Ik heb zeker wel interesse om in die sector te gaan werken. Alleen niet de benodigde papieren en op het moment geen geld om die wel te gaan halen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef Maanvis het volgende:
wellluuuuk?
http://www.nu.nl/economie(...)eeuwt-personeel.html
"Als politievrijwilliger ontvang je geen salaris maar een vrijwilligersvergoeding van ¤ 6,95 per uur en een vaste jaarvergoeding van ¤ 166,-. Daarnaast worden je reiskosten vergoed. "quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Maanvis het volgende:
Vandaag kwam ik er via 'blik op de weg' achter dat politievrijwililger misschien ook nog wel wat is?
https://www.kombijdepolit(...)olitieGroningen.aspx
Er zijn al enkele honderden mensen op straat gezet door DSM en Dow, Akzo gaat zijn verfproductie naar het buitenland verplaatsen en Sabic gaat nog 420 mensen buitengooien. Welk tekort?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef Maanvis het volgende:
wellluuuuk?
http://www.nu.nl/economie(...)eeuwt-personeel.html
ja daarom stond ik ook versteld van dat berichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Er zijn al enkele honderden mensen op straat gezet door DSM en Dow, Akzo gaat zijn verfproductie naar het buitenland verplaatsen en Sabic gaat nog 420 mensen buitengooien. Welk tekort?
Lullig bericht voor de mensen die er daar uitgezet zijn eigenlijk....quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Er zijn al enkele honderden mensen op straat gezet door DSM en Dow, Akzo gaat zijn verfproductie naar het buitenland verplaatsen en Sabic gaat nog 420 mensen buitengooien. Welk tekort?
En dan hebben ze eerder al gemeld dat ze mogelijk (meer) productie naar het buitenland gaan verplaatsen als de Nederlandse energie zo duur blijft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lullig bericht voor de mensen die er daar uitgezet zijn eigenlijk....
Begrijp me niet verkeerd (bij mij is het ook niet veel anders), maar is een straal van 30km niet te weinig? Hoe zijn je kansen/mogelijkheden in België?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef MolFan het volgende:
Situatie is als volgt; TS is bijna 27 jaar, 8 jaar ervaring in verschillende commerciële functies zoals verkoop, adviseursrol en tevens inmiddels op 60% van zijn studie accountmanager binnen en buitendienst. TS komt NERGENS aan de bak en is inmiddels ruim 75 sollicitaties verder.
Gisteren had ik hele goede hoop, want een uitzendbureau zocht een accountmanager voor een nieuw te openen kantoor. Intercedent was razend enthousiast, evenals haar mannelijke collega. Uiteindelijk besloot de directie het niet te doen aangezien ik de regels en wetten van de uitzendbranche niet ken (joh) en de inwerktijd te lang zou duren (ging ik niet vanuit, maar komt erop neer $$$). Allemaal prima, maar ik moet het liefste binnen 1 maand werk hebben in verband met het betrekken van een nieuwe woning en ik baal als een stekker dat niets lijkt te lukken. Dagelijks bezoek ik NationaleVacaturebank.nl en Uitzendbureau.nl, maar er komen ook slechts 3-4 vacatures per week bij en dat is het ook echt. Postcodegebied is 4631 en dan zoek ik in een straal van 30KM.
Wat kan ik nog doen? Iemand tips? Toevallig iemand die een bedrijf weet waar ze iemand kunnen gebruiken?
30 moet in de meeste gevallen meer dan voldoende zijn. Qua vervoer gaat het even niet anders (helaas). Zit ook middenin een verhuizing dus alles komt tegelijk, zowel financieel als qua drukte. België zou ansich kunnen, maar geen idee waar te starten daar (thanks voor de tip).quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd (bij mij is het ook niet veel anders), maar is een straal van 30km niet te weinig? Hoe zijn je kansen/mogelijkheden in België?
30km is veel te weinig, dat moet je bijstellen. Je kunt een auto kopen van 500,- en dan daarmee wat verder reizenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
30 moet in de meeste gevallen meer dan voldoende zijn. Qua vervoer gaat het even niet anders (helaas). Zit ook middenin een verhuizing dus alles komt tegelijk, zowel financieel als qua drukte. België zou ansich kunnen, maar geen idee waar te starten daar (thanks voor de tip).
Gaat lastig zonder rijbewijsquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
30km is veel te weinig, dat moet je bijstellen. Je kunt een auto kopen van 500,- en dan daarmee wat verder reizen.
Geen rijbewijs is idd lastig, dan maak je het jezelf wel errug moeilijk op de arbeidsmarkt.quote:
Hoe kun je dan de functie van accountmanager op een goede manier invullen, wanneer je niet/nauwelijks mobiel bent?quote:
Heeft mijn man inderdaad ook. Schiet niet op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen rijbewijs is idd lastig, dan maak je het jezelf wel errug moeilijk op de arbeidsmarkt.
Dat is een geprojecteerd tekort in 2020, je weet wel, van die projecties die we 10 jaar geleden ook voorbij zagen komen over 2014: er zou een schreeuwend tekort aan alles en iedereen zijn. Zoals het zich nu ontwikkelt zitten we in 2014 met de hoogste werkloosheid sinds WO2.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:19 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, toen er eind jaren 90 een enorm tekort aan ICT'ers was struikelde je over de omscholingstrajecten en haalden bedrijven de eerstejaars uit de collegebanken en stonden ze bij de Havo/VWO scholen de geslaagden aan de poort op te wachten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:35 schreef alors het volgende:
Blijkbaar ook niet nijpend genoeg om omscholingstrajecten op te zetten. Ze willen vast geld uit het potje van Asscher.
De verkoop van glazen bollen loopt blijkbaar nog wel goed. Misschien dat MolFan in die branche nog iets kan vinden als accountmanager.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is een geprojecteerd tekort in 2020, je weet wel, van die projecties die we 10 jaar geleden ook voorbij zagen komen over 2014: er zou een schreeuwend tekort aan alles en iedereen zijn. Zoals het zich nu ontwikkelt zitten we in 2014 met de hoogste werkloosheid sinds WO2.
Iedereen die dit leest en 18 is en na zijn studie een baan wil: Get your fucking driver's license!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft mijn man inderdaad ook. Schiet niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |