet je eerst mailen met het risico dat er geen kamers meer zijn
Klopt, maar dat risico is minder groot danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja, maar dat risico loop je ook als je gewoon wilt boeken
Weet ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat risico is minder groot dan
Kan je doen, maar afstand kan op den duur klote worden lijkt me...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
Even serieuze vraag:
Heb van de week een jongen leren kennen, lijkt me een leuke jongen. Ben met hem aan het watsappen enz. Zal ik hem uitvragenwoont wel ver weg..
Redenen verzinnen waarom het niet werkt kan altijd nog. Probeer nou eerst maar eens óf het gaat werken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
Even serieuze vraag:
Heb van de week een jongen leren kennen, lijkt me een leuke jongen. Ben met hem aan het watsappen enz. Zal ik hem uitvragenwoont wel ver weg..
Iets drinken kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
Even serieuze vraag:
Ja dat is idd het probleem ook een beetjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je doen, maar afstand kan op den duur klote worden lijkt me...
Oh nou zo ver is het echt nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iets drinken kan nooit kwaad natuurlijk.
Ik weet ook niet wat jij ver weg noemt, maar ik vond het op den duur (lees: 1,5 jaar elk weekend 4/5 uur treinen) niet leuk meer
Pcies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga er gewoon voorniet geschoten is altijd mis toch
that is the spiritquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ga er gewoon voorniet geschoten is altijd mis toch
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redenen verzinnen waarom het niet werkt kan altijd nog. Probeer nou eerst maar eens óf het gaat werken.
Welke?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:12 schreef muhahaha het volgende:
Vin, die zwarte kawasaki staat nog steeds te koop.
Ik lul maar wat hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, misschien. Eerst een proefritje want ik heb geen idee of het mijn type is qua houding.
Heb je hem gezien of viel je na 10 minuten in slaap?quote:
Ik heb hem zowaar helemaal gezienquote:Op zondag 26 mei 2013 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem gezien of viel je na 10 minuten in slaap?
Droog hierquote:
Wat voor weddenschap?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef Vansschoen het volgende:
Hier regen.
Zometeen naar de winkel, weddenschap verloren dus dat kost me een chocolade reep
Ik vond dat ik gelijk had, zij vond dat ze gelijk had. Gewed dat degene die ongelijkheid had een chocolade reep zou kopen voor de ander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vond dat ik gelijk had, zij vond dat ze gelijk had. Gewed dat degene die ongelijkheid had een chocolade reep zou kopen voor de ander.
Ik had dus geen gelijk...Regel 1 .... ik heb altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 2 .... ook als ik dat niet heb![]()
[..]
Ik vond dat ik gelijk had, zij vond dat ze gelijk had. Gewed dat degene die ongelijkheid had een chocolade reep zou kopen voor de ander.
Ik had dus geen gelijk...Waar ging het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou erg zijn als het binnen nat wasquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Precies! Dus ik vind nog steeds gewoon dat ik gelijk hadquote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Regel 1 .... ik heb altijd gelijk
Regel 2 .... ook als ik dat niet heb
[..]
Ik had dus geen gelijk...Ik heb ook altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja man
Alles nat, stinkend want regenwater vermengd met daksmuk is nog viezer brrr
Maar het was toch droog daarquote:
Het is nu droog buiten en ik heb gelukkig *klopt het af* hierbinnen alleen nog maar lekkage gehad in de badkamerquote:
Ik ben geen Faxiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is nu droog buiten en ik heb gelukkig *klopt het af* hierbinnen alleen nog maar lekkage gehad in de badkamer
Maar niet grappig of dubbelzinnig bedoeld ...
Ja, weet ik, maar af en toe weet ik zelf niet hoe iemand anders het kan opvattenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geen Faxieik zou het eerder letterlijk nemen dat weet je toch.
![]()
Hier ook niet gelukkig
Ach bijna elke opmerking is wel dubbelzinnig op te vatten.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar af en toe weet ik zelf niet hoe iemand anders het kan opvatten
Hoe gaat t trouwens met je training?
Mehehe... vooral als mensen in een bepaalde bui zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach bijna elke opmerking is wel dubbelzinnig op te vatten.
Ja dan helemaalquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mehehe... vooral als mensen in een bepaalde bui zijn
Dat is soms best lastig inderdaad, wat ik vooral heb als ik een grapje maak dat mensen denken dat ik serieus ben en omgekeerd. Best wel irritant.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar af en toe weet ik zelf niet hoe iemand anders het kan opvatten
Hoe gaat t trouwens met je training?
Wat voor training?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is soms best lastig inderdaad, wat ik vooral heb als ik een grapje maak dat mensen denken dat ik serieus ben en omgekeerd. Best wel irritant.
Met die training gaat het goed, ik denk wel dat ik er iets van leer.
Sociale vaardigheidstrainingquote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi iedereen
[..]
Wat voor training?
Denkenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is soms best lastig inderdaad, wat ik vooral heb als ik een grapje maak dat mensen denken dat ik serieus ben en omgekeerd. Best wel irritant.
Met die training gaat het goed, ik denk wel dat ik er iets van leer.
Hoi Koffiequote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi iedereen
[..]
Wat voor training?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |