Daar kunnen ze behoorlijk van slag van raken ja. Bij de familie van J moet Bram altijd door iedereen vastgehouden worden, wij hebben dan een heel onrustig kind op zo'n avond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Suikertante het volgende:
As wat fijn! En geniet van de rust nu...
F hapt al de hele dag. Hij raakt maar niet vol lijkt het. Maar hij moest toch ook een beetje overgeven, doet ie bijna nooit. Na een uur wat water geven hielp een kwartier. Hij krijgt nu, twee uur na de vorige melk, weer een gewone fles.
We zijn wel op een súperdruk feestje en gaan nu naar huis. Kan overprikkelen ook voor dat happen zorgen? Een pink of speen vindt hij niet genoeg in elk geval. Maar een autorit werkt meestal heel kalmerend (behalve de heenreis, toen heeft hij ook de halve reis huilend zitten happen).
Jep. Was in center parks ook al eens gebeurd. Ze was het even vergeten. Ze moet de naam en het huisnummer doorgeven als ze ergens gaat spelen. Maar ik had haar 5 minuten ervoor nog gezien buiten.quote:
Hier hebben we het nog nooit zo druk gehad met oplettenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tot nu toe vond ik 't steeds makkelijker worden maaaarr, nu ze kan kruipen moeten we gaan opvoeden.
Ja?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Fieder dat klinkt mij heel bekend in de oren! Ook dat je dat schema aan wilt houden. Ik ben rond die tijd ook heel zoekende geweest omdat het juist zo goed ging. Echt .. het komt goed! Geef het wat tijd
Die. Loopauto's zijn sowieso niet goed. Mijn mama kwam er toen bij jen ook mee aan. Die heb ik teruggegeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb me erbij neergelegd Fieder. Een baby laat zich gewoon niet sturen. Op 'moeilijke' momenten gaf ik er maar gewoon aan toe .. de boel de boel laten en accepteren. Meer kan je niet doen
En heel cliche .. maar probeer er ook een klein beetje van te genieten als dat lukt.
Mandy dat van dat logeren was ik. Ze heeft het prima gedaan. Alleen omdat ze nu haar spreidbroek meer af mag is ze in de loopauto gezet en daar ben ik niet blij mee... maar heb dat niet durven zeggen. Ondertussen geeft het me wel een kutgevoel.
En hoe laat gaat de wekker?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto's Tico!
Ik ga morgen generale repetitie houden. Om half 8 alle kinderen gevoed en aangekleed en zelf ook representatief gekleed en zonder spuugvlekken ready to go. M wordt dus vroeg bij het kdv afgeleverd (als het goed is). En een paar uurtjes later gaan de meisjes ook 2 uurtjes wennen.
En hoeveel dagen per week ga je dat doen? En hoe laat ben je dan thuis?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Kyara het volgende:
Zo laat mogelijk![]()
Ik denk om 05:45 uur. Half uurtje voor mezelf en daarna de kinderen wakker maken.
Hoelaat moet je de deur uit?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:26 schreef Kyara het volgende:
Zo laat mogelijk![]()
Ik denk om 05:45 uur. Half uurtje voor mezelf en daarna de kinderen wakker maken.
Morgen iets voor half 8. Op andere dagen rond 07.10.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoelaat moet je de deur uit?
Bram wassen we vaak in de avond, dan krijgt hij ook schone kleding aan. Dus die pluk ik uit bed en die gaat zo naar het kdv.
Dat gaat echt wel lukken! Gewoon vooruit koken.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:33 schreef Kyara het volgende:
Ik ga 3 dagen werken maar alleen op de maandag moet iedereen naar het kdv (de meisjes per 1 juli pas). Op de andere dagen kan M in elk geval blijven liggen en hoef ik de meisjes alleen maar te voeden, niet aan te kleden of zo. Maar dan moet ik ook eerder weg dus per saldo zal de wekker op dezelfde tijd blijven staan denk ik. Ik ben om 18.00 uur weer thuis.
Thanx..... ik zal wel laten weten hoe het is gegaan....
Werk jij nog?
Dat dus. Op de andere dagen lig ik vaak zelfs tot half 9quote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind kwart voor 8 al ruk. Ik wil gewoon tot half 8 op bed liggen eigenlijk
Dat is hier ook zo'n beetje de.planning idd. Das wel t voordeel van een zoon. Haren doen is niet meer dan een kam er doorheen en wat gel.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet uiterlijk kwart voor 7 m'n bed uit. Om 7 uur moeten we aan het ontbijt zitten en moet Bram al gegeten hebben en ik al gekolfd.
Alles aankleden, haren doen, tandenpoetsen. Ik red het meestal net aan.
Haren doen hoef ik gelukkig nietquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet uiterlijk kwart voor 7 m'n bed uit. Om 7 uur moeten we aan het ontbijt zitten en moet Bram al gegeten hebben en ik al gekolfd.
Alles aankleden, haren doen, tandenpoetsen. Ik red het meestal net aan.
En met Nathan? Wij zijn aan het denken om komende zomer naar Oostenrijk te rijden, ook ruim 9 uur. Nog nooit zo lang met de kindjes in de auto gezeten, op het moment is dat de enige reden waarom we onze vakantie daar nog niet geboekt hebben..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef pessie het volgende:
Soesa wat schattig van dat konijnenhok!
Ik vind het al een uitdaging op tijd bij de psz tevzijn.
Fieder, wij zijn 3 weken geleden naar Frankrijk gegaan met Lauren. 850km in 9.5 uur. 3x gestopt. Ging prima.
Wij zijn met O. toen hij 7 maanden was naar Zuid-Frankrijk en Barcelona gereden en vorig jaar naar de Ardeche.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
En met Nathan? Wij zijn aan het denken om komende zomer naar Oostenrijk te rijden, ook ruim 9 uur. Nog nooit zo lang met de kindjes in de auto gezeten, op het moment is dat de enige reden waarom we onze vakantie daar nog niet geboekt hebben..
Dank je wel!quote:
Precies op schema.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik ben zelf helemaal klaar. En zo de kindjes wakker maken.... fingers crossed.... M's boterhammetje staat in elk geval al klaar. de melk van de meisjes is ook al klaar
Zo werkt dat niet helemaal geloof ik.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:47 schreef Fieder het volgende:
Goed zo Kyara!
Wat een vroege vogels allemaal. Ik hoef pas na de zomer weer te werken maar dan zal ik er ook aan moeten geloven.
Ik wil deze week een kinderdagverblijf of gastouder gaan zoeken. Is het een goed idee om een stichting te bellen met mn wensen en hun een aantal opties te laten uitzoeken? Of werkt dat niet zo?
Stond hij alquote:Op maandag 27 mei 2013 09:02 schreef Kyara het volgende:
voor F.leur
![]()
knap hoor!
en nu als de sodemieter de box op de laagste stand voor zover die daar niet al op stond....
9 uur. En dan nog in het weekend bijslapenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:36 schreef Suikertante het volgende:
Kyara wat goed, en lekker dat er nog een kwartiertje bij kan! Hoeveel sliep jij eigenlijk per nacht voor de tweeling er was? (Of voor M, als je dat nog weet)
Net of je de foto's gespiegeld hebtquote:Op maandag 27 mei 2013 11:42 schreef Kyara het volgende:
omdat ik ze mis:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ooh wat lief!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:42 schreef Kyara het volgende:
omdat ik ze mis:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had verwacht dat ik het nu wat makkelijker zou vinden. Ik heb M tenslotte vanochtend ook al weggebracht. Maar toch, het is ook een beetje een afscheid van een fase. En voor mij ook een definitief afscheid. Nooit meer verlof, nooit meer iniminie baby etc. Kleine meisjes worden groot zeg maar.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:12 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara zo moeilijk de eerste keer dat je ze weg moet brengen. Riley had al vier wendagen vooordat ik begon met werken, maar mijn eerste werkdag vond ik het weer moeilijk. Toen was het voor het ‘echie’ En nu vind ik het weer lekker om te werken. En die foto’s zijn te cute
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik het nu wat makkelijker zou vinden. Ik heb M tenslotte vanochtend ook al weggebracht. Maar toch, het is ook een beetje een afscheid van een fase. En voor mij ook een definitief afscheid. Nooit meer verlof, nooit meer iniminie baby etc. Kleine meisjes worden groot zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
Zeer zoetsappige ego post:
Ik geniet zo van mn meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
envoor het per ongeluk los staan!
En voor de ( door Suiker zo genoemde) geoliede machinequote:
ik schrok er al vanquote:Op maandag 27 mei 2013 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
Kwisted: Wat leuk![]()
Soesa: Wat schattig![]()
clauwhee: wat knap![]()
En toen was ik alles weer kwijt![]()
Nee hoor, weet alles best nog !
Maar die kleine van mij staat dus perongeluk los. Vandaag weer op bed 2 secondesDan valt ze om en lacht ! In de box probeert ze het ook. Maar met 1 hand is nu normaal
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
Zeer zoetsappige ego post:
Ik geniet zo van mn meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik kan er ook niks aan doen dat ze allebei precies even mooi zijn!quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn man heeft laatst geprobeerd om J het tuigje aan te trekken.....
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
mijn man heeft laatst geprobeerd om J het tuigje aan te trekken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
EgopostKijk je wel uit? / Doe je voorzichtig met het afbouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja, maar tips zijn welkomquote:Op maandag 27 mei 2013 16:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kijk je wel uit? / Doe je voorzichtig met het afbouwen?
Over het algemeen: 1 voeding afbouwen per 3 dagen. Als je merkt dat de stuwing weer minder is, kun je verder gaan om een volgende voeding af te bouwen. Begin met de makkelijkste voeding laten vallen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar tips zijn welkomwellicht via pm of het bv topic?
Nee, maar het is altijd het gezeik eromheen... Alsof je je voor een jury moet verantwoorden over de keuzes die je maakt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
Bedankt Tico!
En fijn dat mensen het herkennen. Somehow voelt het altijd alsof je de enige bent met een probleem en lijkt het daardoor nog veel erger
Hier ook herkenbaar hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
Bedankt Tico!
En fijn dat mensen het herkennen. Somehow voelt het altijd alsof je de enige bent met een probleem en lijkt het daardoor nog veel erger
Same here dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef -mandy- het volgende:
Succes Spirit!
Ik geef ook bv en 1 flesje 's avonds sinds 1,5 week en dat bevalt prima. Dat ene flesje houden we er 's avonds in. Op de bv heeft het hier geen invloed.
Afgelopen week ruim 4 uur doorgeslapen op dat ene flesje.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
Dat slapen daar hoop ik ook op VencoZe ligt nu knockout in ieder geval, dus ik heb goede hoop
Ja ze heeft het ineens door ofzo! In bed gisteravond steeds lachen en vanochtend weer, bij het verschonen elke keer. Het is vooral een succes als wij zo'n brrrr-geluid maken en er dan zelf heel erg om lachenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:45 schreef Suikertante het volgende:
L0t ik ben bijna jaloers! Sinds dit weekend ja? En doet ze het dan sindsdien ook ineens veel vaker?
Ja, precies. Dan heb ik volgens mij alles al geprobeerd. Heb wel gemerkt dat hij graag even gedragen wordt terwijl ik wiegend met hem door de kamer loop. Maar ja, dat weegt ook aardig en zodra ik ga zitten, begint hij soms weer.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
Ook dat is herkenbaar hoor Venco. Soms blijft Isa maar jengelen terwijl er niks is om te jengelen ( niks duidelijks althans) en dan weet je het gewoon even niet meer. Je hebt een schone luier, je bent gevoed, je wil geen speen, je wil niet knuffelen... Vanmiddag heb ik haar in bed gelegd, de deur dicht gedaan en de tv hard aangezet. Ik kon het even niet meer hebbenTien minuten later was ze in slaap gevallen
ze was dus gewoon moe, ofzo. Lag ze daar in haar romper met de dekens afgetrapt en haar vuistjes naast haar hoofd. zo lief ineens weer, en dan is alles weer goed
Ze hebben je gemistquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef Kyara het volgende:
Hier beginnen ze ook geluidjes te maken: kgggrr kggrrr en dan zo'n big smile erbij
Net wel even een paar uurtjes mamahonger. Huilen zodra ik ze neerlegde. Moest ook koken dus ze moesten even in de box liggen huilen terwijl ik liedjes zong. Nu slapen ze weer.
Jamaar, straks gaat-ie stuk! De baby dus. Hij vindt bij ons zijn wel enorm fijn, als hij onrustig is zonder duidelijke reden hoeft een van ons hem maar op onze borst te leggen en alles is weer goed. Lichamelijk contact icm onze geur doet hem erg goed. Misschien binnenkort toch eens gaan oefenen met die doek.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef Kyara het volgende:
L-E, gewoon doen hoor. Ik heb de meiden ook al heel snel gedragen. Zeker met een doek is dat geen probleem. En voor hem ook fijn om zo lekker dicht bij mama te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 27-05-2013 22:45:56 ]
Mijn maag draait er ook echt van omquote:Op maandag 27 mei 2013 22:43 schreef Kwisted het volgende:
Afschuwelijk!! Heb spijt dat ik t heb gekeken!!
Wat fijn! Ik ben niet de enige! (sorry)quote:Op maandag 27 mei 2013 17:15 schreef vencodark het volgende:[...]
2 weken geleden had ik het zwaarder, nu gaat het lekker. Al merk ik wel dat er 1 eigenschap van mij is waar ik echt aan moet werken en dat is: geduld.![]()
Als A. huilt, jengelt en wilt maar niet slapen of rustig worden, dan merk ik dat het bij mij gaat kriebelen. Soms leg ik hem dan ook weg met bloed dat al langzaam begint te borrelen.![]()
En natuurlijk doe ik dat gewoon heel zachtjes maar ik heb er moeite mee nog lieve dingen te zeggen en zeg dan ook liever niets. Ik weet dat praten tegen je baby heel belangrijk is maar op die momenten vind ik dat heel lastig. Ook weleens met de baby meegehuilt omdat ik dan gewoon wanhopig en moe ben.![]()
Maar ik bekijk elke dag als een nieuwe kans en elke huilronde ook trouwens.
Wij zijn met Koninginnedag met haar naar de stad geweest, toen was er ook veel harde muziek en lawaai maar ze heeft er gewoon doorheen geslapen. Maar eerlijk gezegd voelde ik me er niet heel prettig bij, steeds bang dat ze wakker zou schrikken of last van haar oortjes krijgen ofzo.. Maar volgens mij valt het overdag op de kermis nog wel mee, als je niet te dicht bij de boxen loopt enzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:46 schreef danic het volgende:
LBik wil kijken of het lukt om vandaag ook met Rosalie in bad te gaan.
Maar dat hangt een beetje af van hoe de dag loopt.
Ik wil idd overdag naar de Kermis. Vinden jullie de herrie van een Kermis dan niet vervelend voor zo'n kleintje? Dat is mijn grootste vraag.
Mijn man is vorig weekend met onze Kleuter naar de kermis geweest, ik ben bewust thuis gebleven met L. Maar L. is wellicht wat gevoeliger voor prikkels dan de gemiddelde baby/de baby die op termijn geboren is. Te veel lawaai en drukte hoeft op het moment zelf geen probleem te zijn, maar we merken wel een toename in onrust 's avonds. Ik denk dat je zelf het beste kan inschatten in hoeverre zij het aan kan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:46 schreef danic het volgende:
Ik wil idd overdag naar de Kermis. Vinden jullie de herrie van een Kermis dan niet vervelend voor zo'n kleintje? Dat is mijn grootste vraag.
Klopt, die hebben wij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:50 schreef Suikertante het volgende:
Die koptelefoon voor baby's is zoiets toch?
Ja, dat was helaas zo. Ik kreeg echt zin om dat wijf op haar gezicht te slaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:15 schreef mignonne het volgende:
dat mens met die baby spoort niet hoor, die moeten ze opsluiten![]()
ik heb dat filmpje (of iets soortgelijks) wel eens eerder ergens gezien, afschuwelijk. En lijkt t nou maar zo of huilt dat kindje heel hard op bepaalde stukken?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh, LE, wat fijn dat de borstvoeding nu zo goed loopt! Wat een toffe baby heb je![]()
Ik betwijfel of het haar eigen kind is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat soort mensen zouden per direct hun kind ontnomen moeten worden. Het is gewoon mishandeling. Klaar. Yoga mn reet.
Omg...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het haar eigen kind is.
Wat je weer te denken geeft over wie in vredesnaam zn kind uitleent voor zoiets
Dat hadden wij in het begin ook. Ze hebben natuurlijk ook wel het eea gemist de eerste weken. Bij ons verschoof dat naar de avonden waarop ze alleen maar bij ons wilden liggen en nu is dat ook helemaal over en slapen ze -meestal- gewoon in hun eigen bedjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef L-E het volgende:
's Nachts slaapt hij alleen als hij op ons mag liggen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Kyara, ik las gister dat je voor je meisjes in de box zong. Isa was net weer aan het jengelen in de box, maar ik moest nog ontbijten en ben toen ook maar gaan zingen. Resultaat: stil kind en ze is zelfs in slaap gevallen. Ik weet niet wat me overkomt
Dat is te lang... Wat zegt de verloskundige? Zij is de eerste 6 weken verantwoordelijk over jou en je baby.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Help, ik ben een beetje ten einde raadEva krijst al dagen na de voeding, soms urenlang. Krampjes volgens de kraamverzorgster. Maar ze heeft ook al niet meer gepoept sinds zaterdagmiddag. Van de HAP hebben we lactulose gekregen maar dat doet nog niets. En ze weigert ook nog eens haar voeding, ze wil niets meer en begint te schreeuwen zo gauw de fles erin gaat
Ik ken maar 1 liedje, maar daar verzin ik steeds variaties opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Fijn om je stem te horen en de cadans van een liedje maar het ook aangenaam om naar te luisteren. Toen M was ouder was ging ik ook heel zachtjes bij zijn oor zingen zodat hij moest stoppen met huilen om het te kunnen horen. Vervelende was wel dat hij weer begon zodra ik stopte met zingen. En nu is mijn repertoire kinderliedjes wel wat vergroot maar ik heb voor M heel wat kerst- en sinterklaasliedjes gezonden
Ik zou contact opnemen met de verloskundige Sparkling. Wat naar trouwensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:30 schreef .Sparkling. het volgende:
Help, ik ben een beetje ten einde raadEva krijst al dagen na de voeding, soms urenlang. Krampjes volgens de kraamverzorgster. Maar ze heeft ook al niet meer gepoept sinds zaterdagmiddag. Van de HAP hebben we lactulose gekregen maar dat doet nog niets. En ze weigert ook nog eens haar voeding, ze wil niets meer en begint te schreeuwen zo gauw de fles erin gaat
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:32 schreef L-E het volgende:
Spirit, de MI van jij die voor je baby staat te zingen is echt te lief
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik zing dikkertje dap voor Bram, dan moet hij altijd onwijs lachen.
Terecht, want het is geen gehoor.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zong vroeger ook voor Kleuter. Was ervan overtuigd dat hij er enorm van genoot. Tot hij een jaar of twee was en zei: Mama? Dat zingen he? Doe maar niet meer.
Ik zing dus nooit meer voor mijn kinderen, ondankbare nesten
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zong vroeger ook voor Kleuter. Was ervan overtuigd dat hij er enorm van genoot. Tot hij een jaar of twee was en zei: Mama? Dat zingen he? Doe maar niet meer.
Ik zing dus nooit meer voor mijn kinderen, ondankbare nesten
Ik ook niet en oudste viel in de auto altijd in slaap als.ik voor.hem zong. Drie dezelfde liedjes, op dezelfde.volgordequote:
Schaamteloze reclame, maar je kunt de cd-box 'Liedjes met een hoepeltje erom' bijna overal krijgen voor weinig, staan >200 liedjes op, én je kunt kleine LB dan horen zingenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 liedje, maar daar verzin ik steeds variaties op![]()
Lief dat zingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heerlijk dat jullie zoveel geduld met je kindjes hebben. Ben van mezelf al een stuk ongeduld, dus dat zal hier wel meespelen...
Kyara, ik las gister dat je voor je meisjes in de box zong. Isa was net weer aan het jengelen in de box, maar ik moest nog ontbijten en ben toen ook maar gaan zingen. Resultaat: stil kind en ze is zelfs in slaap gevallen. Ik weet niet wat me overkomt
Filmpje durf ik niet te kijken
Hier ook heerlijke nacht gehadOm 11 uur wakker gemaakt voor voeding, toen kwam ze zelf om 2:30, 5:00 en 8:00. Ik heb echt het gevoel dat ik uitgerust ben, want ze dronk snel en viel meteen weer in slaap en ik voelde me niet rottig bij de bv
Ze kan moeite hebben met de voeding en de overstap?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:40 schreef .Sparkling. het volgende:
De kraamverzorgster gaat zo bellen met de verloskundige. Masseren en temperaturen doen we heel vaak maar dat helpt niet. Ik ben er nogal wanhopig van, ze heeft zoveel pijn![]()
Ik heb niet het idee dat voeden normaal pijn doet, ze dronk tot de laatste voeding alle flessen leeg. Ze krijgt voeding dat ik afkolf (helaas nog maar 1 volle voeding per dag) en verder Nutrilon omneo dat we zijn gaan geven in overleg met de verloskundige.
Isa is de mijnequote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:47 schreef vencodark het volgende:
Oh en succes met je Isa! Klinkt heel vervelend.
Jawel, dat gaat prima. Maar de kraamverzorgster wil dat we haar 3x per dag temperaturen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef mignonne het volgende:
houdt ze haar temperatuur nog niet goed vast dan?
Ik reageer hier even op, mijn kind doet dat namelijk nog niet echt (6 weken oud nu). Is 36,5 echt de ondergrens of kan een kindje ook wat lager zitten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:54 schreef mignonne het volgende:
houdt ze haar temperatuur nog niet goed vast dan?
Cute!quote:
Liné heeft er ook heel lang moeite mee gehad. Die heb ik ook tot een maand of 2 steeds in een omslagdoek gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik reageer hier even op, mijn kind doet dat namelijk nog niet echt (6 weken oud nu). Is 36,5 echt de ondergrens of kan een kindje ook wat lager zitten?
Ze heeft nu steeds nog een mutsje op en de omslagdoek om
Ze heeft nog erg veel last van haar buikje. Overdag plakt ze dus ook de hele dag aan me, wat ik op zich niet erg vind maar daardoor krijgt de andere meid soms wat te weinig aandacht van me vind ik. Gelukkig maak ik het op de momenten dat het wel kan goed, kan ze zich prima zelf vermaken en is er altijd wel iemand in de buurt die haar wel aandacht geef.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tally, wat heerlijk! Gaat 't nu beter met jullie meisje?
Dankje! Da's nog wel een idee inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:18 schreef mignonne het volgende:
's avonds toch weer een tweede kruikje erbij? of wordt ze dan te warm?
Wat ligt er op het bedje? Eventueel een wat dikker dekentje?
Wat je eventueel zou kunnen proberen nog is voor de nacht een pakje van wol of wol-zijde kopen, of anders een rompertje ofzo. Ideaal voor koukleumpjes, wol isoleert echt enorm. Ze zijn aan de prijs, maar wol is zuinig in onderhoud dus als je hem alleen voor 's nachts zou gebruiken hoef je er niet zo gek veel vam te hebben. 1 of 2 zou voldoende moeten zijn.
Hier oa
of hier
En hier ook pyjama's en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |